[mk2] Olej się leje
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
- Lokalizacja: z Gdańska
- Kontakt:
[mk2] Olej się leje
Mam problem z wyciekiem oleju. Główne źródło jest gdzieś za paskiem rozrządu. Z tyłu silnika. Nie mam jak tam zajrzeć za bardzo ale jak wsadziłem tam rękę to aż ciekło z niej i na jakiejś obudowe(?) pod silnikiem też jest sporo oleju. Druga sprawa to jest jeden kabelek dołączony do silnika z prawej strony z boku, nad wakupompą ale pod głowicą.Co go wytrę to jest za raz cały wysmarowany. Czy to są objawy uszczelki pod głowicą?
Stereotyp kierowcy Golfa to dresiarz słuchający techno. Ja noszę glany, bojówki i słucham w moim Golfie Death Metalu dla odmiany.
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Uszczelniacz wału, albo uszczelka pod pokrywą zaworów, ale sam byś to zauważył od góry. Uszczelniacze są po 10-15 zł (kupowałem do benzyniaka 1.. Niestety trzeba zdjąć pasek i koło pod którym cieknie.Darayavahus pisze:Główne źródło jest gdzieś za paskiem rozrządu
Na 99% to nei uszczelka pod głowicą.
A to co mówisz to nie jest jakaś odma z głowicy, do bloku? Taki gumowy wężyk? Jeśli to on, u mnie też jest wysmarowany
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
- Lokalizacja: z Gdańska
- Kontakt:
No nie, nie jest to wężyk. To jest przewód elektryczny, tylko wtyczkę ma w takiej gumowej obudowie. Pojedyńczy kabel - może masa jakaś. Nie tyle o niego mi chodzi, ale o jego sąsiedztwo z którego moze lecieć, albo o miejsce gdzie wczodzi do silnika.Grzesiekk1982 pisze: A to co mówisz to nie jest jakaś odma z głowicy, do bloku? Taki gumowy wężyk? Jeśli to on, u mnie też jest wysmarowany
Stereotyp kierowcy Golfa to dresiarz słuchający techno. Ja noszę glany, bojówki i słucham w moim Golfie Death Metalu dla odmiany.
czyli to jest z przodu silnika (w gumowej obudowie z pojedynczym kabelkiem)Darayavahus pisze:No nie, nie jest to wężyk. To jest przewód elektryczny, tylko wtyczkę ma w takiej gumowej obudowie. Pojedyńczy kabel - może masa jakaś. Nie tyle o niego mi chodzi, ale o jego sąsiedztwo z którego moze lecieć, albo o miejsce gdzie wczodzi do silnika.
to jest to czujnik ciśnienia oleju ...
opisz dokładniej albo cyknij fotkę jeśli to nie to ...
z tym wyciekiem to najprawdopodobniej uszczelniacz... ale moze być ten na wale albo ten wyżej na wałku..
Trzeba rozebrać i oblookać... troche roboty oczywiście jest... koszt uszcelniacza do 1.6 D to 10-12 zł (Erling) Na twoim miejścu wymienił bym odrazu wszystkie 3 sztuki .. i tak już wszystko musisz rozebrać.. a po co znowu za jakiś czas to ściągać jak ci strzeli następny..
Trzeba rozebrać i oblookać... troche roboty oczywiście jest... koszt uszcelniacza do 1.6 D to 10-12 zł (Erling) Na twoim miejścu wymienił bym odrazu wszystkie 3 sztuki .. i tak już wszystko musisz rozebrać.. a po co znowu za jakiś czas to ściągać jak ci strzeli następny..
-
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
- Lokalizacja: z Gdańska
- Kontakt:
Faktycznie, najłatwiej pokazać:
Podejrzane miejsce
Widok bardziej z góry
Miejsce pod podejrzanym
Ten przewodzik, teraz niby suchy ale to dlatego, ze przedwczoraj wycierany. Pod gumą pewnie mokro.
Ten druciany zaczep i plastik to osłona paska rozrządu - tak dla orientacji w terenie.
Podejrzane miejsce
Widok bardziej z góry
Miejsce pod podejrzanym
Ten przewodzik, teraz niby suchy ale to dlatego, ze przedwczoraj wycierany. Pod gumą pewnie mokro.
Ten druciany zaczep i plastik to osłona paska rozrządu - tak dla orientacji w terenie.
Stereotyp kierowcy Golfa to dresiarz słuchający techno. Ja noszę glany, bojówki i słucham w moim Golfie Death Metalu dla odmiany.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości