


Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Nie wiem po jakich salonach wy wcześniej jezdziliście bo dokładnie w ten sam sposób byłem razem z żoną potraktowany w salonie w pl w Katowicach...TomekC8 pisze: ↑ndz sty 19, 2020 15:05Zdziwiliśmy się bardzo, gdy uprzejmy pan powiedział, że może dać nam auto na godzinę do przetestowania. Tak powinna wyglądać uprzejmość w polskich salonach. Wypełniliśmy dokumenty i dostałem kluczyki. Byłem naprawdę pozytywnie zaskoczony tym, jak mnie potraktowano.
Jeździłem po różnych salonach ale nigdzie nie spotkałem się z sytuacją, żeby po 10 minutach rozmowy dostać kluczyki do ręki. Zdarzały się jazdy testowe ale z handlowcem. Klika razy udało mi się również po ciężkich bojach dostać samochód na weekend. Kilka dni temu testowałem najnowszy wynalazek Audi o nazwie e-Tron. Ale to jest już inna bajka cenowa i jakościowa.dreyfus pisze: ↑pn sty 20, 2020 12:18Nie wiem po jakich salonach wy wcześniej jezdziliście bo dokładnie w ten sam sposób byłem razem z żoną potraktowany w salonie w pl w Katowicach...TomekC8 pisze: ↑ndz sty 19, 2020 15:05Zdziwiliśmy się bardzo, gdy uprzejmy pan powiedział, że może dać nam auto na godzinę do przetestowania. Tak powinna wyglądać uprzejmość w polskich salonach. Wypełniliśmy dokumenty i dostałem kluczyki. Byłem naprawdę pozytywnie zaskoczony tym, jak mnie potraktowano.
W mojej opinii nowy golf nie ma większych wad i to jest dla mnie najważniejsze. Inne auta kompaktowe posiadały takie wady, że nie mógłbym ich zaakceptować. Nowy golf jest bardzo dobrze wyciszony. Rozpędziłem się do 160km/h a w kabinie było nadal w miarę cicho. Wiem co piszę, ponieważ jeżdżę od roku nową A6 z szybami dźwiękoszczelnymi i specjalną pianką wygłuszającą w oponach. Fotele są mega wygodne i bez żadnego problemu znalazłem po chwili odpowiednią pozycję dla siebie. Silnik spala małe ilości paliwa i jest bardzo dynamiczny jak na 150KM. Pertyn w swoim teście na YouTube, również wspomina o dynamice silnika. Auto, które testowałem posiadało regulację sztywności amortyzatorów. Przy ustawieniach komfortowych nierówności pokonywało w zadziwiająco komfortowy sposób. Nic nie stukało ani nie skrzypiało. Ekran dotykowy nie sprawiał mi żadnych problemów. Obsługa jest prosta i intuicyjna. Na dotyk reaguje momentalnie.Jeśli chodzi o wady, to gdybym miał się do czegoś przyczepić na siłę, to w kabinie jest szaro, buro i ponuro. Plastiki na konsoli środkowej są twarde i nie ma tam nic oprócz przycisku start/stop. Wygląda to trochę tanio. Przydałyby się np wstawki z aluminium. Podszybie na tylnych drzwiach też jest twarde. To byłoby chyba wszystko jeśli chodzi o wady. Jeśli nie odpowiada Tobie nowy golf, to może warto poczekać na nową octavię lub nowego leona, którego premiera będzie za tydzień. Podsumowując uważam, że nowy golf nadal pozostanie królem aut kompaktowych pomimo tego, że jakość wykonania pozostała na poziomie golfa 7.
Daj spokój, silnik z kosiarki w samochodzie.... 1000 pojemności to było dobre w seju, ale nie w aucie pokroju golfa. Szczerze wolę 2,0 wonossące niż 1,4 turbodoładowane, choćby było na papierze mocniejsze.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości