Witam. Pacjent: VW Golf 4, 1.9 TDI ATD, 2003r., 74 kW, 100 KM
Chodzi mi o to jak wyglądają czynności krok po kroku przy montowaniu pompowtrysków bo na kilku filmikach widziałem że coś tam ustawiali suwmiarką a pozniej jeszcze zegarem ustawiali wałek rozrządu. Odebrałem moje pompowtryski z regeneracji i w poniedziałek ide z nimi na montaż i chciałbym wiedzieć jak to wygląda celem kontroli mrchaniora
Ps: skąd wziąc te wymiary ktore ustawia sie pompowtryski suwmiarką?
[TDI PD] Golf 4 - Montaż pompowtrysków po regeneracji
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[TDI PD] Re: Golf 4 - Montaż pompowtrysków po regeneracji
Opis z wartościami https://turbodiesel.hswg.pl/montaz-i-re ... tdi-i-sdi/
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
[TDI PD] Re: Golf 4 - Montaż pompowtrysków po regeneracji
Te odległości bid głowicy nie są tak mega ważne. Oczewiscie nie można pompek ustawiać krzywo, jedną w lewo druga w prawo itd. poprostu ustawić je na oko prosto w gnuezdzie. Dobić lekko by pompka siadła do końca w gnuezdzie, dokręcić śrubkę dociskową ze stopką. Ważny jest naciąg pompki! Tu poprostu ustawiamy jazda pompkę równo na te 180 stopni ewentualnie nieco więcej bo tak kiedyś było 270 stopni. Tu chodzi oto by nie zrobić tak że jedną pompkę na 180 stopni a drugą na 700 stopni itd.
To czy pompkę w gnieździe ustawisz pół milimetra w bok to nie ma znaczenia. Wyciągałem i zakładałem dziesiątki razy pompki w silnikach. Naciąg na 180 stopni robi się tam gdzie duża moc czyli np 200-300 koni bo jak się ustawi np z tolerancja jeszcze ponad 270 stopni to na hamowni zgubimy parę koni.
To czy pompkę w gnieździe ustawisz pół milimetra w bok to nie ma znaczenia. Wyciągałem i zakładałem dziesiątki razy pompki w silnikach. Naciąg na 180 stopni robi się tam gdzie duża moc czyli np 200-300 koni bo jak się ustawi np z tolerancja jeszcze ponad 270 stopni to na hamowni zgubimy parę koni.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości