[MK2] olej w filtrze powietrza

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

[MK2] olej w filtrze powietrza

Post autor: krzysiek77 » śr paź 18, 2006 18:38

witam.mam poważny problem z golfem II silnik 1.3 MH.szukałem w szukaczce ale nie znalazłem nic odpowiedniego.chodzi o to że mogę jechać moim golfem do 90km/h.ponieważ po dłuższej jeździe prędkością 110-120,wywala olej do obudowy filtra powietrza i to dużo,tzn.cały filtr az ocieka z oleju.co może być tego przyczyną?autko ma 213000 jeździ na mobilu mineralnym i nie bierze oleju.pilnie proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony śr paź 18, 2006 20:49 przez krzysiek77, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » śr paź 18, 2006 19:02

krzysiek77, walenie oleju w odme oznacza zużywanie się silnika. Ostatnio widziałem patent na to w takim silniku jak Twój. Gość założył długi wąż gumowy i wypuścił go pod samochód.


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
krzysiek77
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 19:03
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: krzysiek77 » śr paź 18, 2006 19:08

zużywanie silnika?miałem mierzone ciśnienie na cylindrach i jest ok,żadnych stuków panewek ani zużycia oleju.tylko jazda powyrzej 110 daje efekt wywalenia oleju i to dużej ilości.mechanik podejrzewa uszkodzenie pompy olejowej tylko nie wiem czy warto bo zaśpiewał za to 700zl



Awatar użytkownika
juby
Forum Master
Forum Master
Posty: 1231
Rejestracja: wt lut 14, 2006 20:43
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

Post autor: juby » śr paź 18, 2006 20:22

krzysiek77, jak miałem poprzednie auto to od przebiegu ok 130tys km zaczął walić olejem w odme. I też ciśnienie na cylindrach było ok, luzy zaworowe wszystko było w porządku. Mechanior powiedział po prostu że tak jest. A co do konkretnej prędkości to stawiał bym raczej na obroty. Powinno się tak robić na każdym biegu, kiedy pompa daje jakieś tam konkretne ciśnienie.


Frakcja Proud Member

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » śr paź 18, 2006 20:44

Jak byłem posiadaczem malucha miałem podobny problem a poradziłem sobie zanim w ten sposób iż rurkę odmy wydłużyłem maksymalnie i puściłem nad filtrem szumów a olej miał do pokonanie większa drogę a filtr w końcu był czysty.
Od tej pory zwracam na to uwagę obecnie w MKIV od obudowy filtra powietrza na sam wlot włożyłem z FIATA 126 filterek -mgły-olejowej , ostatnio sprawdzałem jest czysto a wcześniej zawsze był jakiś olej i zanieczyszczał przepustnicę koszt 3zł/szt.
W twoim przypadku aby się poratować spróbuj coś skombinować i na odmie zrób poszerzenie tak aby olej niemiał dalej siły bić do góry [ala cylinder] wiem głupi pomysł ale zawsze coś , a wolnym czasie będziesz szukać przyczyny



Awatar użytkownika
bomberxl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 640
Rejestracja: sob wrz 23, 2006 20:12
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Kontakt:

Post autor: bomberxl » śr paź 18, 2006 21:02

Możliwe,że wystarczy wymienić uszczelniacze zaworów w głowicy.Lubią z czasem stwardnieć i przestają uszczelniać.Koszt niewielki,a często wystarczający jest to zabieg.


no to nareszcie necik w domu i przepraszam za nie uzywanie polskich liter z powodu ich braku :-)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 319 gości