VW GOLF IV 1.9 ALH blad 17958 Charge presure control Deviation P1550-35-10---Intermittent
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: śr mar 19, 2014 17:35
VW GOLF IV 1.9 ALH blad 17958 Charge presure control Deviation P1550-35-10---Intermittent
Witam. Niewiem czy dobrze zakładam temat gdyż robię to pierwszy raz. Ogolnie mam problem od paru dni ze swoim autkiem ktore przechodzi w tryb awaryjny i prędkość maksymalna to 110km/h. Wyskakuje błąd 17958 Charge presure control Deviation P1550-35-10---Intermittent.
Ogolnie autko jeździło i zaczeło przechodzić w tryb awaryjny. W aucie została wymieniona gruszka turbiny na nowa bo stara sie rozleciała. Gruszka zostala ustawoina na 0.65 bara zeby delikatnie dotykała zderzaka turbiny. wszystkie wezyki szczelne. Cisnienie w aucie to 0.65 bara przed zaworkiem N75 natomiast na wyjściu na gruszkę turbiny 0.42 bar. Probowalem robic log dynamiczny na 3 biegu ale niestety jest notlauft
Oto logi dynamiczne grupa 11
Thursday,22,August,2019,21:52:44
038 906 018 AE ,,1.9l R4 EDC G000SG 2140,
,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,RPM,Absolute Pres.,Absolute Pres.,Duty Cycle,,,,,,,,,,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1533,999.6,1030.2,41.4,,,,,,,,,,
,0.44,1554,999.6,1020.0,41.4,,,,,,,,,,
,0.91,1617,1795.2,1030.2,66.1,,,,,,,,,,
,1.36,1659,1805.4,1101.6,24.7,,,,,,,,,,
,1.82,1764,1856.4,1213.8,24.7,,,,,,,,,,
,2.30,1890,1978.8,1315.8,24.7,,,,,,,,,,
,2.78,2016,2091.0,1417.8,26.7,,,,,,,,,,
,3.24,2163,2152.2,1479.0,25.9,,,,,,,,,,
,3.71,2289,2193.0,1530.0,25.1,,,,,,,,,,
,4.17,2415,2193.0,1570.8,25.1,,,,,,,,,,
,4.64,2541,2193.0,1601.4,25.1,,,,,,,,,,
,5.09,2667,2193.0,1632.0,25.1,,,,,,,,,,
,5.53,2772,2193.0,1652.4,25.5,,,,,,,,,,
,6.00,2898,2193.0,1672.8,25.5,,,,,,,,,,
,6.43,3003,2193.0,1693.2,25.5,,,,,,,,,,
,6.89,3108,2193.0,1703.4,25.1,,,,,,,,,,
,7.36,3213,2193.0,1713.6,24.7,,,,,,,,,,
,7.82,3318,2193.0,1713.6,24.7,,,,,,,,,,
,8.29,3402,2193.0,1723.8,24.7,,,,,,,,,,
,8.74,3486,2193.0,1723.8,24.7,,,,,,,,,,
,9.18,3591,2193.0,1723.8,25.9,,,,,,,,,,
,9.65,3654,2182.8,1591.2,92.4,,,,,,,,,,
,10.11,3696,2182.8,1132.2,92.4,,,,,,,,,,
,10.56,3738,2182.8,1050.6,92.4,,,,,,,,,,
,11.01,3759,2182.8,1040.4,92.4,,,,,,,,,,
,11.48,3780,2172.6,1030.2,92.4,,,,,,,,,,
,11.94,3801,2172.6,1030.2,92.4,,,,,,,,,,
,12.42,3822,2172.6,1020.0,92.4,,,,,,,,,,
,12.87,3843,2172.6,1009.8,92.4,,,,,,,,,,
,13.32,3843,2172.6,1009.8,92.4,,,,,,,,,,
,13.78,3864,2172.6,1009.8,92.4,,,,,,,,,,
,14.23,3864,2172.6,999.6,92.4,,,,,,,,,,
,14.69,3885,2172.6,999.6,92.4,,,,,,,,,,
,15.16,3885,2172.6,999.6,92.4,,,,,,,,,,
,15.62,3906,2172.6,999.6,92.4,,,,,,,,,,
,16.05,3906,2172.6,999.6,92.4,,,,,,,,,,
,16.53,3927,2172.6,999.6,92.4,,,,,,,,,,
,17.00,3927,2172.6,999.6,92.4,,,,,,,,,,
,17.45,3927,2162.4,999.6,92.4,,,,,,,,,,
,17.91,3906,1122.0,999.6,92.4,,,,,,,,,,
,18.36,3906,1081.2,989.4,92.4,,,,,,,,,,
,18.84,3822,1071.0,969.0,92.4,,,,,,,,,,
,19.28,3738,1071.0,958.8,92.4,,,,,,,,,,
,19.74,3675,1071.0,958.8,92.4,,,,,,,,,,
Log dynamiczny grupa 03
http://vaglogi.pl/log-003_lAOAr.html
Ogolnie autko jeździło i zaczeło przechodzić w tryb awaryjny. W aucie została wymieniona gruszka turbiny na nowa bo stara sie rozleciała. Gruszka zostala ustawoina na 0.65 bara zeby delikatnie dotykała zderzaka turbiny. wszystkie wezyki szczelne. Cisnienie w aucie to 0.65 bara przed zaworkiem N75 natomiast na wyjściu na gruszkę turbiny 0.42 bar. Probowalem robic log dynamiczny na 3 biegu ale niestety jest notlauft
Oto logi dynamiczne grupa 11
Thursday,22,August,2019,21:52:44
038 906 018 AE ,,1.9l R4 EDC G000SG 2140,
,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,RPM,Absolute Pres.,Absolute Pres.,Duty Cycle,,,,,,,,,,
,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,
MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.00,1533,999.6,1030.2,41.4,,,,,,,,,,
,0.44,1554,999.6,1020.0,41.4,,,,,,,,,,
,0.91,1617,1795.2,1030.2,66.1,,,,,,,,,,
,1.36,1659,1805.4,1101.6,24.7,,,,,,,,,,
,1.82,1764,1856.4,1213.8,24.7,,,,,,,,,,
,2.30,1890,1978.8,1315.8,24.7,,,,,,,,,,
,2.78,2016,2091.0,1417.8,26.7,,,,,,,,,,
,3.24,2163,2152.2,1479.0,25.9,,,,,,,,,,
,3.71,2289,2193.0,1530.0,25.1,,,,,,,,,,
,4.17,2415,2193.0,1570.8,25.1,,,,,,,,,,
,4.64,2541,2193.0,1601.4,25.1,,,,,,,,,,
,5.09,2667,2193.0,1632.0,25.1,,,,,,,,,,
,5.53,2772,2193.0,1652.4,25.5,,,,,,,,,,
,6.00,2898,2193.0,1672.8,25.5,,,,,,,,,,
,6.43,3003,2193.0,1693.2,25.5,,,,,,,,,,
,6.89,3108,2193.0,1703.4,25.1,,,,,,,,,,
,7.36,3213,2193.0,1713.6,24.7,,,,,,,,,,
,7.82,3318,2193.0,1713.6,24.7,,,,,,,,,,
,8.29,3402,2193.0,1723.8,24.7,,,,,,,,,,
,8.74,3486,2193.0,1723.8,24.7,,,,,,,,,,
,9.18,3591,2193.0,1723.8,25.9,,,,,,,,,,
,9.65,3654,2182.8,1591.2,92.4,,,,,,,,,,
,10.11,3696,2182.8,1132.2,92.4,,,,,,,,,,
,10.56,3738,2182.8,1050.6,92.4,,,,,,,,,,
,11.01,3759,2182.8,1040.4,92.4,,,,,,,,,,
,11.48,3780,2172.6,1030.2,92.4,,,,,,,,,,
,11.94,3801,2172.6,1030.2,92.4,,,,,,,,,,
,12.42,3822,2172.6,1020.0,92.4,,,,,,,,,,
,12.87,3843,2172.6,1009.8,92.4,,,,,,,,,,
,13.32,3843,2172.6,1009.8,92.4,,,,,,,,,,
,13.78,3864,2172.6,1009.8,92.4,,,,,,,,,,
,14.23,3864,2172.6,999.6,92.4,,,,,,,,,,
,14.69,3885,2172.6,999.6,92.4,,,,,,,,,,
,15.16,3885,2172.6,999.6,92.4,,,,,,,,,,
,15.62,3906,2172.6,999.6,92.4,,,,,,,,,,
,16.05,3906,2172.6,999.6,92.4,,,,,,,,,,
,16.53,3927,2172.6,999.6,92.4,,,,,,,,,,
,17.00,3927,2172.6,999.6,92.4,,,,,,,,,,
,17.45,3927,2162.4,999.6,92.4,,,,,,,,,,
,17.91,3906,1122.0,999.6,92.4,,,,,,,,,,
,18.36,3906,1081.2,989.4,92.4,,,,,,,,,,
,18.84,3822,1071.0,969.0,92.4,,,,,,,,,,
,19.28,3738,1071.0,958.8,92.4,,,,,,,,,,
,19.74,3675,1071.0,958.8,92.4,,,,,,,,,,
Log dynamiczny grupa 03
http://vaglogi.pl/log-003_lAOAr.html
Re: VW GOLF IV 1.9 ALH blad 17958 Charge presure control Deviation P1550-35-10---Intermittent
Dziura pomiędzy sprężarką a kolektorem, lub walnięty MAP Sensor.(zakładam, że sprawdziłeś szczelność układu podciśnienia)
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: śr mar 19, 2014 17:35
Re: VW GOLF IV 1.9 ALH blad 17958 Charge presure control Deviation P1550-35-10---Intermittent
Ten map sensor czyli przeplywomierz czy czujnik na dolocie do intelculera??? Bo na dolocie do turbiny niema zadnego czujnika. Tak sparwdzalem wszystkie wezyki cisnienie mierzone wakuometrem wszedzie 0.65 bar tylko na wyjsciu na gruszke na N 75 jest 0.42 bar. Vacu pompa tez szczelna kruciec caly.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: śr mar 19, 2014 17:35
Re: VW GOLF IV 1.9 ALH blad 17958 Charge presure control Deviation P1550-35-10---Intermittent
A czy diura w dolocie od intelculera moze tez powodowac takie objawy????
Re: VW GOLF IV 1.9 ALH blad 17958 Charge presure control Deviation P1550-35-10---Intermittent
Dobre wskazania przepływki(do notlaufu) oznaczają że turbina dobrze ładuje, ale już MAP sensor tego nie pokazuje(powinien być między intercoolerem a kolektorem), w rezultacie wywala błąd niedoładowania i tryb awaryjny (dziura w intercoolerze może też powodować takie objawy).Stawiam na dziurę!
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: śr mar 19, 2014 17:35
Re: VW GOLF IV 1.9 ALH blad 17958 Charge presure control Deviation P1550-35-10---Intermittent
Autko zrobione smiga az milo. Bylo pekniete kolanko od spodu przy zawoze EGR w dolocie do intelculera.
Dzieki za pomoc.
Dzieki za pomoc.
Re: VW GOLF IV 1.9 ALH blad 17958 Charge presure control Deviation P1550-35-10---Intermittent
Może pokażesz teraz log 011 dynamiczny?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości