[MK4] rozrzad i wszystko z nim zwiazane
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK4] rozrzad i wszystko z nim zwiazane
Siema tak mi sie to forum podoba ze chyba nie przestane pisac
na liczniku mam 184 tysiaki przejechane.. i tak mi sie zdaje ze przyszedl czas aby zrobic rozrzad.. serio mowiac to chce zrobic caly aby miec spokoj na te 90 tysiaczkow..
silnik to 1.4 16v. slyszalem ze on ma dwa tam paski ?
wlasnie nie chce sie dac w banie zrobic przez jakiegos mechanika.. ile powinienem dac za caly rozrzad .. co wchodzi w sklad takiej operacji. np. pompa wody, dwa paski ,rolki(ile?) , napisanecz.. co jeszcze.. ?
prosze o wyjasnienie troszke mi tego tematu..
dziekuje wogole za pomoc juz bardzo mi pomoglo to forum i jestem strasznie zadowolony z jego istanienia..
na liczniku mam 184 tysiaki przejechane.. i tak mi sie zdaje ze przyszedl czas aby zrobic rozrzad.. serio mowiac to chce zrobic caly aby miec spokoj na te 90 tysiaczkow..
silnik to 1.4 16v. slyszalem ze on ma dwa tam paski ?
wlasnie nie chce sie dac w banie zrobic przez jakiegos mechanika.. ile powinienem dac za caly rozrzad .. co wchodzi w sklad takiej operacji. np. pompa wody, dwa paski ,rolki(ile?) , napisanecz.. co jeszcze.. ?
prosze o wyjasnienie troszke mi tego tematu..
dziekuje wogole za pomoc juz bardzo mi pomoglo to forum i jestem strasznie zadowolony z jego istanienia..
drogi kolego.. w aucie nie robilem z tuningu nic.. bo sie nie oplaca.. przed chwila scigalem sie z civic 1.5 90km. i strasznie dostalem w dupe strasznie.. az mi lzy stanely w oczku.. oleju nie bierze mi za duzo mam castrol pelen syntetic sprawuje sie spoko ale jezdzi fatalnie mam inne aspiracje co do tej fury chyba przeloze mu silnik 1.6 16v ten i troszke porobie go bo az sie zalamuje.. pozdrawiam
Witam.
Za 385 + 155 dostaniesz komplet
2 x paski power Grip Gates (moj na takich przyjechał z Niemiec)
2 x rolki INA (tak jak orygniał VW)
2 x napinacze INA (tak jak oryginał VW)
Pompa Hepu ( z skf byl problem w oplach dlatego sprzedawca odradzał, ew + 10zl do skf)
Wszystko nowka w opakowaniach.
Ja kupowalem od tego sprzedawcy:
http://www.allegro.pl/item126339934_126339934.html
Podajesz pojemnosc rok i oznaczenie wraz nr silnika
Bo w silnikach 1.4 16v moga byc dwie szerokosci rolki napinacza jezeli dobrze napisalem.
Za 385 + 155 dostaniesz komplet
2 x paski power Grip Gates (moj na takich przyjechał z Niemiec)
2 x rolki INA (tak jak orygniał VW)
2 x napinacze INA (tak jak oryginał VW)
Pompa Hepu ( z skf byl problem w oplach dlatego sprzedawca odradzał, ew + 10zl do skf)
Wszystko nowka w opakowaniach.
Ja kupowalem od tego sprzedawcy:
http://www.allegro.pl/item126339934_126339934.html
Podajesz pojemnosc rok i oznaczenie wraz nr silnika
Bo w silnikach 1.4 16v moga byc dwie szerokosci rolki napinacza jezeli dobrze napisalem.
- Fabian LDZ
- _
- Posty: 11385
- Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
pogo_2001, a jakie masz oznaczenie silnika??
za zestaw np do AKQ bez pompy wody wychodzi 350zł
za zestaw np do AKQ bez pompy wody wychodzi 350zł
całego zestawu nie kupuj bo się po prostu nie opłaca, taniej jest kupić wszystko oddzielnie!PinkFloyd pisze:Kup zestaw naprawczy firmy SKF są tam wszystkie rolki firmy SKF i co ciekawe pasek Gates orginał- nie Polski, pompę wody też kup SKF bedziesz zadowolony
- martines
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontakt:
hehehe nie zrozumieliśmy się.. mnie tuning wogóle ale to wógóle nie interesuje pytam sie o naprawy mechaniczne !pogo_2001 pisze:drogi kolego.. w aucie nie robilem z tuningu nic.. bo sie nie oplaca.. przed chwila scigalem sie z civic 1.5 90km. i strasznie dostalem w dupe strasznie.. az mi lzy stanely w oczku.. oleju nie bierze mi za duzo mam castrol pelen syntetic sprawuje sie spoko ale jezdzi fatalnie mam inne aspiracje co do tej fury chyba przeloze mu silnik 1.6 16v ten i troszke porobie go bo az sie zalamuje.. pozdrawiam
a jak to z tymi luzami na kierownicy bylo ?
ja cos ostatnio czuje ze przy skrecie jak by zapuka (drgania ida na kierownice) łaczniki , drazki to zadnej nie sa.... jest taka srubka od regulacji w przekladni kierownicej (jak dobrze napisalem) , mechanik wkrecil ja troche i chyba bylo lepiej przed wkreceniem.
Przedewszystkim slychac lekkie stuki przy gwaltownych minimalnym ruszaniu kierownica w lewo w prawo (szybko)
Tylko tą srubka sie reguluje luz ? bo w sumie tylko to mi pozostalo wczoraj jeszcze wszystkie gumy na stabilizatorze , wachacza itd. spryskalem olejem silikonowym, bo nie dalo sie wytrzymac (stare lożko sie odezwało), skyrzpiało jak nigdy, gorzej jak u babci.
ja cos ostatnio czuje ze przy skrecie jak by zapuka (drgania ida na kierownice) łaczniki , drazki to zadnej nie sa.... jest taka srubka od regulacji w przekladni kierownicej (jak dobrze napisalem) , mechanik wkrecil ja troche i chyba bylo lepiej przed wkreceniem.
Przedewszystkim slychac lekkie stuki przy gwaltownych minimalnym ruszaniu kierownica w lewo w prawo (szybko)
Tylko tą srubka sie reguluje luz ? bo w sumie tylko to mi pozostalo wczoraj jeszcze wszystkie gumy na stabilizatorze , wachacza itd. spryskalem olejem silikonowym, bo nie dalo sie wytrzymac (stare lożko sie odezwało), skyrzpiało jak nigdy, gorzej jak u babci.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości