Witam,
Problemem są przebicia przy cewce na 3 oraz 4 wyjściu przy wysokich obrotach.
Po zamianie kabli, z 3 na 2, oraz z 4 na 1 przebicia ustają, jednak na 3 i 4 wyjściu trochę iskrzy.
Czy ktokolwiek miał podobny problem, jakiekolwiek pomysły?
Przebicia na cewce [1.6 SR+LPG]
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 143
- Rejestracja: wt lut 05, 2019 21:15
- Auto: MK4-V50-KIA-VITO-BMW
- Silnik: BFQ
Re: Przebicia na cewce [1.6 SR+LPG]
Jeśli chodzi Ci o wiązkę elektryczną to jest dużo łączeń blachopodobnych przyczepionych w przeróżne miejsca - silnik, karoseria itepe.
Wymieniłem przewód wn od 3 cylindra (tam gdzie było przebicie) i nie było efektów dopóty nie poruszyłem go w jakiś sposób i zginęło.
Zaś przewód od 4 cylindra jak było tak jest, zauważyłem że przebicia są w różnych miejscach - czasem bije w cewkę, a czasem w rurę od płynu chłodniczego. Zawsze na fajce od cewki.
Edit. Zastanawiałem się, zastanawiałem i już wiem że chodzi o blachy na kablach wn. Sprawdzę czy to kwestia tego
Bardzo prawdopodobne.
Wymieniłem przewód wn od 3 cylindra (tam gdzie było przebicie) i nie było efektów dopóty nie poruszyłem go w jakiś sposób i zginęło.
Zaś przewód od 4 cylindra jak było tak jest, zauważyłem że przebicia są w różnych miejscach - czasem bije w cewkę, a czasem w rurę od płynu chłodniczego. Zawsze na fajce od cewki.
Edit. Zastanawiałem się, zastanawiałem i już wiem że chodzi o blachy na kablach wn. Sprawdzę czy to kwestia tego
Bardzo prawdopodobne.
Re: Przebicia na cewce [1.6 SR+LPG]
Blachy zdjęte, efekt taki że mniejsze przebicie - jednak wciąż jest.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości