[TDI PD] Wibracje i utrata mocy.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

milerr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz paź 21, 2018 10:47
Lokalizacja: SPS
Auto: Bora TDI 160ps, 344Nm
Silnik: MOD

[TDI PD] Re: Wibracje i utrata mocy.

Post autor: milerr » śr maja 29, 2019 17:51

Źle napisałem, sorry. To do elektrozaworu N239, tego od klapki gaszącej. To chyba zmienia postać rzeczy... bo to działa ino jak się wyłącza, a nie w czasie jazdy, tak ?
Heh, a już myślałem że coś mam :?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

[TDI PD] Re: Wibracje i utrata mocy.

Post autor: wesol » śr maja 29, 2019 20:58

A to raczej nie ma wpływu na pracę silnika. To tylko element do łagodnego gaszenia silnika.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

milerr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz paź 21, 2018 10:47
Lokalizacja: SPS
Auto: Bora TDI 160ps, 344Nm
Silnik: MOD

[TDI PD] Re: Wibracje i utrata mocy.

Post autor: milerr » czw cze 06, 2019 14:18

Zrobiłem 2tys km bez powtórki. Ale nie doszedłem co go napadło. Może te drutki.



milerr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz paź 21, 2018 10:47
Lokalizacja: SPS
Auto: Bora TDI 160ps, 344Nm
Silnik: MOD

[TDI PD] Re: Wibracje i utrata mocy.

Post autor: milerr » wt sie 27, 2019 09:25

W końcu po kilku k wystąpiła powtórka. Tym razem musiałem pojechać ciut dłużej aby się zatrzymać (A4), i ster zapisał błąd na pierwszej pompce.
Problem znany, tzn pogorszony styk w konektorze - godzinka roboty i motor znowu gada.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 168 gości