Spróbuj VAG K+CAN Commander.
Dopasowanie oraz adaptacja licznika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz cze 10, 2018 12:42
- Lokalizacja: Krzeszów Dolny
- Auto: Volkswagen Golf IV
- Silnik: Atd
Re: Dopasowanie oraz adaptacja licznika
Kupiłem licznik 1j5 920 826C vdo bo tylko taki był. I tu pojawia się problem. Po wpisaniu pinu wchodzę w adaptację, kanał 00 i tu zonk :-/ przycisk test nie aktywny. Kanał 50 nie chce się adaptować po wpisaniu pinu silnika ( wyskakuje jakiś komunikat że nie rozpoznaje czy coś takiego, nie pamiętam dokładnie) kluczyki tak samo nie chcą się adoptować. Auto odpaliłem po wyłączeniu immo w ECU silnika. Jakieś rady co dalej zrobić. Z nowych zegarów skopiowałem wsad. Ze starych 1J0 920 806G motometer niestety nie nie chce. Pod komputerem był kilka godzin. Jakieś rady jak zrobić żeby było dobrze?
Re: Dopasowanie oraz adaptacja licznika
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=394423krzychu8702 pisze: ↑sob mar 28, 2020 19:02Kupiłem licznik 1j5 920 826C vdo bo tylko taki był. I tu pojawia się problem. Po wpisaniu pinu wchodzę w adaptację, kanał 00 i tu zonk :-/ przycisk test nie aktywny. Kanał 50 nie chce się adaptować po wpisaniu pinu silnika ( wyskakuje jakiś komunikat że nie rozpoznaje czy coś takiego, nie pamiętam dokładnie) kluczyki tak samo nie chcą się adoptować. Auto odpaliłem po wyłączeniu immo w ECU silnika. Jakieś rady co dalej zrobić. Z nowych zegarów skopiowałem wsad. Ze starych 1J0 920 806G motometer niestety nie nie chce. Pod komputerem był kilka godzin. Jakieś rady jak zrobić żeby było dobrze?
A co do pinu to dodałeś 0 na początku?
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz cze 10, 2018 12:42
- Lokalizacja: Krzeszów Dolny
- Auto: Volkswagen Golf IV
- Silnik: Atd
Re: Dopasowanie oraz adaptacja licznika
Dodałem,mat06 pisze: ↑sob mar 28, 2020 21:40https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=394423krzychu8702 pisze: ↑sob mar 28, 2020 19:02Kupiłem licznik 1j5 920 826C vdo bo tylko taki był. I tu pojawia się problem. Po wpisaniu pinu wchodzę w adaptację, kanał 00 i tu zonk :-/ przycisk test nie aktywny. Kanał 50 nie chce się adaptować po wpisaniu pinu silnika ( wyskakuje jakiś komunikat że nie rozpoznaje czy coś takiego, nie pamiętam dokładnie) kluczyki tak samo nie chcą się adoptować. Auto odpaliłem po wyłączeniu immo w ECU silnika. Jakieś rady co dalej zrobić. Z nowych zegarów skopiowałem wsad. Ze starych 1J0 920 806G motometer niestety nie nie chce. Pod komputerem był kilka godzin. Jakieś rady jak zrobić żeby było dobrze?
A co do pinu to dodałeś 0 na początku?
Skorzystał bym z tego poradnika ale nie chciało mi czytać wsadu ze starego licznika
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości