Golf 5 2.0 TDI 140 KM | BMM | DSG 6 | zakup kontrolowany
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Golf 5 2.0 TDI 140 KM | BMM | DSG 6 | zakup kontrolowany
Witam wszstkich.
Jestem przed zakupem Golfa V tak jak w temacie ze skrzynią DSG 6-cio biegową. W przyszłym tygodniu jadę go obejrzeć. To jest mój pierwszy samochód ze skrzynią DSG dlatego tez piszę na tym forum o pomoc w zweryfikowaniu czy wszystko jest ok z autkiem. Auto ma ok 210 tys. Ostatnia wymiana oleju w skrzyni miała miejsce przy 140 tys.
Możecie mi podpowiedzieć na co mam zwrócić uwagę podczas zakupu? Jak skrzynia powinna się zachować? Jakie powinny być obroty przy zmianie biegu? Jak powinna wyglądać redukcja kiedy np. jadę 80 km/h i nagle dam "pedał w podłogę" - jaka powinna być reakcja silnika / skrzyni.
Dzieki za pomoc.
Jestem przed zakupem Golfa V tak jak w temacie ze skrzynią DSG 6-cio biegową. W przyszłym tygodniu jadę go obejrzeć. To jest mój pierwszy samochód ze skrzynią DSG dlatego tez piszę na tym forum o pomoc w zweryfikowaniu czy wszystko jest ok z autkiem. Auto ma ok 210 tys. Ostatnia wymiana oleju w skrzyni miała miejsce przy 140 tys.
Możecie mi podpowiedzieć na co mam zwrócić uwagę podczas zakupu? Jak skrzynia powinna się zachować? Jakie powinny być obroty przy zmianie biegu? Jak powinna wyglądać redukcja kiedy np. jadę 80 km/h i nagle dam "pedał w podłogę" - jaka powinna być reakcja silnika / skrzyni.
Dzieki za pomoc.
Re: Golf 5 2.0 TDI 140 KM | BMM | DSG 6 | zakup kontrolowany
no ma nie szarpać, płynnie zmieniać biegi, nie wydawać dziwnych odgłosów... olej się zmienia co 60 tysięcy, czyli ktoś już interwał przekroczył.. a co do obrotów, ciężko stwierdzić, jak się jedzie delikatnie to zmienia przy około 2k RPM, co dla mnie jest głupie, bo przy 60km/h potrafi wbić 6 bieg... jak dasz w podłogę to musi być szybka reakcja i płynna, zrzuca zazwyczaj o 2 biegi w dół.. na co jeszcze patrzeć, czy ruszanie jest płynne oraz jak się wybierakiem wybiera tryb D lub R to czy wchodzi płynnie czy czuć "zasprzęglenie" Też zależy kto jak tym jeździł, bo dwumasa może się odzywać itp..
- kamska
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI
Re: Golf 5 2.0 TDI 140 KM | BMM | DSG 6 | zakup kontrolowany
Bejbas pisze: ↑czw lip 09, 2020 16:57Witam wszstkich.
Jestem przed zakupem Golfa V tak jak w temacie ze skrzynią DSG 6-cio biegową. W przyszłym tygodniu jadę go obejrzeć. To jest mój pierwszy samochód ze skrzynią DSG dlatego tez piszę na tym forum o pomoc w zweryfikowaniu czy wszystko jest ok z autkiem. Auto ma ok 210 tys. Ostatnia wymiana oleju w skrzyni miała miejsce przy 140 tys.
Możecie mi podpowiedzieć na co mam zwrócić uwagę podczas zakupu? Jak skrzynia powinna się zachować? Jakie powinny być obroty przy zmianie biegu? Jak powinna wyglądać redukcja kiedy np. jadę 80 km/h i nagle dam "pedał w podłogę" - jaka powinna być reakcja silnika / skrzyni.
Dzieki za pomoc.
Odnośnie silnika BMM i BMN najlepsze i ostatnie pompowtryski, pozbawione wad poprzedników, miałem w Octavia II ten pierwszy, żadnych problemów, użytkkowałem prawie 4 lata, dobra dynamika i całkiem sporo moment obrotowy- POLECAM. Manual 6biegów, co do DSG nic nie napisze gdyż nie miałem do czynienia, natomiast silnik rewelacja. Moja Ola miał 193tyś i paliła jako nowy samochód, jedyna awaria, która się przytrafiła- zawór klimatyzacji.
Wrzuć link do ogłoszenia, to coś wiecej Ci napiszemy ( bez obaw nikt Cie nie uprzedzi i go nie kupi)
pozdrawiam
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Golf 5 2.0 TDI 140 KM | BMM | DSG 6 | zakup kontrolowany
piezoelektryczne BMN niekoniecznie bez wad, była na nie akcja serwisowa. BMM to w zasadzie rozwiercona 8 zaworowa głowica z 1.9 TDI. W zasadzie najlepszy silnik spośród 2.0 TDI w Golfie 5
Skrzynia to DQ250. Istotniejsze jest nie kiedy ostatnia wymiana ale co jaki czas i interwał olej był wymieniany ale z tego co piszesz to nie za ciekawie to się prezentuje. Wymiany powinny być maksymalnie co 60 tys km więc 60, 120, 180 tys km lub co 3 lata
Re: Golf 5 2.0 TDI 140 KM | BMM | DSG 6 | zakup kontrolowany
Witam ponownie. Sorki za tak późną odpowiedz ale bylem ogladac auto itp. Mówiąc krotko dwumasa do wymiany tak mi sie wydaje - podczas gaszenia bylo slychac cos ale metaliczny dzwiek. Na niskich obrotach to samo. Biegi chodzily fatalnie. Redukcja z 5 na 4 objawiala sie szarpaniem i bardzo pozna reakcja. Szkoda gadac. Dzięki wszystkich za pomoc w temacie
Re: Golf 5 2.0 TDI 140 KM | BMM | DSG 6 | zakup kontrolowany
Nie napisałeś jaka cena auta, ale nierzadko dobry Leon 1 z silnikiem 1,9 tdi ARL kosztuje więcej
Więc ktoś chce się pozbyć problemu bo zaczynają się koszty i to ogromne biorąc pod uwagę rzeczywistą wartość auta.
Więc ktoś chce się pozbyć problemu bo zaczynają się koszty i to ogromne biorąc pod uwagę rzeczywistą wartość auta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości