[TDI PD] 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

waldek-w16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:18
Lokalizacja: Koronowo
Auto: VW Golf V 2.0 TDI 140 KM

[TDI PD] 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów

Post autor: waldek-w16 » pn sty 28, 2019 21:17

Witam Serdecznie.
Jestem posiadaczem 2.0 tdi 140 KM i od dluzszego czasu borykam sie z problemem odcinania mocy. do tego jestem mechanikiem z zamilowania a poleglem na swoim aucie.
odpalam auto i smiga normalnie nagle po przejechaniu 2 km czasem 500m odcina moc totalnie max 3.00 obrotow jak by geometria turbo stala, ale chodzi ladnie.
egr zaslepiony- blad jest ale wczesniej nie bylo spadku mocy
przepływomierz podmieniony od sprawnego o dokladnie takim samym numerze-zero zmian
VCDS wyswietla tylko blad egr a auto zachowuje sie jak by turbo przeladowywalo lub nie doladowywalo, jednak bledów brak - nie ma notlaufa ....pomocy bo pomysy mi sie skonczyly.
filtry nowe, podcisnienia spr. sto razy - szczelne. pompa vacum OK. a jedyny blad w kompie to egr.
zrobilem logi dynamiczne ale nie wiem gdzie je wrzucic. Pomocy panowie bo go porabie siekiera. :-)

dodaje link logow
http://vaglogi.pl/log-008_001_S18au.html
http://vaglogi.pl/log-011_AkNkf.html
http://vaglogi.pl/log-008_001_22B4H.html
http://vaglogi.pl/log-011_3Lo7w.html
gdy robilem ostatniego w polowie testu auto zaczelo ciagnac normalnie oto log
http://vaglogi.pl/log-011_62PJdQl.html



glaca77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lis 09, 2015 11:18

[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów

Post autor: glaca77 » wt sty 29, 2019 15:14

Auto jedzie tak jak chce Ecu, a że chce mało to turbina mało ładuje. Problem jest w sterowniku.(w ósmej sekundzie nagle chce więcej i dostaje,sprawdź połączenia sterownika)



waldek-w16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:18
Lokalizacja: Koronowo
Auto: VW Golf V 2.0 TDI 140 KM

[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów

Post autor: waldek-w16 » wt sty 29, 2019 19:42

Wielkie dzięki! Też myślałem że może ECU wariuje. Jedna rzecz jaką dziś zauważyłem to to że po odłączeniu przepływomierza ciągnie ładnie cały czas. Tylko że dane przepływki są oki i znowu klops.ale zerkne na kable ECU i dam znać czy coś odkryłem.



Magdeusz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw sty 03, 2019 16:23

[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów

Post autor: Magdeusz » śr sty 30, 2019 13:59

I jak? Pochwal się o odkryłeś :) W czym był problem w końcu :) To może cię zainteresować http://www.wtryskiwacz.com/aktualnosci/ ... ommon-rail masz tutaj opisany egr etc :)
Ostatnio zmieniony wt lut 12, 2019 10:33 przez Magdeusz, łącznie zmieniany 1 raz.



waldek-w16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:18
Lokalizacja: Koronowo
Auto: VW Golf V 2.0 TDI 140 KM

[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów

Post autor: waldek-w16 » śr sty 30, 2019 16:19

Dzisiaj wieczorem wyjmuje kompa i spr.kable i czy nie jest np. zalany



waldek-w16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:18
Lokalizacja: Koronowo
Auto: VW Golf V 2.0 TDI 140 KM

[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów

Post autor: waldek-w16 » śr sty 30, 2019 16:21

Dam znać co i jak😀



glaca77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lis 09, 2015 11:18

[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów

Post autor: glaca77 » śr sty 30, 2019 18:58

Nie wiem jak zachowuje się przepływka nie dałeś loga, ale może w niej jest problem. Spróbuj na pożyczonej, lub na diodzie.



waldek-w16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:18
Lokalizacja: Koronowo
Auto: VW Golf V 2.0 TDI 140 KM

[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów

Post autor: waldek-w16 » śr sty 30, 2019 19:03

W okolicach ECU wszystko jest oki. Przeplywke już podmienilem i zero efektu...chyba diodę założę . Ale gdy przepływa jest odłączona auto śmiga ladnie



waldek-w16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:18
Lokalizacja: Koronowo
Auto: VW Golf V 2.0 TDI 140 KM

[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów

Post autor: waldek-w16 » śr sty 30, 2019 19:40

Ma może ktoś typ diody do 2.0 TDI przrplywka Bosch



glaca77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lis 09, 2015 11:18

[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów

Post autor: glaca77 » śr sty 30, 2019 20:40

viewtopic.php?f=82&t=363855&hilit=dioda ... %C5%82ywki Daj logi 003+011 z przepływką i bez(z diodą też)



waldek-w16
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn maja 17, 2010 15:18
Lokalizacja: Koronowo
Auto: VW Golf V 2.0 TDI 140 KM

[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów

Post autor: waldek-w16 » śr sty 30, 2019 21:04

Oki. Jutro łatwiej diodę i daje logi na forum ciągle mam z tyłu głowy że te przeplywki mnie robią w CH...jak dam diodę będzie wiadomo😉 jutro wrzucam logi



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów

Post autor: euglen » śr sty 30, 2019 21:08

Problem z ciśnieniem bezwzlędnym.
Jest za niskie - kanał 11 kolumna 4, wartość ta powinna wynosić około 1000mbar.
Wartość ciśnienia doładowania widoczna w kanale 11 (kolumna 2) to suma ciśnienia atmosferycznego (bezwzględnego) i wymaganego ciśnienia doładowania.
Inaczej mówiąc turbosprężarka wytwarza ciśnienie wyższe o określą wartość (np. 1000mbar) powyżej odczytanego ciśnienia atmosferycznego.
Jak odczytuje wartość np. 400mbar to dokłada zadane powiedzmy 1100mbar i tak wychodzi widoczne w logach ~1500mbar.



glaca77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lis 09, 2015 11:18

[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów

Post autor: glaca77 » śr sty 30, 2019 21:48

Nie bardzo łapię " Jest za niskie - kanał 11 kolumna 4, wartość ta powinna wynosić około 1000mbar."Gdzie i co? Może dasz jakąś diagnozę?



glaca77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lis 09, 2015 11:18

[TDI PD] Re: 2.0 tdi 140 KM czasowo spada moc juz brak pomysłów

Post autor: glaca77 » czw sty 31, 2019 10:50

Z rana załapałem, euglen pisze zapewne o uszkodzeniu lub niestabilnym połączeniu ECU z MAP sensorem. Zaloguj grupę 010, tam w drugiej kolumnie powinno być około 1000mbar.(na pewno nie w 011 kol.4)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 119 gości