Od kilku tygodni mam problem z ogrzewaniem. do kabiny leci ledwo letnie powietrze, jednak gdy silnik chodzi na b.wysokich obrotach lub stoje w korkach i wlącza sie wentylator to ogrzewanie jest juz ok az do momentu gdy wlacze 3 bieg dmuchawy(wowczas ogrzewanie znowu slabnie po kilkunastu sekundach). wskazowka temperatury silnika wskazuje tak jak dawniej czyli OK. Stawiam na nagrzewnice ale chce sie upewnic bo jest to jednak sporo roboty, bo zdaje sie musze rozebrac praktycznie caly kokpit weze dochodzące do chlodnicy sa gorace (przy nagrzanym silniku) te ktore dochodza do nagrzewnicy tez (doplyw i odplyw) wiec moze jednak nagrzewnica jest OK??
na forum w starych postach nie ma dokładnej odpowiedzi na podobne objawy.
[MK2 1.6D] Problem z ogrzewaniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- wegi
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
- Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
- Kontakt:
[MK2 1.6D] Problem z ogrzewaniem
Ostatnio zmieniony wt paź 17, 2006 17:33 przez wegi, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: ogrzewanie w MK2 1,6 diesel
jak dobrze ostygnie albo z rana przed jazda spradź stan i poziom płynu chłodniczegowegi pisze:Od kilku tygodni mam problem z ogrzewaniem. do kabiny leci ledwo letnie powietrze, jednak gdy silnik chodzi na b.wysokich obrotach lub stoje w korkach i wlącza sie wentylator to ogrzewanie jest juz ok az do momentu gdy wlacze 3 bieg dmuchawy(wowczas ogrzewanie znowu slabnie po kilkunastu sekundach). wskazowka temperatury silnika wskazuje tak jak dawniej czyli OK. Stawiam na nagrzewnice ale chce sie upewnic bo jest to jednak sporo roboty, bo zdaje sie musze rozebrac praktycznie caly kokpit weze dochodzące do chlodnicy sa gorace (przy nagrzanym silniku) te ktore dochodza do nagrzewnicy tez (doplyw i odplyw) wiec moze jednak nagrzewnica jest OK??
na forum w starych postach nie ma dokładnej odpowiedzi na podobne objawy.
sprawdź jeszcze sobie linki czy otwierają w pełni klakę z ciepłym powietrzem
tutaj np. jest podobny temat
i jest tego więcej
- wegi
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
- Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
- Kontakt:
fakt,ze ostatnio dolalem troche płynu (ok.150ml - 3/4 szklanki) ale pod nagrzewnica jest sucho. a jak sie dobrac do tych przesłon w "dwójce", bo nie wiem czy to ma jakis zwiazek ale gdy w budzie troche bardziej drży(np.rano po odpaleniu) to slychac wkurzające trzeszczenie w środku kukpitu,nad schowkiem pasażera.moze tam jakieś przesłony sie wyhaczyły lub sie nie otwierają. jakbym do tego musiał sciagac caly "łeb" to za jednym rozbieraniem zajrze do nagrzewnicy.
czyli termostat odpada raczej?
czyli termostat odpada raczej?
termostat napewno odpada ,wegi pisze:czyli termostat odpada raczej?
zobacz pod maską czy oba przewody wchodzące do kabiny czy po
przejechaniu kilku km sa ciepłe, jeśli dolałeś do stanu pomiędzy
min a max wody czy płynu,
jak są ciepłe to szukaj problemu w kabinie, ale najpierw zerknin na
linki czy nie spadły gdzieś ...
- wegi
- Użytkownik
- Posty: 337
- Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
- Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
- Kontakt:
Dzis zabralem sie za wymiane nagrzewnicy. Wlasnie wracam z garazu i normalnie nie moge rozebrac tych wszystkich obudów plastkiowych od dmuchawy do nagrzewnicy. Znajomy stwierdzil, ze bez zdjęcia całego kokpitu sie nie obejdzie, ale wiem ze to sie da zrobic bez tego. Jest troche opisow na forum. Jednak szukam kogos kto to robil i opisal by mi w szczegolach jak mam do tego podejsc by nic nie polamac, moze jest jakis ciekawy sposob na to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 206 gości