Mam problem z moim Ltekiem.
2.5Tdi 109KM,AVR.
Nie dawno stracił moc, nie steruje turbosprężarką.
Jako że nie posiadam Vaga, a jakoś trzeba zdiagnozować problem, to podmieniłem z innego auta i przepływkę i N75.
Generalnie, jeżeli podepnę bezpośrednio pod turbinę podciśnienie, pomijając N75 to wtedy turbo pompuje i auto ma moc, aż w końcu odetnie z przeładowania.
Więc problem jest raczej po stronie elektrycznej, bardziej sterowanie zaworem N75.
Po odpaleniu silnika, zasysa gruszkę, ale po dodaniu gazu od razu odpuszcza cięgno i turbo nie pompuje
Czy ktoś może borykał się z podobną przypadłością?? Ewentualnie może polecić w Krakowie, kogoś obeznanego w VW z Vagiem, bo mechanik od wszystkich marek, stwierdził "panie to będzie uwalony komputer"

Tak więc pomocy szukam w Was fachowców
