1.8t AGU szarpalo, brakło mocy i nie odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8t AGU szarpalo, brakło mocy i nie odpala
Witam,
Tematów przeczytałem multum. Potrzebuję pomocy bo nam już ręce opadają.
Objawy, z miesiąc temu zaczęło poszarpywac autem przy pełnym bucie. Raczej nie wyczowalne przy spokojnej jeździe. Z 3 razy zdarzyło się jak by w ogóle turbo nie ladowalo przez okres 3-5 min i też tylko przy pełnym bucie. Jakieś 4 dni temu auto przestało współpracować. Odpalalo za 10-15 razem. Przy każdej próbie co raz bardziej było czuć jak go przelewa. Odpalal na 1-2 sek i gasl. Jak się udało odpalić to poszarpywania i brak mocy dalej gościł.
Udało się, jedna usterka wykluczona. Zamieniłem przeplywki i zagadal, lecz... Dalej problemy sa z szarpaniem i brakiem mocy.
Zrobiona próba szczelności układu (pompowane 1.5 bara i bardzo powolutku schodzilo - nie było słychać jakich kolwiek nieszczelności), świece nowe, przeplywka nowa, ten czujnik/wzmacniacz zapłonu w obudowie filtra powietrza nowy, cewki podmieniane...
Brakuje mi już pomysłów co może być nie tak - pomocy
Tematów przeczytałem multum. Potrzebuję pomocy bo nam już ręce opadają.
Objawy, z miesiąc temu zaczęło poszarpywac autem przy pełnym bucie. Raczej nie wyczowalne przy spokojnej jeździe. Z 3 razy zdarzyło się jak by w ogóle turbo nie ladowalo przez okres 3-5 min i też tylko przy pełnym bucie. Jakieś 4 dni temu auto przestało współpracować. Odpalalo za 10-15 razem. Przy każdej próbie co raz bardziej było czuć jak go przelewa. Odpalal na 1-2 sek i gasl. Jak się udało odpalić to poszarpywania i brak mocy dalej gościł.
Udało się, jedna usterka wykluczona. Zamieniłem przeplywki i zagadal, lecz... Dalej problemy sa z szarpaniem i brakiem mocy.
Zrobiona próba szczelności układu (pompowane 1.5 bara i bardzo powolutku schodzilo - nie było słychać jakich kolwiek nieszczelności), świece nowe, przeplywka nowa, ten czujnik/wzmacniacz zapłonu w obudowie filtra powietrza nowy, cewki podmieniane...
Brakuje mi już pomysłów co może być nie tak - pomocy
1.8t AGU szarpalo, brakło mocy i nie odpala
Witam,
Połowa sukcesu.
Wymieniony n75 i ma moc, lecz na pełnym wciśnięciu pedału gazu szarpie.
Przeplywka z modułem zapłonu, n75, DV, czujnik ciśnienia paliwa podmienione do drugiego AGU - objawów brak i auto znajomego lepiej jedzie jak na starych... U mnie dalej objawy szarpania.
Gdzie szukać przyczyny? Bo nam już się pomysły na 4 dni siedzenia przy aucie się wyczerpaly.
Połowa sukcesu.
Wymieniony n75 i ma moc, lecz na pełnym wciśnięciu pedału gazu szarpie.
Przeplywka z modułem zapłonu, n75, DV, czujnik ciśnienia paliwa podmienione do drugiego AGU - objawów brak i auto znajomego lepiej jedzie jak na starych... U mnie dalej objawy szarpania.
Gdzie szukać przyczyny? Bo nam już się pomysły na 4 dni siedzenia przy aucie się wyczerpaly.
1.8t AGU szarpalo, brakło mocy i nie odpala
Mój nie palił jak padła przepływka, odpalił i gasł tak samo. I obecnie moje agu szarpie również, polecam sprawdzić czujnik położenia wału korbowego g28 jak również hall na wałku rozrządu g40. Moje autko czeka na wymianę cewek od 2.0t tfsi na 4 piny plus wywalenie ICM z puszki filtra i to już w niedługim czasie, mam nadzieję że już po tym zabiegu szarpanie ustanie
1.8t AGU szarpalo, brakło mocy i nie odpala
Powoli do celu, wyczyscilem zaworek na trójniku odmy (przód bloku silnika, prawa strona) szarpanie jest mniejsze lecz dalej występuje.
Kolego piteR-ek napisz czy pomogła wymiana/czyszczenie tych czujników.
Logi postaram się zrobić jak najszybciej.
Kolego piteR-ek napisz czy pomogła wymiana/czyszczenie tych czujników.
Logi postaram się zrobić jak najszybciej.
1.8t AGU szarpalo, brakło mocy i nie odpala
Thursday,30,June,2016,21:54:22
06A 906 018 GA ,,1.8L R4/5VT MOTR HS D01,
,Group A:,'001,,,,Group B:,'002,,,,Group C:,'004
,,RPM,Time,T.B. Angle,Ign. Timing,,RPM,Time,Time,Mass Flow,,T.B. Angle,Mass Flow,Mass Flow,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, ms,°, °BTDC,STAMP, /min, ms, ms, g/s,STAMP,°, g/s, g/s,
,0.01,1120,2.80,12.2,23.3,0.38,1120,3.50,8.06,12.92,0.78,84.2,1.61,0.00,Enrich.
,1.15,1240,4.40,84.2,12.0,1.54,1280,4.55,9.47,18.82,1.90,84.2,1.61,0.00,Enrich.
,2.29,1400,4.80,84.2,11.3,2.69,1440,4.85,10.30,22.78,3.07,84.2,1.61,0.00,Enrich.
,3.45,1560,5.00,84.2,12.0,3.82,1640,5.15,10.24,26.94,4.21,84.2,1.61,0.00,Enrich.
,4.59,1800,5.45,84.2,12.8,4.96,1840,5.55,11.39,33.19,5.37,84.2,1.61,0.00,Enrich.
,5.76,2000,6.00,84.2,12.8,6.14,2080,6.15,12.74,40.97,6.53,84.2,1.61,0.00,Enrich.
,6.91,2240,6.60,84.2,9.0,7.29,2320,6.90,14.72,51.11,7.68,84.2,1.61,0.00,Enrich.
,8.05,2440,7.30,84.2,9.8,8.43,2560,7.35,15.49,59.93,8.80,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,9.18,2720,7.65,84.2,11.3,9.57,2760,7.90,16.32,70.00,9.93,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,10.32,2920,8.25,84.2,11.3,10.69,3000,8.50,16.32,81.46,11.07,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,11.45,3160,8.55,84.2,12.0,11.84,3240,8.40,16.32,86.67,12.24,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,12.62,3360,8.35,84.2,13.5,13.01,3440,8.25,16.32,90.97,13.39,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,13.76,3520,8.30,84.2,15.0,14.12,3680,8.10,16.32,94.93,14.49,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,14.88,3720,8.15,84.2,15.8,15.26,3840,8.10,16.32,99.31,15.63,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,16.01,4000,7.95,84.2,18.8,16.38,4040,7.85,16.32,101.18,16.76,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,17.15,4200,7.70,84.2,20.3,17.52,4240,7.75,16.32,105.56,17.90,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,18.28,4360,7.60,84.2,20.3,18.67,4400,7.70,16.32,108.54,19.05,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,19.42,4560,7.60,84.2,21.0,19.80,4640,7.45,16.32,110.56,20.17,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,20.56,4720,7.35,84.2,21.8,20.94,4800,7.35,16.32,112.43,21.31,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,21.69,4880,7.20,84.2,21.8,22.08,4960,7.15,16.32,112.98,22.44,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,22.83,5080,7.05,84.2,21.8,23.21,5120,5.70,11.71,93.26,23.60,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,23.98,5200,5.05,84.2,30.8,24.36,5240,5.00,11.20,83.68,24.75,14.3,1.61,0.00,Idle
,25.12,5120,1.10,13.9,17.3,25.50,5000,0.70,1.34,11.59,25.88,13.5,1.61,0.00,Overrun
,26.27,4720,0.70,13.0,33.0,26.65,4560,0.70,1.34,10.90,27.02,12.6,1.61,0.00,Overrun
,27.40,4280,0.75,12.2,33.0,27.79,4160,0.70,1.34,9.72,28.15,11.3,1.61,0.00,Overrun
,28.54,3880,0.70,11.3,33.0,28.91,3760,0.70,1.41,8.61,29.27,10.4,1.61,0.00,Overrun
Thursday,30,June,2016,20:17:51
06A 906 018 GA ,,1.8L R4/5VT MOTR HS D01,
,Group A:,'002,,,,Group B:,'003,,,,Group C:,'004
,,RPM,Time,Time,Mass Flow,,RPM,Voltage,Temperature,Temperature,,T.B. Angle,Mass Flow,Mass Flow,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, ms, ms, g/s,STAMP, /min, V,°C,°C,STAMP,°, g/s, g/s,
,0.77,1280,4.00,9.02,16.53,0.01,1240,13.370,100.5,39.0,0.38,37.8,1.35,0.00,Enrich.
,1.89,1480,4.65,9.47,22.22,1.14,1360,13.580,100.5,37.5,1.52,84.2,1.35,0.00,Enrich.
,3.04,1720,5.10,10.75,27.98,2.26,1560,13.580,99.0,36.0,2.66,84.2,1.35,0.00,Enrich.
,4.18,1960,5.55,11.26,34.72,3.42,1800,13.370,99.0,36.0,3.79,84.2,1.35,0.00,Enrich.
,5.31,2200,6.25,13.31,44.09,4.56,2040,13.510,99.0,34.5,4.93,84.2,1.35,0.00,Enrich.
,6.43,2480,6.90,14.72,54.37,5.68,2280,13.580,99.0,34.5,6.05,84.2,1.35,0.00,Enrich.
,7.55,2760,7.25,15.49,63.61,6.80,2560,13.440,99.0,34.5,7.18,84.2,1.35,0.00,Enrich.
,8.69,3000,7.70,16.32,74.03,7.94,2840,13.510,99.0,34.5,8.32,84.2,1.35,0.00,Part Throttle
,9.81,3320,8.30,16.32,87.57,9.07,3120,13.440,99.0,36.0,9.44,84.2,1.35,0.00,Part Throttle
,10.94,3560,8.30,16.32,94.44,10.19,3440,13.440,99.0,36.0,10.56,84.2,1.35,0.00,Part Throttle
,12.08,3880,8.00,16.32,98.40,11.33,3720,13.440,99.0,37.5,11.69,84.2,1.35,0.00,Part Throttle
,13.20,4160,7.60,16.32,100.83,12.45,4000,13.440,99.0,39.0,12.83,84.2,1.35,0.00,Part Throttle
,14.35,4440,7.25,16.13,102.71,13.57,4240,13.370,99.0,40.5,13.95,84.2,1.35,0.00,Part Throttle
,15.49,4680,7.05,16.19,105.34,14.73,4560,13.440,97.5,43.5,15.10,84.2,1.35,0.00,Part Throttle
,16.64,4960,6.85,15.68,108.33,15.87,4760,13.440,97.5,46.5,16.24,84.2,1.35,0.00,Part Throttle
,18.38,5240,4.95,10.56,82.50,17.58,4960,13.510,97.5,48.0,18.00,84.2,1.35,0.00,Part Throttle
ad. 1. Dodam jedynie tyle, dzis podmienilismy kompa z innego auta (tez AGU - komp z sciagnietym immo) dalej identyczne objawy.
ad. 2. Podmienilismy sonde z drugiego auta jezdzacego normalnie i dalej sa identyczne objawy.
ad. 3. Zmienilismy czujnik polozenia walu - dalej to samo.
Nam juz rece opadaja bo doslownie nie mamy pojecia za co sie juz brac. Jutro bede sprawdzal pompe paliwa jak i to czy gruszka od turbo sie nie rozkrecila sama.
Niewiem gdzie juz szukac przyczyny w tym wszystkim... Dzis raz jeszcze sprawdzalismy szczelnosc ukladu i przy 1.2b jest cicho, nic nie puszcza. Auto ma program, tzn mial bo dzis zesmy zeszli do seri, przy seri auto kreci do samego konca lecz to szarpanie....
Sciagalem weze od strony zimnej, luz jest delikatnie wyczowalny wg mnie nie i znajomych ktorzy dluzej przy tym siedza i sie tym zajmuja powiedzili ze jest ok.
Macie jakies pomysly? Auto pochlonelo mnie juz z tys i dalej brak efektow tego diabelskiego szarpania jak i mocy ponizej seri
edit:
zapomnialem dodac - bledy na programie ktore sie ciagle pokazuja to:
Control Module Part Number: 06A 906 018 GA
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D01
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 35110
3 Faults Found:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
Na seri owych bledow jak narazie nie ma, bo zrobilem moze z 5km.
06A 906 018 GA ,,1.8L R4/5VT MOTR HS D01,
,Group A:,'001,,,,Group B:,'002,,,,Group C:,'004
,,RPM,Time,T.B. Angle,Ign. Timing,,RPM,Time,Time,Mass Flow,,T.B. Angle,Mass Flow,Mass Flow,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, ms,°, °BTDC,STAMP, /min, ms, ms, g/s,STAMP,°, g/s, g/s,
,0.01,1120,2.80,12.2,23.3,0.38,1120,3.50,8.06,12.92,0.78,84.2,1.61,0.00,Enrich.
,1.15,1240,4.40,84.2,12.0,1.54,1280,4.55,9.47,18.82,1.90,84.2,1.61,0.00,Enrich.
,2.29,1400,4.80,84.2,11.3,2.69,1440,4.85,10.30,22.78,3.07,84.2,1.61,0.00,Enrich.
,3.45,1560,5.00,84.2,12.0,3.82,1640,5.15,10.24,26.94,4.21,84.2,1.61,0.00,Enrich.
,4.59,1800,5.45,84.2,12.8,4.96,1840,5.55,11.39,33.19,5.37,84.2,1.61,0.00,Enrich.
,5.76,2000,6.00,84.2,12.8,6.14,2080,6.15,12.74,40.97,6.53,84.2,1.61,0.00,Enrich.
,6.91,2240,6.60,84.2,9.0,7.29,2320,6.90,14.72,51.11,7.68,84.2,1.61,0.00,Enrich.
,8.05,2440,7.30,84.2,9.8,8.43,2560,7.35,15.49,59.93,8.80,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,9.18,2720,7.65,84.2,11.3,9.57,2760,7.90,16.32,70.00,9.93,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,10.32,2920,8.25,84.2,11.3,10.69,3000,8.50,16.32,81.46,11.07,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,11.45,3160,8.55,84.2,12.0,11.84,3240,8.40,16.32,86.67,12.24,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,12.62,3360,8.35,84.2,13.5,13.01,3440,8.25,16.32,90.97,13.39,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,13.76,3520,8.30,84.2,15.0,14.12,3680,8.10,16.32,94.93,14.49,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,14.88,3720,8.15,84.2,15.8,15.26,3840,8.10,16.32,99.31,15.63,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,16.01,4000,7.95,84.2,18.8,16.38,4040,7.85,16.32,101.18,16.76,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,17.15,4200,7.70,84.2,20.3,17.52,4240,7.75,16.32,105.56,17.90,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,18.28,4360,7.60,84.2,20.3,18.67,4400,7.70,16.32,108.54,19.05,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,19.42,4560,7.60,84.2,21.0,19.80,4640,7.45,16.32,110.56,20.17,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,20.56,4720,7.35,84.2,21.8,20.94,4800,7.35,16.32,112.43,21.31,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,21.69,4880,7.20,84.2,21.8,22.08,4960,7.15,16.32,112.98,22.44,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,22.83,5080,7.05,84.2,21.8,23.21,5120,5.70,11.71,93.26,23.60,84.2,1.61,0.00,Part Throttle
,23.98,5200,5.05,84.2,30.8,24.36,5240,5.00,11.20,83.68,24.75,14.3,1.61,0.00,Idle
,25.12,5120,1.10,13.9,17.3,25.50,5000,0.70,1.34,11.59,25.88,13.5,1.61,0.00,Overrun
,26.27,4720,0.70,13.0,33.0,26.65,4560,0.70,1.34,10.90,27.02,12.6,1.61,0.00,Overrun
,27.40,4280,0.75,12.2,33.0,27.79,4160,0.70,1.34,9.72,28.15,11.3,1.61,0.00,Overrun
,28.54,3880,0.70,11.3,33.0,28.91,3760,0.70,1.41,8.61,29.27,10.4,1.61,0.00,Overrun
Thursday,30,June,2016,20:17:51
06A 906 018 GA ,,1.8L R4/5VT MOTR HS D01,
,Group A:,'002,,,,Group B:,'003,,,,Group C:,'004
,,RPM,Time,Time,Mass Flow,,RPM,Voltage,Temperature,Temperature,,T.B. Angle,Mass Flow,Mass Flow,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, ms, ms, g/s,STAMP, /min, V,°C,°C,STAMP,°, g/s, g/s,
,0.77,1280,4.00,9.02,16.53,0.01,1240,13.370,100.5,39.0,0.38,37.8,1.35,0.00,Enrich.
,1.89,1480,4.65,9.47,22.22,1.14,1360,13.580,100.5,37.5,1.52,84.2,1.35,0.00,Enrich.
,3.04,1720,5.10,10.75,27.98,2.26,1560,13.580,99.0,36.0,2.66,84.2,1.35,0.00,Enrich.
,4.18,1960,5.55,11.26,34.72,3.42,1800,13.370,99.0,36.0,3.79,84.2,1.35,0.00,Enrich.
,5.31,2200,6.25,13.31,44.09,4.56,2040,13.510,99.0,34.5,4.93,84.2,1.35,0.00,Enrich.
,6.43,2480,6.90,14.72,54.37,5.68,2280,13.580,99.0,34.5,6.05,84.2,1.35,0.00,Enrich.
,7.55,2760,7.25,15.49,63.61,6.80,2560,13.440,99.0,34.5,7.18,84.2,1.35,0.00,Enrich.
,8.69,3000,7.70,16.32,74.03,7.94,2840,13.510,99.0,34.5,8.32,84.2,1.35,0.00,Part Throttle
,9.81,3320,8.30,16.32,87.57,9.07,3120,13.440,99.0,36.0,9.44,84.2,1.35,0.00,Part Throttle
,10.94,3560,8.30,16.32,94.44,10.19,3440,13.440,99.0,36.0,10.56,84.2,1.35,0.00,Part Throttle
,12.08,3880,8.00,16.32,98.40,11.33,3720,13.440,99.0,37.5,11.69,84.2,1.35,0.00,Part Throttle
,13.20,4160,7.60,16.32,100.83,12.45,4000,13.440,99.0,39.0,12.83,84.2,1.35,0.00,Part Throttle
,14.35,4440,7.25,16.13,102.71,13.57,4240,13.370,99.0,40.5,13.95,84.2,1.35,0.00,Part Throttle
,15.49,4680,7.05,16.19,105.34,14.73,4560,13.440,97.5,43.5,15.10,84.2,1.35,0.00,Part Throttle
,16.64,4960,6.85,15.68,108.33,15.87,4760,13.440,97.5,46.5,16.24,84.2,1.35,0.00,Part Throttle
,18.38,5240,4.95,10.56,82.50,17.58,4960,13.510,97.5,48.0,18.00,84.2,1.35,0.00,Part Throttle
ad. 1. Dodam jedynie tyle, dzis podmienilismy kompa z innego auta (tez AGU - komp z sciagnietym immo) dalej identyczne objawy.
ad. 2. Podmienilismy sonde z drugiego auta jezdzacego normalnie i dalej sa identyczne objawy.
ad. 3. Zmienilismy czujnik polozenia walu - dalej to samo.
Nam juz rece opadaja bo doslownie nie mamy pojecia za co sie juz brac. Jutro bede sprawdzal pompe paliwa jak i to czy gruszka od turbo sie nie rozkrecila sama.
Niewiem gdzie juz szukac przyczyny w tym wszystkim... Dzis raz jeszcze sprawdzalismy szczelnosc ukladu i przy 1.2b jest cicho, nic nie puszcza. Auto ma program, tzn mial bo dzis zesmy zeszli do seri, przy seri auto kreci do samego konca lecz to szarpanie....
Sciagalem weze od strony zimnej, luz jest delikatnie wyczowalny wg mnie nie i znajomych ktorzy dluzej przy tym siedza i sie tym zajmuja powiedzili ze jest ok.
Macie jakies pomysly? Auto pochlonelo mnie juz z tys i dalej brak efektow tego diabelskiego szarpania jak i mocy ponizej seri
edit:
zapomnialem dodac - bledy na programie ktore sie ciagle pokazuja to:
Control Module Part Number: 06A 906 018 GA
Component and/or Version: 1.8L R4/5VT MOTR HS D01
Software Coding: 04000
Work Shop Code: WSC 35110
3 Faults Found:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
14-00 - Adaptation Limit (Add) Exceeded
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
Na seri owych bledow jak narazie nie ma, bo zrobilem moze z 5km.
1.8t AGU szarpalo, brakło mocy i nie odpala
Dziękuję za pomoc
Autko już jeździ i ma się bardzo dobrze, po prawie dwóch miechach usterka znaleziona.
Pozdrawiam.
Autko już jeździ i ma się bardzo dobrze, po prawie dwóch miechach usterka znaleziona.
Pozdrawiam.
1.8t AGU szarpalo, brakło mocy i nie odpala
Witam,
Nie bylo mnie w kraju stad nie odp. Dokladnie nie jestem w stanie odp na to pytanie.
A to dlatego ze wymienilem turbo od 180km, wtryskiwacze na 630cm, pompe paliwa, zawor dv, nowa przeplywke bosha oraz modul zaplonu z zaworkiem n75.
Po tych operacjach owych poszarpywan nie ma.
Dla potomnych nie napisze dokladnie jednej rzeczy. Zawiodlem sie na tym ze wszyscy chca odp a nikt nie potrafil nawet nakierowac gdzie szukac przczyny. Kazdy chce sedno, lecz ja niestety nie napisze dokladnie co bylo przyczyna bo wymienilem duzo rzeczy za jednym razem.
Nie bylo mnie w kraju stad nie odp. Dokladnie nie jestem w stanie odp na to pytanie.
A to dlatego ze wymienilem turbo od 180km, wtryskiwacze na 630cm, pompe paliwa, zawor dv, nowa przeplywke bosha oraz modul zaplonu z zaworkiem n75.
Po tych operacjach owych poszarpywan nie ma.
Dla potomnych nie napisze dokladnie jednej rzeczy. Zawiodlem sie na tym ze wszyscy chca odp a nikt nie potrafil nawet nakierowac gdzie szukac przczyny. Kazdy chce sedno, lecz ja niestety nie napisze dokladnie co bylo przyczyna bo wymienilem duzo rzeczy za jednym razem.
1.8t AGU szarpalo, brakło mocy i nie odpala
1.8t to skomplikowana jednostka kolego xD Większość ludzi woli nie dokładać pieniędzy do starych aut... Wiesz co u mnie nawet było powodem mega szarpania przy zmianie biegu ? Czujnik pedału sprzęgła ktoś go wcisnął i nie dostawało info że wciskasz pedał sprzegła....
Re: 1.8t AGU szarpalo, brakło mocy i nie odpala
U mnie szarpało i przerywało - okazało się ze przepływomierz powietrza. Po niedługim czasie silnik zaczal chodzić nierowno jakby nie na wszystkie cylindry palił - moduł przy filtrze powietrza.
Pozdrawiam
Bet
Bet
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości