Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Hej, mam mokre dywaniki po obu stronach. Zauważyłem, że dzieje się to po dłuższej jeździe z włączoną klimą, wiec szukałem czy coś się nie wypięło i zauważyłem wypięty gumowy wąż. Jest to odpływ wody z klimy, ale gdzie powinien on być zamontowany? Wydaje mi się, że tam gdzie zaznaczyłem. Klima była dokładana z tego co wiem. http://pokazywarka.pl/rc2ny7/
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
Re: Kącik posiadaczy MK4
Siema!
Skarby, albo mnie oczy mylą albo dział "sprzedam części" delikatnie leży.
Potrzebuję trochę klamotów pod maskę, najlepiej od jednej osoby:
- podstawę aku,
- obudowę filtra powietrza z rurką wstępną,
- tunel kablowy pod filtrem "kolano" itp.
Moje delikatnie się zmodyfikowały do postaci bezużytecznej. Chciałbym dziada poskładać przed zimą i znów polatać.
A... mechanizm blokowania kolumny, a konkretniej położenia kiery po ustawieniu (swój złamałem kolanem) też potrzebny. No i pewnie jeszcze trylion innych dupereli.
Ma kto albo zna typa który ma? Wsio do diesla.
Skarby, albo mnie oczy mylą albo dział "sprzedam części" delikatnie leży.
Potrzebuję trochę klamotów pod maskę, najlepiej od jednej osoby:
- podstawę aku,
- obudowę filtra powietrza z rurką wstępną,
- tunel kablowy pod filtrem "kolano" itp.
Moje delikatnie się zmodyfikowały do postaci bezużytecznej. Chciałbym dziada poskładać przed zimą i znów polatać.
A... mechanizm blokowania kolumny, a konkretniej położenia kiery po ustawieniu (swój złamałem kolanem) też potrzebny. No i pewnie jeszcze trylion innych dupereli.
Ma kto albo zna typa który ma? Wsio do diesla.
Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Re: Kącik posiadaczy MK4
Owies jeszcze ujeżdżasz golfa, mam trochę rzeczy po golfie, z tego co piszesz to powinienem gdzieś mieć podstawę pod akumulator, poszukam i dam znać.
Trochę dupereli mam jakbyś potrzebował, daj nr tel podeśle foto co mi zostało
Trochę dupereli mam jakbyś potrzebował, daj nr tel podeśle foto co mi zostało
Re: Kącik posiadaczy MK4
Raczej dopiero teraz mam czas żeby go doprowadzać do ładu... Będę jeszcze potrzebował drzwi i klapy, a później się zobaczy co dalej. Mnie zawsze urzekała czwórka na glebie, coś w tym bocianie jest że mam ochotę nim jeździć. Quattro ogarniam równolegle, z delikatnym pierwszeństwem, bo to jednak dupowóz potomka. Tyle, że łałdi przy każdej robocie wydaje się być bardziej skomplikowane, gdzie mk4 to taki 126p. Póki świeci słońce jest ok.
Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Re: Kącik posiadaczy MK4
Masz racje, gdyby nie blacharka to pewnie swojego też bym trzymał, ale niestety błotniki, początki progów, jedne drzwi ruda atakowała. Jak już robić to wypadało by już całe auto pomalować.. ekonomicznie się nie opłacało. Wszystkie graty rozsprzedałem, auto przywróciłem do seri I poszło, bo technicznie był stan bdb, ogólnie zadbane. Synek miesiąc po kupnie go rozbił... teraz jezdze cuprą 1p. Ale brakuje szerokiego koła, parapetu, gwintu. Golf miał to coś. Jak byś potrzebawał drobnicy to pisz bo dużo rzeczy po golfie zostało.
Re: Kącik posiadaczy MK4
Dlatego, jeśli po tej półtorarocznej przerwie polatam i wsio będzie gites, to dziad leci pod folię a ja szukam nań blaszka. Jeśli tylko fundusze dopiszą i wreszcie stawka za oc spadnie to będę miał weekendówkę.
Skrobnę lub przekręce w wolnej chwili.
Skrobnę lub przekręce w wolnej chwili.
Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Hej, Panowie ponawiam pytanie.kewinpol pisze: ↑czw wrz 05, 2019 22:29Hej, mam mokre dywaniki po obu stronach. Zauważyłem, że dzieje się to po dłuższej jeździe z włączoną klimą, wiec szukałem czy coś się nie wypięło i zauważyłem wypięty gumowy wąż. Jest to odpływ wody z klimy, ale gdzie powinien on być zamontowany? Wydaje mi się, że tam gdzie zaznaczyłem. Klima była dokładana z tego co wiem. http://pokazywarka.pl/rc2ny7/
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Dziura w ścianie wywalona że niech drzwi ścisną ... jak można odwalać takie partactwo ... Co do rurki, w ścianie grodziowej powinna być nabita guma, do której wchodzi króciec plastikowy, a tej gumowej rurki nie powinno być wcale. Tak by było ori. Na twoim miejscu, poprawiłbym ten otwór w ścianie, obrobił go jakąś nakładką gumową którą się zakłada na krawędzie w celu zabezpieczenia żeby się np. nie przeciąć. Potem przepuściłbym tą rurkę gumową z którą nie wiesz co zrobić na zewnątrz i całość uszczelnił dookoła. A jak nie, to przepuść przez ścianę rurkę z węża choćby ogrodowego o takiej średnicy, żeby ta rurka którą masz teraz na odpływie , wchodziła do tego węża (po prostu zrób przepust na drugą stronę). Wąż ogrodowy uszczelnij porządnie na ścianie i zabezpiecz żeby nie mógł wypaść. Potem przez niego przepuść rurkę z odpływu klimy.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Pytanie odnośnie procedury odpowietrzania pompy ABS za pomocą VCDS. Czy wszystkie koła koniecznie nie mogą dotykać podłoża? Z czego to wynika?
Re: Kącik posiadaczy MK4
Witam Panowie i Panie mam takie pytanie... Od czego uzależnione jest zapalanie się kontrolki ABS podczas kręcenia rozrusznikiem? Wydaje mi się że jak kontrolka się zapala to wtedy jakby miał ciężej przekręcić, ale może mi się wydaje. Kontrolka zapala się przeważnie przy porannym rozruchu. Akumulator był ładowany, bo myślałam że jak dziennie robię 15km do pracy i powrót czyli 30km to może nie jest doładowany, ale po podłączeniu pod prostownik po ok 15 minutach amperomierz na prostowniku zszedł do 0. Rano odpalam i kontrolka znowu mrugnela.
Po drugie tak sobie myślę że jakby winny był akumulator to kontrolka by się zawsze zapalała a nie losowo?
W necie czytałam że winny może być rozrusznik, akumulator, przewody ale jak to sprawdzić domowym sposobem?
Auto to Golf IV TDI ALH
Po drugie tak sobie myślę że jakby winny był akumulator to kontrolka by się zawsze zapalała a nie losowo?
W necie czytałam że winny może być rozrusznik, akumulator, przewody ale jak to sprawdzić domowym sposobem?
Auto to Golf IV TDI ALH
ALH: 139KM/311Nm
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Napięcie spada i kontrolka się zapala...słabsze kręcenie rozrusznikiem jest z tym powiązane. Oczywiście kontrolka nie powinna się zapalac.
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
Akumulator do wymiany
Podmień z kimś z rodziny akumulatory i sprawdzisz. Ewentualnie dobry sklep z akumulatorami powinien mieć tester do nich i za free Ci zrobią test. 2-3 minutki i wszystko wiadomo będzie
Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
Podmień z kimś z rodziny akumulatory i sprawdzisz. Ewentualnie dobry sklep z akumulatorami powinien mieć tester do nich i za free Ci zrobią test. 2-3 minutki i wszystko wiadomo będzie
Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Może być aku...może być rozrusznik...A może wystarczy wyczyścić klemy i punkty masowe pod akumulatorem - na pewno nie zaszkodzi jak to zrobisz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości