Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Wszelakie info dotyczące diagnostyki,takie jak np.oceny logów itp.
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
MacinK101
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: śr lis 27, 2019 22:07
- Lokalizacja: łodzkie
- Auto: Golf 4 1.9 tdi
- Silnik: ALH
Post
autor: MacinK101 » pn sty 20, 2020 16:54
glaca77 pisze:N75 nie rośnie bo nie ma czego zbijać- słabe doładowanie. Pisałeś że próbowałeś jechać z gruchą podpiętą na krótko, spróbuj zrobić całego loga(na pełnym gazie, nic się nie stanie - powinien wejść w tryb awaryjny). Pokaż ten log 011.
Dzięki tak zrobię. Pytanie tylko, jak podłącze na krótko, to co odcina komputer gdy auto wpadnie w tryb awaryjny? Bo ja myślałem że odcina n75 i wtedy gruszka nie wstaje (nie daje doładowania). Ale mogę się mylić.
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
glaca77
- Użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: pn lis 09, 2015 11:18
Post
autor: glaca77 » wt sty 21, 2020 09:11
Dobre pytanie.Jednak zauważ że przy niedoładowaniu też wyskakuje błąd i tryb awaryjny, może ECU tnie dawkę? Chcesz być spokojny o turbinę to zaloguj najpierw "na pół gwizdka"(011+008).
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9269
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » wt sty 21, 2020 15:13
Tnie dawkę. To główne zmylenie może czy z priorytetem. Chodzi tu oczywiście o ekologię bo bez powietrza i dużą ilość paliwa to dym jak Batory.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
MacinK101
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: śr lis 27, 2019 22:07
- Lokalizacja: łodzkie
- Auto: Golf 4 1.9 tdi
- Silnik: ALH
Post
autor: MacinK101 » wt sty 21, 2020 20:51
glaca77 pisze:Dobre pytanie.Jednak zauważ że przy niedoładowaniu też wyskakuje błąd i tryb awaryjny, może ECU tnie dawkę? Chcesz być spokojny o turbinę to zaloguj najpierw "na pół gwizdka"(011+008).
Podłączyłem gruszke bezposrednio pod trójnik który daje podciśnienie przed n75. Oto logi
http://vaglogi.pl/log-011_008_OgM5Mfg.html
Hałas który pisałem wcześniej dalej występuje po wciśnięciu sprzęgła tak jak by ciśnienie w dolocie było upuszczane. Jutro będę na kanale to sprawdzę czy jakiś nieszczelnosci nie ma ale wydaje mi się gdyby było coś to by wgl auto nie jechało.
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9269
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » wt sty 21, 2020 21:32
Słabo pompuje nadal. Coś grzebane przy turbinie czy zmiennej geometrii było? Mała nieszczelność na rurach dolotu to by powodowała syk gwizd i też by turbo właśnie tak wstawało.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
MacinK101
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: śr lis 27, 2019 22:07
- Lokalizacja: łodzkie
- Auto: Golf 4 1.9 tdi
- Silnik: ALH
Post
autor: MacinK101 » wt sty 21, 2020 21:59
wesol pisze:Słabo pompuje nadal. Coś grzebane przy turbinie czy zmiennej geometrii było? Mała nieszczelność na rurach dolotu to by powodowała syk gwizd i też by turbo właśnie tak wstawało.
Być było napewno, sam gość od którego kupowałem auto mówił że turbo po regeneracji jest nawet mi chciał gwarancję na to dać... Sądzę że on to sam jakoś robił bo ma firmę transportowa i warsztat swój. Też wnioskuję za tym że to on robił bo gruszko turbo była tak rozkręcona że ona sama z siebie do końca wysunąć się nie mogła do pozycji spoczynku. Jutro sprawdzę jeszcze raz cały dolot ale nie sądzę żeby była jakaś nieszczelnosc bo by było mokro w danym miejscu a wiem że trochę oleju w dolocie jest bo walnietą odme miałem i piło olej do dolotu.
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9269
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » śr sty 22, 2020 08:06
Kolejna regeneracja z tzw dupy.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
glaca77
- Użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: pn lis 09, 2015 11:18
Post
autor: glaca77 » śr sty 22, 2020 08:25
Jak dolot szczelny to turbina zajechana(jeżeli grucha sprawna). Zrób pełnego loga, zobaczysz czy turbo jest w stanie napompować do notlaufu.
-
MacinK101
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: śr lis 27, 2019 22:07
- Lokalizacja: łodzkie
- Auto: Golf 4 1.9 tdi
- Silnik: ALH
Post
autor: MacinK101 » śr sty 22, 2020 13:04
glaca77 pisze:Jak dolot szczelny to turbina zajechana(jeżeli grucha sprawna). Zrób pełnego loga, zobaczysz czy turbo jest w stanie napompować do notlaufu.
Nie wydaje mi się żeby to była gruszka, sprawdzałem na bezpośrednio podpiętym gruszka była maksymalnie wciągnięta do ogranicznika że nawet nie dało się jej palcem ruszyć (docisnąć) dzisiaj będę na kanale to sprawdzę poraz kolejny czy jest wszystko ok...
Edit:
Sprawdziłem jeszcze raz i nie widzę nigdzie żadnej nieszczelnosci. Jedynie na grubym wężu na wejściu do turbo wymieniłem opaskę bo mokro od oleju było (resztki po uszkodzonej odmie). Wirnik zero luzów. Jedynie co mi przychodzi do głowy to kiedyś coś zmienialem w adaptacji egr w VAG Comie jakaś wartość bo na postoju zaniżone miałem wskazania na grupie 003 (spodziewane były o 100 wyższe od rzeczywistych coś koło tego. ) jak to zmieniłem to się wartości wyrównały. I przed zmianą jeszcze miałem tak że na zimnym silniku przez parę minut falowały mi obroty od 1k do 0.5. I teraz się zastanawiam nad przepływka. Nie wiem brak już mi pomysłów
-
glaca77
- Użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: pn lis 09, 2015 11:18
Post
autor: glaca77 » czw sty 23, 2020 08:55
Wartości z przepływki mają wpływ na ograniczenie dawki paliwa(008 kol.4). U Ciebie przepływka i dawka są w porządku (gdyby duże wartości przepływki były fałszywe to przy tej dawce był by czarny dym), turbo powinno ładować. Po wpięciu gruchy "na krótko" zawór egr jest zamknięty. Zaloguj pełny 008+011(może poprzedni był "na pół gwizdka"?),sprawdzisz wydajność turbo. Poczytaj:
viewtopic.php?f=14&t=299803&p=5562829&h ... w#p5562829 .Możesz sprawdzić pracę egr w 003BS(normalnie podpięty).
-
glaca77
- Użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: pn lis 09, 2015 11:18
Post
autor: glaca77 » czw sty 23, 2020 11:09
p.s.Doczytałem że podpinałeś pod trójnik, dla pewności pomiń go np. rurką.(zatelepie przy gaszeniu-brak klapy)
0
-
MacinK101
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: śr lis 27, 2019 22:07
- Lokalizacja: łodzkie
- Auto: Golf 4 1.9 tdi
- Silnik: ALH
Post
autor: MacinK101 » czw sty 23, 2020 13:52
glaca77 pisze:p.s.Doczytałem że podpinałeś pod trójnik, dla pewności pomiń go np. rurką.(zatelepie przy gaszeniu-brak klapy)
0
Spoko tak zrobię. Ostatnio log co robiłem to na pełnym gazie ale do 3k tylko. Jak ogarnę to się odezwę =)
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
MacinK101
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: śr lis 27, 2019 22:07
- Lokalizacja: łodzkie
- Auto: Golf 4 1.9 tdi
- Silnik: ALH
Post
autor: MacinK101 » sob lut 01, 2020 15:05
Panowie pytanie za 100 pkt
Z jakiej racji ja mam zamontowana Chłodnice spalin zaraz przed Egr skoro z tego co widziałem w alh raczej ich nie było? Mogę się mylić ale może i w tym siedzieć powód nie doładowania turbiny albo już wogole zamiast ALH siedzi inny silnik w moim aucie. Gość od którego go kupowałem twierdził ze jest to 110 konny silnik. A z vinu, dowodu oraz nalepki w kole zapasowym jest napisane alh. Pozdrawiam
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
glaca77
- Użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: pn lis 09, 2015 11:18
Post
autor: glaca77 » pn lut 03, 2020 08:54
To chyba jest ASV , ale chłodnica nie ma wpływu na doładowanie.(nieszczelny EGR ma)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości