Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
Panowie,
Czy możecie polecić jakiś bardzo dobrej jakości zamiennik zderzaka przedniego R32?
Mam OEM zderzak założony ale potrzebował będę trochę powycinać pod duży intercooler a szkoda ciąć OEM.
Swój sprzedam komuś za jakiś czas i będzie miał OEM w LC9Z
Czy możecie polecić jakiś bardzo dobrej jakości zamiennik zderzaka przedniego R32?
Mam OEM zderzak założony ale potrzebował będę trochę powycinać pod duży intercooler a szkoda ciąć OEM.
Swój sprzedam komuś za jakiś czas i będzie miał OEM w LC9Z
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Re: Kącik posiadaczy MK4
Witam wszystkich serdecznie.
Posiadacie autka z policyjną przeszłością od zachodnich sąsiadów? Macie jeszcze jakieś elementy wnętrza czy powyciągali przed sprzedażą?
Posiadacie autka z policyjną przeszłością od zachodnich sąsiadów? Macie jeszcze jakieś elementy wnętrza czy powyciągali przed sprzedażą?
- Chrzanek`
- Forum Master
- Posty: 1644
- Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Odezwij się do kolegi G0 Karcio
Zbiera takie rarytaski właśnie związane m.in z Niemiecką Policją i coś tam już chyba ma.
Oczywiście już pisałem na PW, ale rezerwuję zderzak
__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+
http://bit.ly/sklep-fm_world
Mój sklep internetowy
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
ma ktoś pomysł dlaczego w Audi A6 C5 występuje połączenie CAN pomiędzy sterownikiem czujników parkowania i licznikiem? Jedyne co mi przychodzi do głowy to wyświetlanie np odległości do przeszkody na FIS...ale nigdy takiego czegoś nie widziałem w tym aucie.
-
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: pn paź 19, 2015 15:24
- Lokalizacja: Bytów
- Auto: Golf mk4
- Silnik: ALH
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
A może chodzi o sygnał wstecznego i prędkości samochodu w przypadku pdc z przodu które działają tylko do pewnej prędkości
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
sygnał wstecznego jest analogowy...ze schematu wynika że sygnał prędkości również aczkolwiek znalazłem info na forum A6 że sygnał prędkości w polifcie (mój problem akurat dotyczy polifta) idzie po CAN. Nawet jeśli...to mam tylko czujniki z tyłu
Jutro mam mieć czytelniejszy schemat, to sprawdzę czy mam może resztę instalacji do czujników przednich...jeśli tak, to rwę przedni zderzak w poszukiwaniu wiązki
...ale podejrzewam, że to nie o sygnał prędkości chodzi
Z ciekawostek...sygnał prędkości (analogowy) idzie także do przekaźnika wycieraczek...a elektryka szyb i centralnego nie wykorzystuje w ogóle CAN przez co do każdej furtki idzie milion kabelków
Jutro mam mieć czytelniejszy schemat, to sprawdzę czy mam może resztę instalacji do czujników przednich...jeśli tak, to rwę przedni zderzak w poszukiwaniu wiązki
...ale podejrzewam, że to nie o sygnał prędkości chodzi
Z ciekawostek...sygnał prędkości (analogowy) idzie także do przekaźnika wycieraczek...a elektryka szyb i centralnego nie wykorzystuje w ogóle CAN przez co do każdej furtki idzie milion kabelków
- nitrox89
- Dawca organów
- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
Re: Kącik posiadaczy MK4
Potrzebuje ogarnąć wymianę zegara w mk4 (wsad, pin, przebieg). Ktoś chętny się podjąć? Najlepiej Kraków i okolice, ale wysłać też mogę.
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Rust is lighter than carbon fiber
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
sprawdziłem dokładnie co i jak...i dalej nic nie wiem
- od początku w C5 do sterownika czujników parkowania szedł sygnał prędkości (na schemacie mam tylko czujniki z tyłu...ale w tytule tematu nie ma o tym wzmianki także nie wiem czy czujniki przód był dostępne - możliwe ze nie) - po co taki sygnał?
Sygnał prędkości, sygnał ze świateł cofania szły analogowo...masa na dwa piny i plus z jednego bezpiecznika także na dwa piny z tego
- od modelu 2000 dla czujników z tyłu nic się nie zmieniło...ale przy czujnikach przednich pojawia się CAN i zasilanie z dodatkowego bezpiecznika a reszta sygnałów i zasilań bez zmian - więc po co ten CAN? Na schemacie czujników tylnych nie widzę też połączenia sterownika czujników ze sterownikiem centralnego zamka...a istnieje ono w przypadku czujników przednich - po co?
- od modelu 2002 zniknęły zdublowane zasilania, pozostało dodatkowe które pojawiło się od modelu 2000...nie widzę połączenia z centralnym zamkiem, CAN jest także w przypadku tylko czujników z tyłu
- od modelu 2003 nic się nie zmienia.
Niektóre schematy wychodziły nowe tylko dlatego że zmieniły się wtyczki na słupkach.
Od początku do końca produkcji modelu sygnał prędkości, świateł cofania idą po analogu a diagnostyka oczywiście po linii L. Więc po co dołożyli ten CAN i po co sygnał prędkości (przy czujnikach przednich rozumiem) oraz połączenie z centralnym zamkiem (tylko przez dwa lata...chyba że później sygnał szedł po CAN...oczywiście z licznika bo centralny nie ma połączenia z CAN.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
ktoś pomylił fotki wnętrza czy co się odyebao w tej Borze?
https://www.autotrader.co.uk/classified ... dal=photos
https://www.autotrader.co.uk/classified ... dal=photos
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zdjęcia wnętrza nie z tego auta
Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Wymiana słupka BFQ na AVU
I kolejny problem z golfem... wymiana słupka silnika
Jak w tytule . Jestem w trakcie wymiany słupka silnika . Stary słupek był BFQ a nowy który kupiłem jest AVU . Różnica w tych słupach jest w położeniu czujnika obrotu rozrządu. Jeden jest w bloku silnika A drugi na rozrzadzie . Teraz moje pytanie czy silnik zaglądał by normalnie jeśli tylko przepiol bym kable ?
Jak w tytule . Jestem w trakcie wymiany słupka silnika . Stary słupek był BFQ a nowy który kupiłem jest AVU . Różnica w tych słupach jest w położeniu czujnika obrotu rozrządu. Jeden jest w bloku silnika A drugi na rozrzadzie . Teraz moje pytanie czy silnik zaglądał by normalnie jeśli tylko przepiol bym kable ?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
kiedyś przekładałem silnik z A3 8P do starszego...8L. Niby wszystko pasowało ale koło nadające impulsy z czujnika było inne więc sterownik dostawał inny sygnał niż się spodziewał i silnik nie gadał. Także może być problem.
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Kącik posiadaczy MK4
Może głupia sugestia, ale nie próbowałeś wypiąć pinu od can i zobaczyć co się zmieni?Qto pisze: ↑ndz sty 19, 2020 00:14sprawdziłem dokładnie co i jak...i dalej nic nie wiem
- od początku w C5 do sterownika czujników parkowania szedł sygnał prędkości (na schemacie mam tylko czujniki z tyłu...ale w tytule tematu nie ma o tym wzmianki także nie wiem czy czujniki przód był dostępne - możliwe ze nie) - po co taki sygnał?
Sygnał prędkości, sygnał ze świateł cofania szły analogowo...masa na dwa piny i plus z jednego bezpiecznika także na dwa piny z tego
- od modelu 2000 dla czujników z tyłu nic się nie zmieniło...ale przy czujnikach przednich pojawia się CAN i zasilanie z dodatkowego bezpiecznika a reszta sygnałów i zasilań bez zmian - więc po co ten CAN? Na schemacie czujników tylnych nie widzę też połączenia sterownika czujników ze sterownikiem centralnego zamka...a istnieje ono w przypadku czujników przednich - po co?
- od modelu 2002 zniknęły zdublowane zasilania, pozostało dodatkowe które pojawiło się od modelu 2000...nie widzę połączenia z centralnym zamkiem, CAN jest także w przypadku tylko czujników z tyłu
- od modelu 2003 nic się nie zmienia.
Niektóre schematy wychodziły nowe tylko dlatego że zmieniły się wtyczki na słupkach.
Od początku do końca produkcji modelu sygnał prędkości, świateł cofania idą po analogu a diagnostyka oczywiście po linii L. Więc po co dołożyli ten CAN i po co sygnał prędkości (przy czujnikach przednich rozumiem) oraz połączenie z centralnym zamkiem (tylko przez dwa lata...chyba że później sygnał szedł po CAN...oczywiście z licznika bo centralny nie ma połączenia z CAN.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Oczywiście że tak...W liczniku błąd braku komunikacji że sterownikiem czujników parkowania...czujniki nie działają po wbiciu wstecznego ani nawet VCDS się nie łączy a przecież diagnostyka idzie po linii K. Tak że bez CAN sterownik jest martwy...więc nie wiem po co te wszystkie zasilania
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości