Witam.
Tydzień temu mechanik zamontował nowe gwintowane zawieszenie MTS Technik MTSGWV30/31, górne poduszki oraz regulowane drążki stabilizatora i podczas wolnej jazdy skrecajac czy w lewo czy w prawo słychać trzaski. Samochód byl już u trzech mechaników i teoretycznie wszytko ok ale nie jest.
Auto jest na 18" felgach i oponach 225/40R18
Jak kupiłem auto byłp mocno zurzyte gwintowane zawieszenie Jom dlatego je wymienilem.
Może znajdzie sie ktoś uprzejmy i podpowie cos mądrego.
A przy okazji może ktoś wie jaki powinien być prześwit pomiedzy kołem a błotnikiem na oryginalnym zaeieszeniu.
Golf V, 3D, 1.4 75KM, 2006r
Golf Mk5 problem z MTS Technik
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Re: Golf Mk5 problem z MTS Technik
Lozyska w poduszkach nowe?ale podejzewam te laczniki,moze za bardzo napiete.
Mariusz
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz wrz 01, 2019 10:24
- Auto: Vw Golf V 3D 1.4 16V 75KM 2006r
- Silnik: BCA
Re: Golf Mk5 problem z MTS Technik
Auto bylo na konsultacji u kolejnych dwuch mechanikow i nie wiedzą jaka jest przyczyna.
Poduszki i łożyska Lemforder. Mechanik podejrzewał właśnie łączniki ale są regulowane i powiedział że to nie to. Rozmawiałem ostatnio z jednym fanem Golfa i powiedział że to zawieszenie co kupilem to można obniżyć od 35mm do 70mm. Zważywszy na to że mam felgi 18" i opny 225/40R18 może się nie dać obniżyć o min. 35mm tylko np. o 25mm i w tym momencie sprężyna może mieć lekki luz i przy skręcaniu przeskakuje.
Ja kupowałem te zawieszenie na Allegro od gerenalnego dystrybutora i w opisie jest że można obniżyć od 25mm do 50mm a na stronie producenta podane jest od 35mm do 70mm. Więc może coś w tym jest.
Rozmawiałem z gościem od którego kupiłem to zawieszenie i powiedział że raczej nie zdarza się aby dwie strony były wadliwe. Zasugerował aby znaleźć dobrego mechanika od tuningu aby to dokladnie sprawdził. Nie wiem co mam o tym sądzić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 27 gości