Jeśli można, to dodam od siebie, wazne żeby wnętrze nie było zmęczone, poprzecierane, ważne by auto walone mocno nie było, żeby jednakowy kolor miało i prosto jechało, silnik dużo wytrzyma, a pozostałe podzespoły, które się zużyją można niewielkim kosztem wymienić, natomiast skrzywionej podłużnicy już nie wymienisz, niezgadzającego się koloru maski vs resza auta bez lakierowania nie zmienisz. To tyle odnośnie znaczenia przebiegu podczas zakupu auta .
pozdrawiam
Passat b6 2010 tdi
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Re: Passat b6 2010 tdi
To i tak nie gwarancja że korba nie może wyjść bokiem. 1.9 CDTI od opla a w zasadzie fiata to też udana jednostka w miarę ale miałem ta przyjemność przekładania słupka nie raz i nie dwa bo tłoki popłynęły do miski.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: Passat b6 2010 tdi
Ale w sumie temat do zamknięcia auto warto kupić jak najbardziej ale autor go nie kupi...
-
- Ma gadane
- Posty: 205
- Rejestracja: sob maja 15, 2010 12:43
- Lokalizacja: Silesia
Re: Passat b6 2010 tdi
Tak, można zamknąć wątek. Dziękuję za wszelkie sugestie i informację. Pozdrawiam
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości