Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 819
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
- Lokalizacja: Skawina, malopolska
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Słupek zasadniczo ten sam - w BCB odpada Ci problem z odmą w zimie. A jaki kupić - taki żeby nie stukał tłokami i nie brał oleju- czyli warto jeśli by się dało dawce odpalić, posłuchać,zmierzyć kompresję i ciśnienie oleju.
VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
BCB ma indywidualne cewki, ulepszoną odme i troche inny kolektor.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Przygladam sie temu tematowi od jakiegoś czasu
Mam 1.4 16v ahw, ktorego chcialbym nieco zmodyfikowac. Ostatnio wstawiony kolektor od bca i odma podgrzewana plynem chlodniczym.
Wcześniej zrobiony remont z wymiana pierscieni na 2-czesciowe, od tamtego czasu nie bierze nic oleju i ma jakas moc.
Przy zmianie kompa z magnetti na bosch potrzebny bedzie caly "zestaw startowy" czy wystarczy sam komp? Cewka moze zostac wspolna dla wszystkich?
Mam tez niezalozone wtryski brazowe od 1.6 16v, ktore kupiłem zanim przeczytałem, ze z tym kompem nic to nie da
Mam 1.4 16v ahw, ktorego chcialbym nieco zmodyfikowac. Ostatnio wstawiony kolektor od bca i odma podgrzewana plynem chlodniczym.
Wcześniej zrobiony remont z wymiana pierscieni na 2-czesciowe, od tamtego czasu nie bierze nic oleju i ma jakas moc.
Przy zmianie kompa z magnetti na bosch potrzebny bedzie caly "zestaw startowy" czy wystarczy sam komp? Cewka moze zostac wspolna dla wszystkich?
Mam tez niezalozone wtryski brazowe od 1.6 16v, ktore kupiłem zanim przeczytałem, ze z tym kompem nic to nie da
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Tak, byly i jedne i drugie w tym silniku, nie jestem pewien dokladnie dat ale w g4 od ok 2000r byly juz glownie bosch
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Masz wszystko napisane w pierwszym poście, do swapa ECU na boscha potrzebujesz połowe czujników włącznie z lambdą i czujnikiem położenia wału + wiązka od AXP/BCA. Przy AXP możesz zostawić starą cewke, przy BCA musisz kupić cewki pojedyncze. Wszystko jest rozpisane tylko trzeba przeczytać ze zrozumieniem i wtrysków z 1.6 nigdy nie montuj do steru 1.4 75KM, bo to nie bedzie działać dobrze tylko zalewać paliwem. Możliwe, że do zmiany jest również licznik, bo po 2000 czyli od bosch me 7.5 jest licznik z CAN i może być lipa z komunikacją i pewnie problem z immo.
ahw i akq to marelli wąskie pasmo, reszta golf/leon/octavia na boschu. Polo/ibiza/fabia wszystkie są na marelli z tym, że późniejsze mają szerokie pasmo.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Jak użyje się wtrysków z 1.6 to na luzie i przy stałej prędkości 50-70 km/h korekty idą na -24 do -21%. Ale przy gazie w podłogę idą na 0%.
W teorii przy korekcie -25% powinien zapalić się check engine, ale jeździłem przez tydzień i nic takiego nie było. Ale wróciłem do listwy wtryskowej z 1.4
W teorii przy korekcie -25% powinien zapalić się check engine, ale jeździłem przez tydzień i nic takiego nie było. Ale wróciłem do listwy wtryskowej z 1.4
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Kolektorem, odmą oraz układem zapłonowym z cewkami na każdym cylindrze. Trochę też układem wydechowym, sondami i katalizatorem...
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Panowie z 1.4 i 1.6 pilnie potrzebuję wasze wskazania grupy 062, na wyłączonym silniku, ale z wciśniętym gazem na maxa i bez. Najlepiej screeny albo 2 logi statyczne w dwóch stanach położenia gazu. Od razu piszcie jaki kod silnika. Nie wiem czy nie szwankuje mi pedał gazu w BCA i muszę to sprawdzić, bo wg MAP jest maksymalne obciążenie, ale dupohamownia zgłasza delikatny spadek osiągów i muszę to zweryfikować gdyż grupa 062 u mnie nie wchodzi na 100% na maxa wciśniętym gazie.
Każdemu kto pomoże dzięki za odzew.
Każdemu kto pomoże dzięki za odzew.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: ndz maja 28, 2017 11:22
- Lokalizacja: Zwierzyniec
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
W serwisówce niby dla aus ma chodzić od 0 do 100% ale kiedyś sprawdzałem i max jest 80% jeśli chodzi o położenie pedzia,w bcb max z tego co pamiętam to 75%
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
sprawdzę na swoim AUS i dam znać, ale z tego co pamiętam to chyba nie dochodziło do 100%.
- nba
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
- Lokalizacja: SR/SWD
- Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
- Silnik: BCA
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Tam są 4 parametry, dwa od przepustnicy i dwa od pedału gazu. Ogólnie potrzebuję wszystkie dane. Dzięki panowie.
Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.
Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2
Myszaro w którym rozdziale pisze o tym do ile% ma dochodzić ?
nba poniżej masz jak działa na nienaciśniętym i naciśniętym pedale. Silink AUS
nba poniżej masz jak działa na nienaciśniętym i naciśniętym pedale. Silink AUS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości