Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
nba
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz gru 27, 2015 18:22
Lokalizacja: SR/SWD
Auto: Golf MK4 1.4 / A3 8L 1.8T
Silnik: BCA

Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2

Post autor: nba » pn kwie 06, 2020 20:22

Jak juz pisałem, MAP prawde powie. Jak przy bucie przy odcinie odczytana wartość trzyma ciśnienie atmosferyczne to znaczy, że osiągnęliście max dolotem i jedynie kolektor polo GTI może coś tam dać, ale na cuda nie liczyłbym.


Tomson electronics & mods
Zdalne modyfikacje oprogramowania ME7 - 1.8T, 1.0, 1.4, 1.8, 2.0, 2.7 BiT
Wyłączanie drugiej sondy, elektrycznego nastawnika, SAI, EGR itp.
Uruchamianie pops & bangs, hardcut
Chiptuning
Potrzebujesz modyfikacji softu ME7? Pisz, wystarczy do tego kabel KKL używany do diagnostyki VAG-COM/VCDS Lite.

qwerty01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob paź 06, 2018 09:41

Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2

Post autor: qwerty01 » śr kwie 15, 2020 20:27

Jeszcze mam pytanie. Na zdjęciu z kolektora BCB. Ta karbowana rurka od czego jest? Przy wyjściu z kolektora przy tej karbowanej rurki jest jakieś inne wyjście (przy podstawie przepustnicy). Od czego ona jest?
Na zdjęciu oznaczona 1 i 2: https://i.imgur.com/pp4ZLMM.jpg



myszazro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: ndz maja 28, 2017 11:22
Lokalizacja: Zwierzyniec
Auto: Volkswagen Golf

Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2

Post autor: myszazro » czw kwie 16, 2020 07:36

Od separatora odmy



qwerty01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob paź 06, 2018 09:41

Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2

Post autor: qwerty01 » czw kwie 16, 2020 08:35

Jeden i drugi? Przecież odma jest przykręcona do bloku, a rura z odmy idzie do filtra powietrza.
W 1 poście jest kolektor z BCA. Tylko, że w AXP jest taki sam kolektor, a wyjścia do tej rurki nie ma.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2

Post autor: marcin7x5 » czw kwie 16, 2020 18:20

W bcb odma idzie do kolektora ssącego.



qwerty01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob paź 06, 2018 09:41

Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2

Post autor: qwerty01 » czw kwie 16, 2020 18:38

To jak mam to połączyć, aby było dobrze z moim AXP (teraz mam kolektor 036129711CE)? Zaślepić otwór w kolektorze, czy wymienić odmę (ale w niektórych BCB też była taka sama odma (036103464G)? Co z wyjściem nr 2?



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2

Post autor: marcin7x5 » pt kwie 17, 2020 18:38

A te wyjście nr 2 to nie jest czasami do serva. Do kolektora pod przepustnicą czyli tam gdzie jest podciśnienie musisz wpiáć odmę, wężyk z zaworkiem do serwa oraz wężyk od evap-u.



qwerty01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob paź 06, 2018 09:41

Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2

Post autor: qwerty01 » ndz kwie 19, 2020 12:20

Nie zrozumiałem za bardzo twojej wypowiedzi.
Do 1 podłączę odmę (nie ma problemu, bo odmę też będę zmieniać). Jednak w tych kolektorach AZD/BCB (036129711DE) nie ma wyjścia nr 2. Jest dopiero w kolektorze 036129711FA (BCB). EGR podłączę pod mój 036133255E, ale co zrobić z króćcem podciśnienia w 408238827002? Zaślepić.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2

Post autor: marcin7x5 » ndz kwie 19, 2020 17:49

To w końcu jaki kolektor masz/chcesz założyć bo teraz to ja już się gubię...wrzuć zdjęcie to coś się zaradzi....



qwerty01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob paź 06, 2018 09:41

Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2

Post autor: qwerty01 » ndz kwie 19, 2020 18:14




Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2

Post autor: marcin7x5 » pn kwie 20, 2020 20:04

Jeżeli masz tylko 2 krućce w kolektorze to odma jest wpinana w o obudowę filtra powietrza. W ten mniejszy kruciec wspinasz evap a w ten większy przewód z zaworkiem od serwa.



qwerty01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob paź 06, 2018 09:41

Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2

Post autor: qwerty01 » śr kwie 22, 2020 09:02

ehhhh. Jak przełożę do kolektora ssącego podciśnienie serwa, to gdzieś indziej nie będzie podłączone. W tej etce ciężko cokolwiek szuka, bo nie jest nic ze sobą połączone. Podaj nr katalogowe części jak mam i czym połączyć z nowym kolektorem.
EDIT: W Etce widzę, że ten kolektor co kupiłem (036129711DE) był stosowany z 036103464AD (a na allegro widać, że był połączony z kolektorem ssącym, a nie filtrem powietrza).
Co zrobić z króćcem przepustnicy?



myszazro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: ndz maja 28, 2017 11:22
Lokalizacja: Zwierzyniec
Auto: Volkswagen Golf

Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2

Post autor: myszazro » czw kwie 23, 2020 06:23

Zaślep go,i siebie użyłem szybkozłącza z przewodu paliwowego zalanego poxipolem od strony wężyka



qwerty01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 105
Rejestracja: sob paź 06, 2018 09:41

Re: Modyfikacje 1.4/1.6 16V V2

Post autor: qwerty01 » śr maja 20, 2020 18:54

Graty w trakcie montażu. Niestety wtyczka od odmy nie pasuje do 036103464AH. Samą wtyczkę gdzieś dostanę? Ew. numer z etki wiązki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości