[mk2] 1.8 barkuje mu mocy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VWred
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 21:21
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

[mk2] 1.8 barkuje mu mocy

Post autor: VWred » śr paź 18, 2006 23:45

Witam!! w moim golfiku siedzi 1,8 RV Miałem z nim takie problemy jak falowanie obrotów, żeby go odpalić trzeba było 5 razy kręcić i nie miał wogóle mocy. Ostatnio był remoncik głowicy. Po założeniu nowych uszczelek praca silnika jest równiusieńka. zapłon został ustawiony na słuch bo mechanik nie miał lampy. Ale ustawił nie dokładnie bo choć pali prawie od dotyku to strzela w silniku przy dodawaniu i ujmowaniu gazu. A jeśli chodzi o moc to jest gożej niż było. Na drugim biegu przy 3,5tys obr/min pod niewielką górkę samochud zaczyna sie dusić i zwalniać. z kolei na trzecim biegu przy 60km/h jak docisne gaz do podłogi to prędkość dojdzie do 70-80 km/h i dalej już prawie nie chce jechać, więc muł jest okropny co może być tego przyczyną oprócz zapłonu?? Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam



grax
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: śr mar 02, 2005 18:15
Lokalizacja: Kołobrzeg
Kontakt:

Re: [mk2] 1.8 barkuje mu mocy

Post autor: grax » śr paź 18, 2006 23:53

VWred pisze:Witam!! w moim golfiku siedzi 1,8 RV Miałem z nim takie problemy jak falowanie obrotów, żeby go odpalić trzeba było 5 razy kręcić i nie miał wogóle mocy. Ostatnio był remoncik głowicy. Po założeniu nowych uszczelek praca silnika jest równiusieńka. zapłon został ustawiony na słuch bo mechanik nie miał lampy. Ale ustawił nie dokładnie bo choć pali prawie od dotyku to strzela w silniku przy dodawaniu i ujmowaniu gazu. A jeśli chodzi o moc to jest gożej niż było. Na drugim biegu przy 3,5tys obr/min pod niewielką górkę samochud zaczyna sie dusić i zwalniać. z kolei na trzecim biegu przy 60km/h jak docisne gaz do podłogi to prędkość dojdzie do 70-80 km/h i dalej już prawie nie chce jechać, więc muł jest okropny co może być tego przyczyną oprócz zapłonu?? Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam
Moze nie pali na jakis gar :) Sprawdz cisnienie w silniku...takze sprawdz swiece i kable nachodzace na nie.



Awatar użytkownika
VWred
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 21:21
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWred » czw paź 19, 2006 00:05

Swiece wporządku przewody też pali na wszystkie gary:)



Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » czw paź 19, 2006 00:09

bardzo mozliwe ze to wina zle ustawionego zaplonu. Podjedz do kogos kto ma lampe i niech ustawi jak fabryka przykazala.



Awatar użytkownika
VWred
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 21:21
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWred » czw paź 19, 2006 00:36

A czy oprócz źle ustawionego zapłonu może być jakaś przyczyna bo przed remontem głowicy miałem ustawiany lampą i też był muł ciut mniejszy ale był.



Awatar użytkownika
ziolo115
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Post autor: ziolo115 » czw paź 19, 2006 00:43

zle ustawiony zapłon zmienia harakterystyke zapłonu a co za tym idzie krzywa przyrostu mocy ulega zmianie zapłon musi byc jak w szwajcarskim zegarku ustawiony i zobaczysz róznice:)



Awatar użytkownika
VWred
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz paź 10, 2004 21:21
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWred » czw paź 19, 2006 23:41

Witam! Dziś byłem u mechanika żeby mi ustawił zapłon i przy okazji wymienił temostat. Zapłon został ustawony ale muł pozostał. Nie strzela już w kolektory ale dalej nie ma mocy, Przyspieszenie zero. Dziś jak stał na podnośniku zauważyłem że pompa ta pod samochodem była jakaś klejona tzn chodzi o to że końcówka co sie na nią nakłada gumowy wężyk była złamana. jest w tej końcówki miejsce wklejona jakaś miękka rurka i w nią wsadzona twardsza o dużo mniejszej średnicy niż powinna. Czy przez to może być spowodowane zamulenie mojego golfika?? Dzięki za odpowiedzi.

[ Dodano: Pią Paź 20, 2006 2:46 pm ]
Jeszcze mam jedno pytanie chodzi mi o pompe paliwa czy podczas uruchamiania jak sie przekręca kluczyk na zapłon jak sie kontrolki zapalą to czy pompa paliwa powinna zabuczeć przez chwile i przestać czy będzie ona chodzić dopiero podczas kręcenia rozrusznikiem



Awatar użytkownika
VWjowiec
..::Golf Black Club::..
..::Golf Black Club::..
Posty: 239
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 22:04
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWjowiec » pt paź 20, 2006 22:32

pompa pracuje zaraz przed uruchomieniem silnika, chociaz sam nie wiem jak to do końca jest w innych wozach, zobacz czy przebicia na przewodach nie masz no i pasowało by sprawdzić ciśnienie na cylindrach



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 397 gości