Nowych nie chcesz zakładać? Excursion-y całkiem fajnie brzmią z Rhapsody, o niebo lepiej niż fabryczne. Mogę ci zrobić zdjęcie zdemontowanych oryginalnych z mojej Bory ale nie wiem jakie radio było fabrycznie.
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 7389
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Re: Kącik posiadaczy MK4
Boczki to pierwszy etap, potem jeszcze trzeba odkręcić blachę z mechanizmem podnoszenia szyby.
Nowych nie chcesz zakładać? Excursion-y całkiem fajnie brzmią z Rhapsody, o niebo lepiej niż fabryczne. Mogę ci zrobić zdjęcie zdemontowanych oryginalnych z mojej Bory ale nie wiem jakie radio było fabrycznie.
Nowych nie chcesz zakładać? Excursion-y całkiem fajnie brzmią z Rhapsody, o niebo lepiej niż fabryczne. Mogę ci zrobić zdjęcie zdemontowanych oryginalnych z mojej Bory ale nie wiem jakie radio było fabrycznie.
The quieter you become, the more you are able to hear...


-
kewinpol
- Gadatliwa bestia

- Posty: 708
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Bawił się ktoś w wymianę dolnych zawiasów drzwi? Jakiego klucza spline użyliście żeby odkręcić dwie śruby, które trzymają zawias do drzwi? Nasadka z grzechotką odpada bo za mało miejsca, myślałem o kupnie przedłużki elastycznej.
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
-
Tygrysq
- Użytkownik

- Posty: 384
- Rejestracja: pn paź 19, 2015 15:24
- Lokalizacja: Bytów
- Auto: Golf mk4
- Silnik: ALH
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ja wymieniłem komplet zawiasów na nowe z aso. Ale miałem o tyle lżej że nie miałem błotników itd przy okazji lakierowania
Jedna śruba była chyba od środka samochodu druga od zewnątrz tak mi się wydaje
Jedna śruba była chyba od środka samochodu druga od zewnątrz tak mi się wydaje-
kewinpol
- Gadatliwa bestia

- Posty: 708
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Tak, jedna śrubka jest jak się zdemontuje plastik koło dźwigni od maski, natomiast jedna jest blisko błotnika i dwie mocują zawias do drzwi. Problem jest z śrubą obok błotnika i tymi co mocują drzwi, bo grzechotki się tam nie wciśnie i trzeba jakiś klucz kątowy.
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 7389
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Re: Kącik posiadaczy MK4
Z tego co pamiętam krótki bit spline M8 i zwykła 10 załatwiają sprawę.
The quieter you become, the more you are able to hear...


Re: Kącik posiadaczy MK4
Witam podepne sie do tematu.Otoz mi poopuszczaly sie drzwi,mam 3 drzwiowego golfa ,czy zeby podniesc to trzeba gore i dol poluzowac.Jak do tej gornej od srodka sie dostac?
Mariusz
Re: Kącik posiadaczy MK4
Oczywiście, że pasuje - golf IV ma taki sam filtr jak A3, Octavia 1, leon, itd.
Mam kombi i zawsze myślałem, że nie mam isofixów, aż muszę sprawdzić
-
dany_47
- Forum Master

- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
na tym się chyba skończy bo jak już znalazłem kogoś kto ma takie głośniki to cena jest zaporowa i bardziej się opłaca kupić nowe z dystansami.vwarek pisze: ↑czw paź 01, 2020 21:49Boczki to pierwszy etap, potem jeszcze trzeba odkręcić blachę z mechanizmem podnoszenia szyby.![]()
Nowych nie chcesz zakładać? Excursion-y całkiem fajnie brzmią z Rhapsody, o niebo lepiej niż fabryczne. Mogę ci zrobić zdjęcie zdemontowanych oryginalnych z mojej Bory ale nie wiem jakie radio było fabrycznie.
inny temat Panowie,
Nowe błotniki z allegro: mianowicie czy ktoś zakładał? są lepsze i gorsze? w ocynku?
u kogo zamówić żeby blacha nie byłą jak gazeta i spasowanie żeby było dobre?
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zamawiałem u lokalnego sprzedawcy u siebie cena 200zł rzekomo ocynk był to najdroższy dostępny zamiennik. Odebrałem błotnik w czarnej farbce o której mówi się kataforeza o ile nie był to podkład transportowy no ale nieistotne przyszedł cały nie pognieciony bez dołków itp. to już połowa sukcesu, blacha też w porządku nie papierowa. Przed lakierowaniem najpierw pasowanie na aucie co by zmniejszyć ryzyko uszkodzenia lakieru przy doginaniu po lakierze. Pasował fajnie musiałem powiększyć 3 otwory montażowe na śruby i na tym koniec. Zdjąłem, przygotowanie pod lakier walnąłem epoxydem z obu stron dla pewności zabezpieczenia antykorozyjnie. No i wykończyłem na gotowo poniżej produkt


Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka



Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
-
dany_47
- Forum Master

- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
a nie kojarzysz jakiego to producenta?
Progi kupowałem zawsze KLOKKERHOLM do BORY czy GOLFów w rodzinie. Były fajnej jakości.
Ten producent ma też błotniki i chętnie bym zamówił ale w PL wszędzie "zapytaj o dostępność".
Progi kupowałem zawsze KLOKKERHOLM do BORY czy GOLFów w rodzinie. Były fajnej jakości.
Ten producent ma też błotniki i chętnie bym zamówił ale w PL wszędzie "zapytaj o dostępność".
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Re: Kącik posiadaczy MK4
Klokkerholm to tylko nazwa brzmi zachodnio a to wszystko i tak z tajwanu jedzie to wszystko zawsze jest loteria dopóki nie przyjdzie i nie weźmiesz w rękę a już tymbardziej nie puścisz tego w pracę to palcem na wodzie pisane. U mnie to jakiś tongyang czy cuś z tajwanu zobaczę później bo tłoczą na blasze nazwe to Ci napiszę
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Najlepiej iść do sklepu który ma na miejscu i sobie wybrać. A co mają w ofercie, zależy od tego, jaka była dostawa. Kupowałem 3 błotniki do swoich MK4. Wszystkie zamienniki z Tajwanu i każdy innej firmy. Wszystkie w kataforezie, grubość nawet niezła bo nie poddawały się choć nieco lżejsze od fabrycznych jak na wagę wrzuciłem. Kosztowały 130zł za sztukę. Pasowały bez większych problemów ( jeden przy lampie delikatnie inny kąt na zejściu z maską i delikatnie to widać ale olałem bo nie zależy mi na idealnym wyglądzie w wole roboczym). Przy okazji wymiana końcówki progu z przodu. Obecnie w epoksydzie 3 warstwy. Zostało trysnąć powłoką gumową i zakonserwować od środka. Potem zostanie tylko profile od środka woskiem walnąć i można znowu ganiać kolejnych parę lat do póki silnik będzie się kręcił. A no i jeszcze kolor położyć muszę ale to już na aucie chyba zrobię bo od środka w kolor malować nie ma sensu jak całość gumą będzie powleczona łącznie z krawędzią wewnętrzną narażoną na kamyki.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ja brałem gotowy polakierowany za jakieś 250-270 zł i moim zdaniem spasowanie jest bardzo OK, blacha raczej też.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
