Problem z mapą silnika chiptuning

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

hardmen969
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
Lokalizacja: Rakszawa

Problem z mapą silnika chiptuning

Post autor: hardmen969 » pn lis 04, 2019 22:47

Witam

Kupiłem auto już po chipie. 138/308 wykres z hamowni.
AHF+216 mapa idzie po kablu.
Mapa jest bezdymna przy seryjnym doładowaniu.
Problem jest taki, że nastawnik idzie już na maksa 4.64V, czyli pompa podaje ile może.
To dość dziwne, skoro auto ma 216 turbo dmucha 1.0bar i nie ma dymu.



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Re: Problem z mapą silnika chiptuning

Post autor: muszkatobiasz » wt lis 05, 2019 00:56

może pompa to już ma dość



hardmen969
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
Lokalizacja: Rakszawa

Re: Problem z mapą silnika chiptuning

Post autor: hardmen969 » wt lis 05, 2019 09:32

Pompa ma zmieniony tloczkorozdzielacz. Przy -6 odpala na dotyk. Auto nawet nie puści dymka. Ja bardziej obstawiam, że ktoś założył wtryski od 90KM TDI? A sprzedający wciaka, że 216



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Re: Problem z mapą silnika chiptuning

Post autor: muszkatobiasz » wt lis 05, 2019 12:39

Generalnie 140km na 216 to cienko to wyszło zobacz co z przepływomierzem może wstaw diodę na próbę



hardmen969
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
Lokalizacja: Rakszawa

Re: Problem z mapą silnika chiptuning

Post autor: hardmen969 » czw lis 07, 2019 09:31

Mapa od 900mg przepływu podaję maksymalną dawkę.
Przeplywka w piku, jak turbo wstaję zamyka skalę 1275mg. Potem trzyma około 1100 i powoli spada. Przy 4000rpm jest ponad 900, więc nie ogranicza dawki. Poza tym cały czas jest 51mg, więc podaje maks, bo do tylu mg wyskalowana jest mapa. Nastawnik od 1900rpm trzyma 4.64V do 4200rpm.

Obstawiam, że sprzedający sprzedał bajkę i może zmieniał wtryski, ale założył od 90KM TDI 0.185.



hardmen969
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: wt mar 16, 2010 02:43
Lokalizacja: Rakszawa

Re: Problem z mapą silnika chiptuning

Post autor: hardmen969 » sob gru 07, 2019 12:40

Okazało się, że końcówki są nowe firady, ale od SDI. Wleciały nowe 0.216.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 6 gości