[mk2] Pęknięty przewód paliwowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2] Pęknięty przewód paliwowy
Więc stało się , pękł w rezulttacie czego zapalił mi się silnik , bo ponad 10 litrów PB poszło na niego .
Ale nie o tym chce pisać , zastanawia mnie czy raczej prawdopodobne że pękł od starości , czy może być tego jakas inna przyczyna , bo pęknięcie jest w takim miejscu że raczej się nie maił od czego przetrzeć , nic w ostatnim czasie nie było tam grzebane .
Przewód pękł jakieś 10 cm przed regulatorem ciśnienia (szyną wtryskową) , oczywiście przewód zasilający .
Ale nie o tym chce pisać , zastanawia mnie czy raczej prawdopodobne że pękł od starości , czy może być tego jakas inna przyczyna , bo pęknięcie jest w takim miejscu że raczej się nie maił od czego przetrzeć , nic w ostatnim czasie nie było tam grzebane .
Przewód pękł jakieś 10 cm przed regulatorem ciśnienia (szyną wtryskową) , oczywiście przewód zasilający .
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
- ziolo115
- Ma gadane
- Posty: 248
- Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
- Kontakt:
przewody paliwowe tw zasilające nie powinny pęknąc samoistnie nawet ze starośći bo one sa wzmacniane i niepodejrzewam ze to wina śtarości przewodu chociaz cyda siue zdarzają , moze jakaś ukryta wada fabryczna przewodu która poprostu teraz sie ujawniła. zrób własna ekspertyze przewodu bo w gre wchodzą tylko 3 wątki. pękł samoistnie , przetarł sie , lub przylegając do czegos gorącego sie przetopił. przyznam szczerze ze straszny pech którego Ci serdecznie współczuje. Pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
marcelli, jeżeli masz silnik na k-jetronicu to może ważne jest to, że w tym wtrysku pompy dają potęzne ciśnienie, coś zdaje się koło 8 atmosfer, a w samym wtrysku też jest wysokie. Nie tak jak w monowtryskach czy nowszych wielopunktach, gdzie pompa daje 1 lub 3 atmosfery.
Skoro ci pęknął to widocznie mógł pęknąć i na pewno wiek auta ma tu znaczenie, chyba że jakieś nieoryginalne rurki były założone.
Dużo szkód Ci narobiło?
Skoro ci pęknął to widocznie mógł pęknąć i na pewno wiek auta ma tu znaczenie, chyba że jakieś nieoryginalne rurki były założone.
Dużo szkód Ci narobiło?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Dokładnie to jest wtrysk wielopunktowy GTi , silnik PF .
Szkód na szczęście jako takich nie dużo , głównie wizualne , ale wąż jest jeszcze orginalny i w innych miejscach wygląda dobrze .
Wymienie i zobaczymy , ale czy może mi ktos powiedzieć czy jest jakiś sposób sprawdzenia tego regultora ciśnienia paliwa co jest przy szynie wtryskowej ?
Szkód na szczęście jako takich nie dużo , głównie wizualne , ale wąż jest jeszcze orginalny i w innych miejscach wygląda dobrze .
Wymienie i zobaczymy , ale czy może mi ktos powiedzieć czy jest jakiś sposób sprawdzenia tego regultora ciśnienia paliwa co jest przy szynie wtryskowej ?
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
Poprostu pekl ze starosci co w tym dziwnego?Mi tez pekl ze starosci pojechalem do warsztatu i mi wymienili na miejscu naszczescie nie zapalilo mi sie nic.Wezyk kosztowal mnei z wymiana 20zl - 10zl wezyk i 10 zl wymiana odkrecenei 2 srubek i wsadzenei wezyka no ale co zrobic jak bylem akurat w garniturku a jechac tak nie moglem:/
Pozdrawiam all
Pozdrawiam all
No mnie akurat metyr wężyka kosztował 5 zł , co pozwoli mi na wymiane wszystkich w tym miejscu , oczywiście sama wymiana za free .
Ale mam jedną wątpliwość , znalazłem tylko wężyki do 6 atm , wystarczy to , bo teraz nie pamiętam ile pompa , daje , coś chyba koło 8 ale barów .
Niech mnie ktos poprawi jeśli się myle i da znać czy będzie dobrze .
Ale mam jedną wątpliwość , znalazłem tylko wężyki do 6 atm , wystarczy to , bo teraz nie pamiętam ile pompa , daje , coś chyba koło 8 ale barów .
Niech mnie ktos poprawi jeśli się myle i da znać czy będzie dobrze .
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
1 bar = 0.986923 atmmarceliii pisze:A Bar to ile atmosfer ? Wiem że regulator podaje na szyne 2.5 - 3.0 bara , ale pompa daje chyba większe ?
Pozdro
Gitner
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Dane mówią:
Zasilająca pompa paliwa:
Działanie:
Pompa zasilająca paliwa podnosi paliwo do pompy ciśnieniowej paliwa. Złe działanie pompy zasilającej paliwa powoduje problemy z przyśpieszeniem.
Specyfikacjenapięcie zasilania: 12V
ciśnienie w układzie (odłączona próżnia): 2.8 - 3.2 bara
ciśnienie w układzie (podłączona próżnia): 2.3 - 2.7 bara
Ciśnieniowa pompa paliwa:
Działanie:
Pompa paliwa składa się z wirnika napędzanego przez silnik prądu stałego.
Specyfikacje:
napięcie zasilania: 12V
Ciśnieniowa pompa paliwa to elektrycznie uruchamiana pompa, która odbiera paliwo od pompy zasilającej paliwa zamocowanej w zbiorniku paliwa i pompuje je pod ciśnieniem do szyny paliwa lub korpusu przepustnicy. Paliwo przepływa wzdłuż wtryskiwacza(y) i powraca do zbiornika przez regulator ciśnienia paliwa.
Parametry ciśnienie na pompie: ± 1,2 bar
przepływ: ± 80 l/h
napięcie zasilania: 12 V
prąd: ± 5A
Tyle znalazłem
Pozdrawiam.
Zasilająca pompa paliwa:
Działanie:
Pompa zasilająca paliwa podnosi paliwo do pompy ciśnieniowej paliwa. Złe działanie pompy zasilającej paliwa powoduje problemy z przyśpieszeniem.
Specyfikacjenapięcie zasilania: 12V
ciśnienie w układzie (odłączona próżnia): 2.8 - 3.2 bara
ciśnienie w układzie (podłączona próżnia): 2.3 - 2.7 bara
Ciśnieniowa pompa paliwa:
Działanie:
Pompa paliwa składa się z wirnika napędzanego przez silnik prądu stałego.
Specyfikacje:
napięcie zasilania: 12V
Ciśnieniowa pompa paliwa to elektrycznie uruchamiana pompa, która odbiera paliwo od pompy zasilającej paliwa zamocowanej w zbiorniku paliwa i pompuje je pod ciśnieniem do szyny paliwa lub korpusu przepustnicy. Paliwo przepływa wzdłuż wtryskiwacza(y) i powraca do zbiornika przez regulator ciśnienia paliwa.
Parametry ciśnienie na pompie: ± 1,2 bar
przepływ: ± 80 l/h
napięcie zasilania: 12 V
prąd: ± 5A
Tyle znalazłem
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 288 gości