Witam.
Od jakiegoś czasu mój Vw Golf V 1,9 TDi 105 km, miewa dziwny problem. Pewnego razu gdy jechałem, zgasł mi silnik, po czym na próbe odpalenia rozrusznik kręcił silnikiem, ale silnik nie mógł zapalić tak jakby nie było paliwa w zbiorniku. Tak jakby odcinało mu coś paliwo.. Na następny dzień zapalił. Ale...
Pojeździłem nim parę dni i pewnego razu znowu sytuacja sie powtórzyła. Już prawie był brany samochód na lawete, lecz mechanik który przyjechał by go zabrać, odpalił go na plaka i przez jakiś czas jezdził samochód do czasu gdy znów owa sytuacja sie powtórzyła...
Wczoraj jak jechałem, wrzuciłem mu na sprzęgło jak jechałem, pokazało mi się 700 obrotów no i mi zgasł silnik. I jak zawsze prysnęłem mu w układ plakiem i zapalił. Mógłby mi ktoś doradzić jaki może być problem, albo z czym jest problem, jeśli ktoś z Was miał może daną sytuacje ze swoim samochodem? Przecież nie mogę go cały czas plakiem odpalać
Z góry dziękuje za pomoc.
Problem z zapalaniem :(
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Problem z zapalaniem :(
Spotkałem się z podobnym problemem tyle że w touranie. Tam był problem z podawaniem sygnału ze sterownika bodajże masy nie dawał do przekaźników i skończyło się wymianą sterownika silnika.
Re: Problem z zapalaniem :(
A przypadkiem podczas kręcenia rozrusznikiem silnik jakby szybciej się kręci?
U mnie w vp właśnie był objaw ze kręcił ,,na pusto,, i wyraźnie szybciej - miałem jakiś przekaźnik od pompy zj...ny
U mnie w vp właśnie był objaw ze kręcił ,,na pusto,, i wyraźnie szybciej - miałem jakiś przekaźnik od pompy zj...ny
MK4 TDI ALH 235/447
Re: Problem z zapalaniem :(
Dałem dziś auto do mechanika, spawdzić mają filtr paliwa i ciśnienie za pompą paliwa. Tak mówili cos... a czy z tego co mi kuzyn mówił to tam może być wszystko oby nie... wydaje mi się że tak normalnie... obroty spadają miedzy 700 a 800 na wolnych obrotach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 175 gości