A więc pacjent Golf 4 rok 2000 fabrycznie 1.6 benzyna , nie fabrycznie kupiony z 115pd tdi , w tym poszła uszczelka po 700km , teraz jest ASZ z Octavii Anglia 130tys mil. Auto jest zajechane, naprawiane chalupniczo, na sztukę czyli typowe polskie partactwo.
Wymienię kilka problemów które chce omówić :
-Magiel i przewody
-Wiązka i przedłużki otwarta izolacja
-Zbiornik zmniejszona pojemność i brak wykorzystania paliwa na dole
-Progi pianka
-Szum w tylnej części
- auto po lekkim dzwonie, widać na szczelinie prawy tył.
Po kolei , jestem tu bo nie umiem zdiagnozować awarii od usterki, Wstępnie wymieniłem 3 pompy wspomagania .
Jedna bo brak wspomagania
Druga bo było ją słychać u dawcy przed swapem
Trzecia i mamy dalej to samo o to wyjaśniam :
-Opór przy skrecaniu ale pyk pyk pyk popuszcza ale nie daje się dalej pulsacujny raz opór raz działa, nazwałbym to drabinkowanie lub Ząbkowanie jako amator.
Napinacz dostaje taki opór że aż nie może utrzymać, szarpie, cyka i cyka , kłopot przy odpaleniu , gdy brak paska pali od strzała.
Ewidentnie powstaje ciśnienie i teraz zagadka czy to magla ma uszkodzenie? Czy zaklepany gdzieś przewód? Zapowietrzona? Z zewnątrz sucha. A i jeszcze, na pierwszej pompie trochę było ale znikome to wspomaganie było. Dziękuję za sugestie, dobre rady.
kilka zagadek - MAGLOWNICA
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw lut 23, 2012 21:11
- Lokalizacja: DTR
- Auto: Mk4
- Silnik: Asz+
- Kontakt:
kilka zagadek - MAGLOWNICA
Ostatnio zmieniony śr kwie 03, 2019 03:28 przez basiorD1, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: kilka zagadek - MAGLOWNICA
Jeżeli na kilku pompach masz problem to raczej winy szukałbym w maglownicy. Może być to też niedrożność któregoś z przewodów idących do i od magla.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości