Witam. Pytanie ktory wtryskiwacz leje, albo jest zatkany? Czy jakis brud w przewodach poza filtrem jest w stan*ie zatkać, uszkodzić wtryskiwacze? Wiem, że na wtryskach są mikro dziurki przez które wchodzi paliwo. Większe rzeczy powinny sie zatrzymać czy wrócić do filtra? A jakiś kurz czy pył narobi szkód?
Na zimno : korekcje są takie, autko szarpie obroty falują:
Na ciepło: auto chodzi równo, korekcje takie:
Generalnie zmienialem kompletny silnik ktory odpalalem na zimno i wszystko bylo ok. Zmienialem tez pompe vacum od starego silnika bo swoją mialem dobrą - uszczelke dałem nowa. Starałem sie robic wszystko czysto. Stad zapytanie o zabrudzenia. Czy zapowietrzenie poczatkowe może spowodować uszkodzenie pompowtryskiwacza?
[TDI PD] Który wtryskiwacz do wymiany?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[TDI PD] Re: Który wtryskiwacz do wymiany?
Są okej. Brud zawsze szkodzi. Dość często ktoś uszczelnia pompę tandem silikonem i potem pompki są zapchane właśnie silikonem.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
[TDI PD] Re: Który wtryskiwacz do wymiany?
To skąd na zimno takie korekcje duże, falujace obroty? Pompa nie była uszczelniana sylikonem tylko dedykowaną uszczelką.
TDI -> The Devil Inside
[TDI PD] Re: Który wtryskiwacz do wymiany?
A to j nie wiem co masz w silniku zwalone. Może być dużo przyczyn. Od popychaczy, zawory, pierścienie a nawet spalona świece żarowa. Może też być tak że gdzieś złapie powietrza i pchnie na układ paliwowy. Oczewiscie pompka też może kuleć na zimnym. To nie żarówka że świeci albo nie świeci bo przepalona. Nie musi być dwóch stanów co nie. Zamieniaj miejscami pompki i dawaj loga przed tą operacja na zimnym i po zamianie miejscami.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 134 gości