drgania silnika i dziwna praca silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn kwie 15, 2019 13:55
- Lokalizacja: kevelaer
- Auto: Golf 4 1,4 16v
drgania silnika i dziwna praca silnika
witam od pewnego czasu na biegu jałowym silnik się trzęsie .obroty nie falują świecę wymieniłem na 1,2 i 3 cylindrze bo na 4 jest tak zapieczone ze nie mogę odkręcić problem dalej nie rozwiązany .kupiłem sobie kabel i takie oto błędy mi wyskoczyły, jeden błąd to katalizator już zamówiłem także w tygodniu będę jechał wymienić
na desce świeci się check engine epc i esp
Control Module Part Number: 036 906 032 P
Component and/or Version: ME7.5.10 3695
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 11111
6 Znalezione:
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-00 - -
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 35-10 - - - Intermittent
16492 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Signal too High
P0108 - 35-00 - -
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 1C0 907 379 E
Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0103
Software Coding: 0011266
Work Shop Code: WSC 01317
1 Błąd Zapis.:
01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory
na desce świeci się check engine epc i esp
Control Module Part Number: 036 906 032 P
Component and/or Version: ME7.5.10 3695
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 11111
6 Znalezione:
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-00 - -
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected
P0301 - 35-10 - - - Intermittent
16492 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Signal too High
P0108 - 35-00 - -
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 1C0 907 379 E
Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0103
Software Coding: 0011266
Work Shop Code: WSC 01317
1 Błąd Zapis.:
01314 - Engine Control Module
013 - Check DTC Memory
Re: drgania silnika i dziwna praca silnika
Lepiej uporaj się z brakiem zapłonu na początku na 2 cylindrach. Co do czujnika g71 nieraz wystarczy jego wymycie w benzynie tak aby oczyścić nagar na nim zgromadzony. Co błędu o zasilaniu to sprawdź czy nie grzeją ci się przewody w tej puszce nad akumulatorem oraz na głównym zacisku prądowym na listwie z przekaźnikami nad nogami kierowcy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn kwie 15, 2019 13:55
- Lokalizacja: kevelaer
- Auto: Golf 4 1,4 16v
Re: drgania silnika i dziwna praca silnika
dzięki za odp tak najpierw chcę zrobić te wypadanie zapłonu tak pisałem wymieniłem 3 świece bo 4 już nie chciałem na sile wykręcać jutro podejdę i podepnę kompa i zobaczymy czy dalej będą błędy jak nie to szukać problemu w kablu albo w cewce ??
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn kwie 15, 2019 13:55
- Lokalizacja: kevelaer
- Auto: Golf 4 1,4 16v
Re: drgania silnika i dziwna praca silnika
rano podłączyłem kompa i błąd tylko na 2 cylindrze .wykasowałem błąd i zacząłem zmieniać kable na cylindrach i na cewce i zauważyłem ze jak zmieniłem kabel z 1 cylindra z 2 to niechciał odpali a jak odpalił to chodził jak traktor potem zmieniłem kable miejscami na cewce było to samo nie odpalał a jak zmieniłem kable tak jak były to wszytko wróciło do normy czyli golf odpalił, sprawdzalem błędy za każdym razem to nie było nic prócz tego czujnika (G71)
Control Module Part Number: 036 906 032 P
Component and/or Version: ME7.5.10 3695
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 11111
3 Znalezione:
16492 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Signal too High
P0108 - 35-00 - -
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-00 - -
Control Module Part Number: 036 906 032 P
Component and/or Version: ME7.5.10 3695
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 11111
3 Znalezione:
16492 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Signal too High
P0108 - 35-00 - -
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-00 - -
Re: drgania silnika i dziwna praca silnika
Ale zamieniałeś jednocześnie na świecy i gnieździe w cewce czy tylko przepinałeś ze świecy na świece nie zamieniając też w gniazdach cewki? Nieraz dobrze widoczne jest skakanie iskry w bok jak się delikatnie spryska wodą gniazda na cewce zapłonowej i same przewody. Ewidentnie coś masz na 2 cylindrze.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn kwie 15, 2019 13:55
- Lokalizacja: kevelaer
- Auto: Golf 4 1,4 16v
Re: drgania silnika i dziwna praca silnika
Na to wyglada. Próbowałem tak i tak ale jeszcze w sobotę będę próbował Zamienic jeszcze raz i wtedy dokładnie zapamiętam kiedy nie odpala.ale myśle ze nie odpala w redy kiedy zamienię kable miejscami na cewce Jakieś pomysły co jesZcze sprawdzić ?? Cylindry liczy się od rozrządu ?? Jak wykręcić zapieczoną świece ?? Bo została mi jedna a niech wogole się ruszyć a niechce jej urwać
Re: drgania silnika i dziwna praca silnika
Przewód jak zamieniasz to musisz podmienić zarówno na świecy jak i gnieździe w cewce. Inaczej zamienisz kolejność zapłonu na cylindrach i nie odpalisz wcale. Kolejność cylindrów liczy się od strony napędu rozrządu.
Świece spróbuj odkręcić na rozgrzanym silniku.
Świece spróbuj odkręcić na rozgrzanym silniku.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn kwie 15, 2019 13:55
- Lokalizacja: kevelaer
- Auto: Golf 4 1,4 16v
Re: drgania silnika i dziwna praca silnika
Gdzie dokładnie szukać czujnika g71 ?? Bo szukam na necie i nie mogę go znaleść
Re: drgania silnika i dziwna praca silnika
Jak masz silnik 1,4 16v lub 1,6 16v to znajdziesz go wkręconego z boku w kolektor ssący na wysokości poduszki silnika. Tuż obok jest wpięty wężyk idące do zaworu na listwie wtryskiwaczy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn kwie 15, 2019 13:55
- Lokalizacja: kevelaer
- Auto: Golf 4 1,4 16v
Re: drgania silnika i dziwna praca silnika
Czujnik już wiem gdzie jest ale dojście masakra ale wrucimy do wypadania cylindrów został ten na 2 czyli kabel kupiłem bez zmian cewkę podmieniłem tez bez zmian gdzie szukać teraz przyczyny ?? Zauważyłem ze jak usunąłem błąd tego czujnika to auto zaczęło chodzić przez chwile normalnie
Re: drgania silnika i dziwna praca silnika
Skoro po wymianie przewodu i cewki nadal masz wypadanie zapłonu na tym cylindrze to pozostaje świeca zapłonowa, kompresja,i wtryskiwacz. Możesz też dla pewności podmieniać je z innymi cylindrami.
Co do czujnika ciśnienia to bardzo często błąd wywołuje nieszczelnie domknięty zawór EGR.
Co do czujnika ciśnienia to bardzo często błąd wywołuje nieszczelnie domknięty zawór EGR.
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn kwie 15, 2019 13:55
- Lokalizacja: kevelaer
- Auto: Golf 4 1,4 16v
Re: drgania silnika i dziwna praca silnika
Problem dalej nie rozwiązany podmieniłem wtryski i błąd pokazała się na 3 cylindrze wiec kupiłem wtrysk wymieniłem i auto zaczęło mniej trząść błąd zniknął na chwile i po pewnym czasie błąd znowu się pojawił. Czy wtrysk trzeba jakoś adaptować albo wprowadzić jakieś korektę ??
Re: drgania silnika i dziwna praca silnika
Kupiłeś wtryskiwacz o tucyh samych nr? Nie ma potrzeby jego adaptacji bo to jest prosty zawór typu pełne otwarcie i zamknięcie zaworu. Jedynie stan tego kupionego może mieć wpływ. Odkręć całą listwę z wtryskami i zobacz jak podają paliwo poszczególne wtryski. Kształt strumienia paliwa i jego objętość powinny być zbliżone. Skoro błąd wędruje po różnych cylindrach wraz z podmienianym wtryskiwaczem to masz przyczynę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości