Passat B4 1.8 ABS, Eaton M65, Ecumaster DET3, LPG migomat
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lip 22, 2017 23:17
Passat B4 1.8 ABS, Eaton M65, Ecumaster DET3, LPG migomat
Cześć wszystkim
Chciałem się pochwalić moim ukochanym Passatem B4.
- Marka: VW
- Model: Passat B4
- Rok produkcji: 1994
- Kolor: Granatowy
- Pojemność: 1.8
- Moc: 75-90
- Silnik: AAM - osprzęt ABS - poprzedni właściciel chyba zrobił swapa
- Wyposażenie: Klima - zepsuta, Elektryczne szyby - tylko jedna działa, elektryczne lusterka - tylko jedno działa, HAK, LPG - na śrubę
- Przebieg: 600 000 - i ciągle rośnie.
- Vmax 180km/h - wg licznika
MODYFIKACJE:
- Car Audio: Radio Pioneer z delfinkami i duża tuba
- Felgi: przód 15 cali serduszka, tył 14 cali
- Opony: przód Avon ZX3, tył kleber
- Zawieszenie: tył KYB (wiem bo zmieniałem miesiąc temu), przód nie wiem.
- Opis zewnętrzny: Dużo obcierek i parę bombli
- Wnętrze: przednie fotele z golfa 3 3d
Samochód użytkuję od 2 lat codziennie na dojazdy do pracy. Rocznie robię ok 50kkm. Dla tego LPG jest obowiązkowe. Auto jest typowym gruzem, który wozi mnie do pracy i na wycieczki. Z dalekich wypraw to byłem nim w Serbii, Bośni, Czarnogórze, Chorwacji - i tam spełniał rolę campingu. W pasacie można się komfortowo wyspać w bagażniku. Konsumpcja oleju ok 1l na 1000km. Spalanie gazu 11 - 13 litrów. Kultura pracy silnika jest bardzo słaba, strasznie klepią zawory pomimo tego że szklanki zostały wymienione na nowe INA.
Plany:
Chcę założyć do passata kompresor Eaton M65 i dmuchac 0.5 bara.
Z części które już mam kupione to:
- kompresor Eaton M65 - założony
- Ecumaster DET3 - założony - uruchomiona procedura startu, wstępnie wystrojony na 0.4bar - ładuje ogniem z rury https://www.youtube.com/watch?v=On8Y6c35HYU" onclick="window.open(this.href);return false;
- Blow off - jakiś chińczyk -założony
- Rura do dolotu - założona i już przerobiona na stalowy dolot - wygląda jak duża rura od odkurzacza zbrojona stalowym drutem, była bardzo tania - od samego kompresora do dolotu
- Sekwencyjna instalacja gazowa stag 4 - tak będzie ona założona do jedno punktu - w trakcie
- stage 1 - podpięcie instalacji na 2 wtryskiwaczach w okolicach wtrysku benzynowego - z tego punktu zrezygnowałem - od razu stage 2
- stage 2 - przerobienie sterownika silnika na semisekwencję i założenie 4rech wtrysków zaraz przy głowicy założony
- Map sensor z fiat bravo 1.4t - założony
- bardzo bym chciał żeby nie obróciło mi panewki po pierwszym tysiącu kilometrów bo wszyscy moi koledzy twierdzą że w tym aucie jest to nieuniknione
- Założyć intercooler bo bez niego temperatura w dolocie to 100 stopni, tutaj info do wszystkich - do kompresora trzeba założyć intercooler, da się jezdzić bez, ale po tygodniu i tak dojdziecie do wniosku że go brakuje.
- Podnieść ciśnienie doładowania do 0.5 obecnie 0.4
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=On8Y6c35HYU[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mj2D5Chxhk4[/youtube]
Chciałem się pochwalić moim ukochanym Passatem B4.
- Marka: VW
- Model: Passat B4
- Rok produkcji: 1994
- Kolor: Granatowy
- Pojemność: 1.8
- Moc: 75-90
- Silnik: AAM - osprzęt ABS - poprzedni właściciel chyba zrobił swapa
- Wyposażenie: Klima - zepsuta, Elektryczne szyby - tylko jedna działa, elektryczne lusterka - tylko jedno działa, HAK, LPG - na śrubę
- Przebieg: 600 000 - i ciągle rośnie.
- Vmax 180km/h - wg licznika
MODYFIKACJE:
- Car Audio: Radio Pioneer z delfinkami i duża tuba
- Felgi: przód 15 cali serduszka, tył 14 cali
- Opony: przód Avon ZX3, tył kleber
- Zawieszenie: tył KYB (wiem bo zmieniałem miesiąc temu), przód nie wiem.
- Opis zewnętrzny: Dużo obcierek i parę bombli
- Wnętrze: przednie fotele z golfa 3 3d
Samochód użytkuję od 2 lat codziennie na dojazdy do pracy. Rocznie robię ok 50kkm. Dla tego LPG jest obowiązkowe. Auto jest typowym gruzem, który wozi mnie do pracy i na wycieczki. Z dalekich wypraw to byłem nim w Serbii, Bośni, Czarnogórze, Chorwacji - i tam spełniał rolę campingu. W pasacie można się komfortowo wyspać w bagażniku. Konsumpcja oleju ok 1l na 1000km. Spalanie gazu 11 - 13 litrów. Kultura pracy silnika jest bardzo słaba, strasznie klepią zawory pomimo tego że szklanki zostały wymienione na nowe INA.
Plany:
Chcę założyć do passata kompresor Eaton M65 i dmuchac 0.5 bara.
Z części które już mam kupione to:
- kompresor Eaton M65 - założony
- Ecumaster DET3 - założony - uruchomiona procedura startu, wstępnie wystrojony na 0.4bar - ładuje ogniem z rury https://www.youtube.com/watch?v=On8Y6c35HYU" onclick="window.open(this.href);return false;
- Blow off - jakiś chińczyk -założony
- Rura do dolotu - założona i już przerobiona na stalowy dolot - wygląda jak duża rura od odkurzacza zbrojona stalowym drutem, była bardzo tania - od samego kompresora do dolotu
- Sekwencyjna instalacja gazowa stag 4 - tak będzie ona założona do jedno punktu - w trakcie
- stage 1 - podpięcie instalacji na 2 wtryskiwaczach w okolicach wtrysku benzynowego - z tego punktu zrezygnowałem - od razu stage 2
- stage 2 - przerobienie sterownika silnika na semisekwencję i założenie 4rech wtrysków zaraz przy głowicy założony
- Map sensor z fiat bravo 1.4t - założony
- bardzo bym chciał żeby nie obróciło mi panewki po pierwszym tysiącu kilometrów bo wszyscy moi koledzy twierdzą że w tym aucie jest to nieuniknione
- Założyć intercooler bo bez niego temperatura w dolocie to 100 stopni, tutaj info do wszystkich - do kompresora trzeba założyć intercooler, da się jezdzić bez, ale po tygodniu i tak dojdziecie do wniosku że go brakuje.
- Podnieść ciśnienie doładowania do 0.5 obecnie 0.4
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=On8Y6c35HYU[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=mj2D5Chxhk4[/youtube]
Ostatnio zmieniony ndz wrz 10, 2017 21:49 przez migomat-kgb, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 104
- Rejestracja: śr cze 23, 2010 02:08
- Lokalizacja: Gliwice
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lip 22, 2017 23:17
Re: Passat B4 1.8 ABS, Eaton M65, Ecumaster DET3, LPG migoma
Prace sa dosc zaawansowane. Mam nadzieje ze kompresor bedzie siedzial w komorze do połowy tygodnia. Na jutrzejsza noc przewidziany jest montaz gazu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lip 22, 2017 23:17
Passat B4 1.8 ABS, Eaton M65, Ecumaster DET3, LPG migomat
Hej kolejny update. Kompresor wlozony pierwsza jazda juz za mna. Obecnie wystrojony na ecumaster det3 na oko. Map sensor jeszcze nie zostal podpiety. Cisnienie to 0.3 bara bylo 0.4 ale przykrecilem je na blowofie. Na testy nie ma co szalec. Na koniec testow rozszczelnila mi sie obudowa przepustnicy. Macie pomysl jak sobie tym poradzic ? Ponizej 2 filmiki
https://youtu.be/mj2D5Chxhk4" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtu.be/zqt4nZYb8LE" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtu.be/mj2D5Chxhk4" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtu.be/zqt4nZYb8LE" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lip 22, 2017 23:17
Passat B4 1.8 ABS, Eaton M65, Ecumaster DET3, LPG migomat
Auto juz jest mniej wiecej wystrojone na 0.4 bar. Od ok 5 tys wtrysk sie zapetla wiec nie ma juz sensu pomopowac wiecej. Teraz zostalo mi zalozyc sekwencje lpg. Wtryskiwacze juz powieszone. Wyspawany nowy dolot. Map sensor juz podpiety. Z powodu spalania stukowego wysadzilo mi uszczelke pod glowica i zalalo swiece. Temat ogarniety, wraz ze wzrostem cisnienia cofam zaplon na ecumasterze i spalania stukowego brak. Teraz poszukuje jakiegos miernika afr z mozliwoscia podpiecia do swini.
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lip 22, 2017 23:17
Passat B4 1.8 ABS, Eaton M65, Ecumaster DET3, LPG migomat
- Ecumaster założony w trybie fuel implant
- Założony gaz sekwencyjny działa w trybie semisekwencji - 4ry wtryskiwacze
- Rozerwało mi rurę na dolocie - wymieniona na nową 10bar - ta już da radę
- Jestem już po wstępnych przymiarkach intercoolera zdjęcie niżej
- Założony gaz sekwencyjny działa w trybie semisekwencji - 4ry wtryskiwacze
- Rozerwało mi rurę na dolocie - wymieniona na nową 10bar - ta już da radę
- Jestem już po wstępnych przymiarkach intercoolera zdjęcie niżej
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: sob lip 22, 2017 23:17
Re: Passat B4 1.8 ABS, Eaton M65, Ecumaster DET3, LPG migoma
- Zakupiłem sondę szerokopasmową LSU 4.9 i kontroler Innovate LC-2. Ostatnie 2 dni stroiłem na AFR.
- Zmieniłem stożek stary się rozpadł i blacha z niego wpadła do kompresora. Blacha była pokiereszowana więc sądzę, że kompresor też trochę ucierpiał. Nie wiem jak długo latała po kompresorze.
- Założyłem nowe felgi z oponami. Zdjęcia dodam w najbliższym czasie.
- Nadal muszę założyć intercooler. Mam jakiś ze scenica, ale nie jestem do niego przekonany macie może jakieś typy które dobrze pasują do passata i nie są zbyt drogie?
- Zmieniłem stożek stary się rozpadł i blacha z niego wpadła do kompresora. Blacha była pokiereszowana więc sądzę, że kompresor też trochę ucierpiał. Nie wiem jak długo latała po kompresorze.
- Założyłem nowe felgi z oponami. Zdjęcia dodam w najbliższym czasie.
- Nadal muszę założyć intercooler. Mam jakiś ze scenica, ale nie jestem do niego przekonany macie może jakieś typy które dobrze pasują do passata i nie są zbyt drogie?
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pn sie 03, 2009 13:19
- Lokalizacja: Sulechów k. Zielonej Góry
- Kontakt:
Re: Passat B4 1.8 ABS, Eaton M65, Ecumaster DET3, LPG migomat
Kolego jak dalej się toczą losy tego samochodu? Masz nadal? Miałbym kilka pytań, mam aktualnie Eaton m65 w AAM w Cabrio swoim też wsadzonego. Ale interesuje mnie bez zakładania LPG co da się zrobić, jakie moce żeby tłoki nie spłynęły, jak ogarnia się tego Det3 itd.. Jakbyś mógł na Priv coś podpowiedzieć, byłbym wdzięczny.
".. Możesz spać z moim wrogiem, spuszczaj wzrok gdy mnie mijasz. Baw się dobrze dziewczyno aż ci spłynie makijaż .."
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości