Ogólny problem z zegarami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ogólny problem z zegarami
Witam, temat na pewno był, ale bardziej chodzi mi o poradę niż rozwiązanie sytuacji.
objawy to:
prawy przycisk nic nie robi, nie da się skasować małego przebiegu, po wypięciu aku się zeruje(spalanie itp normalnie pokazuje zrobiłem dopiero 1tys km wydaje mi się ze trip na lewym działa normalnie ale nie sprawdzałem)
nie działa brzeczek
prędkościomierz zatrzymuje się po 120km/h miedzy 90-120 czasem skacze ale poniżej 80 działa bez problemu
główne pytanie to czy jak chce wymienić licznik 1 do 1 to zrobię to sam czy potrzebuje coś kodować itp. (jestem wybitnie uzdolniony mechanicznie rekompensuje mi to totalny brak zrozumienia elektryki)
no i pytanie czy prościej naprawić wszystko osobno czy wymienić licznik, nie chce robić żadnych modów, najlepiej żeby było P&P.
auto aktualnie stoi na kołkach bo pękł wąż od chłodnicy oleju i czekam aż przyjdzie
zdjęcie licznika dla uwagi ;D (czy to normalne w spalanie 2.3? )
objawy to:
prawy przycisk nic nie robi, nie da się skasować małego przebiegu, po wypięciu aku się zeruje(spalanie itp normalnie pokazuje zrobiłem dopiero 1tys km wydaje mi się ze trip na lewym działa normalnie ale nie sprawdzałem)
nie działa brzeczek
prędkościomierz zatrzymuje się po 120km/h miedzy 90-120 czasem skacze ale poniżej 80 działa bez problemu
główne pytanie to czy jak chce wymienić licznik 1 do 1 to zrobię to sam czy potrzebuje coś kodować itp. (jestem wybitnie uzdolniony mechanicznie rekompensuje mi to totalny brak zrozumienia elektryki)
no i pytanie czy prościej naprawić wszystko osobno czy wymienić licznik, nie chce robić żadnych modów, najlepiej żeby było P&P.
auto aktualnie stoi na kołkach bo pękł wąż od chłodnicy oleju i czekam aż przyjdzie
zdjęcie licznika dla uwagi ;D (czy to normalne w spalanie 2.3? )
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Ogólny problem z zegarami
Po wymianie licznika na inny musisz zakodować Immobilizer, inaczej nie odpalisz silnika.
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7389
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Re: Ogólny problem z zegarami
I najlepiej ustawić przebieg ze starego, żeby przypału nie było podczas przeglądu albo kontroli. Spalanie może tak wyglądać chwilę po odpaleniu auta i ruszeniu z miejsca, potem będzie spadać (spalanie średnie).
The quieter you become, the more you are able to hear...
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: czw kwie 19, 2018 14:29
- Auto: Volkswagen Golf 4 1.9 TDI ALH
Re: Ogólny problem z zegarami
Prawy przycisk od zerowania przebiegu nie działa bo pewnie polamal sie, jak rozbierzesz licznik to pewnie plastik wyleci :p czesty przypadek w licznikach motometer. Sprawa ze wskazówka predkosciomierza to ja bym rozebral i pokrecil nia w rozne strony moze gdzies sie przycina wcale nie musi buc to problem układu, mozesz spokojnie krecic nia w lewo i prawo zeob kilka obrotów potem musisz ustwic ta wskazowke na zero zrob pelen obrot wskazowki w lewo i zostaw ją na zero.
Re: Ogólny problem z zegarami
w końcu wywalczyłem z samochodem... (pekł waż od chłodnicy oleju...) licznik czasem chodzi normalnie (raz na tysiąc kilometrów ;d) dodatkowo dzisiaj odkryłem ze nie działa tylny spryskiwacz i lampki w drzwiach czy to jakkolwiek moze być powiązane?
Re: Ogólny problem z zegarami
Brak lampek w drzwiach może być powiązany z brakiem brzęczyka - padnięty mikrostyk.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Ogólny problem z zegarami
Tylny spryskiwacz I lampki w drzwiach były omawiane wiele razy. Wskazówka może się przycinać jak jest za mocno docisnieta
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości