Witam
Kupiłem auto już po chipie. 138/308 wykres z hamowni.
AHF+216 mapa idzie po kablu.
Mapa jest bezdymna przy seryjnym doładowaniu.
Problem jest taki, że nastawnik idzie już na maksa 4.64V, czyli pompa podaje ile może.
To dość dziwne, skoro auto ma 216 turbo dmucha 1.0bar i nie ma dymu.
Problem z mapą silnika chiptuning
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
- Lokalizacja: Rakszawa
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
-
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
- Lokalizacja: Rakszawa
Re: Problem z mapą silnika chiptuning
Pompa ma zmieniony tloczkorozdzielacz. Przy -6 odpala na dotyk. Auto nawet nie puści dymka. Ja bardziej obstawiam, że ktoś założył wtryski od 90KM TDI? A sprzedający wciaka, że 216
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Re: Problem z mapą silnika chiptuning
Generalnie 140km na 216 to cienko to wyszło zobacz co z przepływomierzem może wstaw diodę na próbę
-
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
- Lokalizacja: Rakszawa
Re: Problem z mapą silnika chiptuning
Mapa od 900mg przepływu podaję maksymalną dawkę.
Przeplywka w piku, jak turbo wstaję zamyka skalę 1275mg. Potem trzyma około 1100 i powoli spada. Przy 4000rpm jest ponad 900, więc nie ogranicza dawki. Poza tym cały czas jest 51mg, więc podaje maks, bo do tylu mg wyskalowana jest mapa. Nastawnik od 1900rpm trzyma 4.64V do 4200rpm.
Obstawiam, że sprzedający sprzedał bajkę i może zmieniał wtryski, ale założył od 90KM TDI 0.185.
Przeplywka w piku, jak turbo wstaję zamyka skalę 1275mg. Potem trzyma około 1100 i powoli spada. Przy 4000rpm jest ponad 900, więc nie ogranicza dawki. Poza tym cały czas jest 51mg, więc podaje maks, bo do tylu mg wyskalowana jest mapa. Nastawnik od 1900rpm trzyma 4.64V do 4200rpm.
Obstawiam, że sprzedający sprzedał bajkę i może zmieniał wtryski, ale założył od 90KM TDI 0.185.
-
- Mały gagatek
- Posty: 138
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
- Lokalizacja: Rakszawa
Re: Problem z mapą silnika chiptuning
Okazało się, że końcówki są nowe firady, ale od SDI. Wleciały nowe 0.216.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości