Stare zegary VDO no to znaczy problém coDioda83 pisze:No teraz jest rewelacyjnie. Co do licznika, ze zdjęć widać że to Motometer, a o ile mnie pamięć nie myli, to te zegary miały inny układ połączeń w kostce niż VDO. Jakiej firmy masz obecnie zegary VDO czy Motometer?tonnydenny pisze:Sorry za ten polski język pisze jak najlepiej moge nie jestem polakiem... no ale do tego licznika gdzie moze być problem ze nie działa
[Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: sob gru 17, 2016 11:33
Re: [Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: sob gru 17, 2016 11:33
Re: [Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.
rrysiektr pisze:Sprawdź Czy do kostki licznika do pinu 10go - przewód zielony jest przejście z pinu 12 w kostce G1 skrzynki bezpieczników
Dziś popatrzylem a jest położone to co mam sprzedać zegatu motometer alebo to idzie podłożyć ? To ten co pisał ze 99.9 %podloncze i działa zapomniał napisac o vdo i motometru ze moze byc ruznica
- Dioda83
- Gadatliwa bestia
- Posty: 702
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
[Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.
Przerabiałem zegary VDO i Motometer. Zawsze był problem z Motometrem unikałem ich jak ognia. Jeśli masz zabudowane VDO to szukaj takich samych z MFA. Te sobie odpuść.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: sob gru 17, 2016 11:33
- Dioda83
- Gadatliwa bestia
- Posty: 702
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 13:31
- Lokalizacja: Bełchatów
- Kontakt:
[Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.
Manetkę i wiązkę sobie zostaw, przyda Ci się później. Teraz szukaj VDO z MFA.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: sob gru 17, 2016 11:33
Re: [Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.
To jest tak trochę problem ... a to na foto kostowalo kupe kasy.. chyba to zawjoze do elektrika ze by to poprostu podłożyćDioda83 pisze:Manetkę i wiązkę sobie zostaw, przyda Ci się później. Teraz szukaj VDO z MFA.
[Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.
Ja mam pytanie - mam instalację i licznik od benzyny a silnik po przekładce diesla - jak podłączę się wyjściem W od alternatora do kostki licznika to obrotomierz zadziała od razu i będzie pokazywał zawyżone wartości czy coś może się zepsuć? Jeśli tak to zrobię sobie dzielnik częstotliwości i powinno mniej więcej działać.
Jeśli nie, to czy mogę na przykład w liczniku wymienić obrotomierz na taki z diesla i tedy będzie działać wszystko git? Czy trzeba przekładać folię z licznika też albo zmieniać wartości rezystorów w obecnym liczniku czy coś?
Jak ktoś z Was przerabiał instalację i licznik benzynowy na diesla i działa, to niech da info co zrobił i jak
Pozdrawiam!
Jeśli nie, to czy mogę na przykład w liczniku wymienić obrotomierz na taki z diesla i tedy będzie działać wszystko git? Czy trzeba przekładać folię z licznika też albo zmieniać wartości rezystorów w obecnym liczniku czy coś?
Jak ktoś z Was przerabiał instalację i licznik benzynowy na diesla i działa, to niech da info co zrobił i jak
Pozdrawiam!
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.
Licznik z beny nie ma prawa bytu w dieslu. Obrotek obrotkiem,ale prędkościomierz też będzie przekłamywał.
Nie będą się zgadzały kontrolki etc.
Nie będą się zgadzały kontrolki etc.
Re: [Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.
A czemu będzie prędkościomierz przekłamywać? Myślałem że on jest tylko na linkę ze skrzyni, co ma licznik cały do tego?
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
[Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.
Inny indeks licznika albo taki trybik napedzajacy linkę, i już masz inne wskazanie licznika. Poza tym srzynia do diesla ma inne przełożenie główne i dla tego licznik z benzyny będzie przeklamywac. Przy każdej zmianie skrzyni musisz się upewnić czy masz założony dobry trybik na końcu linki w skrzyni. Zerknij sobie tutaj http://www.brokevw.com/020ratios.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: [Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.
witam ,przerzuciłem silnik i wiązkę elektryczną z seata toledo z silnikiem 1z no i wszystko fajnie działa .licznik z seata działa łącznie z obrotomierzem ale gdy podłączam licznik z golfa 2 diesla to obrotomierz mi nie działa .czy ktoś wie co trzeba zrobić żeby to zadziałało bo siedze już 3 dzień i nic nie mogę wymyślić a na forach nie mogę nic znaleść
- hrabia0121
- Mały gagatek
- Posty: 110
- Rejestracja: czw lip 27, 2017 03:05
- Auto: Golf MKII & Polo R6
Re: [Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.
1z o ile dobrze pamiętam miał komputer? Prawda? W takim razie obrotek z Mk2 nie będzie działał, musisz podłączyć 10 pin licznika do alternatora W.
Jeśli altek nie ma wyprowadzenia W to musisz go rozebrać i dolutować do diody, pewnie tez będziesz musiał rozebrać licznik dwójkowy i ustawić obroty na potencjometrze znajdującym się w samym obrotomierzu.
Jeśli altek nie ma wyprowadzenia W to musisz go rozebrać i dolutować do diody, pewnie tez będziesz musiał rozebrać licznik dwójkowy i ustawić obroty na potencjometrze znajdującym się w samym obrotomierzu.
Ostatnio zmieniony wt cze 09, 2020 21:24 przez hrabia0121, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.
Witam, a ja się zapytam o podłączenie obrotomierza do diesla - auto było 1.8 benzyna, teraz jest 1.9TD.
Poprowadziłem przewód do wyjścia "W" na alternatorze ale podpięcie go do wtyczki licznika na PIN 10, przewód zielony nic nie powoduje.
Czy muszę zbudować jakiś układ który mi zmodyfikuje sygnał albo go wzmocni? Czy dać jakiś bufor czy może dzielnik częstotliwości zrobić? Znalazłem jakieś zdjęcie/artykuł na necie ale nie wiem czy to wystarczy.
Może ktoś z Was podłączał obrotomierz z benzyny do silnika diesla i jest w stanie coś doradzić? Licznik mam na jedną kostkę VDO 110.008.449/018
Poprowadziłem przewód do wyjścia "W" na alternatorze ale podpięcie go do wtyczki licznika na PIN 10, przewód zielony nic nie powoduje.
Czy muszę zbudować jakiś układ który mi zmodyfikuje sygnał albo go wzmocni? Czy dać jakiś bufor czy może dzielnik częstotliwości zrobić? Znalazłem jakieś zdjęcie/artykuł na necie ale nie wiem czy to wystarczy.
Może ktoś z Was podłączał obrotomierz z benzyny do silnika diesla i jest w stanie coś doradzić? Licznik mam na jedną kostkę VDO 110.008.449/018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości