VW Golf V 1.9 TDI 105 km ?
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
VW Golf V 1.9 TDI 105 km ?
Witam zastanawiam się nad kupnem tego autem ktoś je może zna jakieś opinie porady ? link: https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... 82e0049f6c VIN: WVWZZZ1KZ8W071781 wersja silnika: BLS
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: VW Golf V 1.9 TDI 105 km ?
Gdyby tylko przebieg był realny to dobra opcja, ja w swoim BLS miałem 225 tys km, teraz ma 335 tys km i wiem że nadal na oryginalnych pompkach i wałku jeździ, tyle że ja miałem 7GN czyli fabrycznie bez DPF
Re: VW Golf V 1.9 TDI 105 km ?
Ja mam tourana bls z DPF. Prawie 300 tys i wszystko okej. Pompki zdrowe DPF zdrowy.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: VW Golf V 1.9 TDI 105 km ?
Walony w przód, a poza tym ok, ale warto było by znać datę 1 rejestracji, można wtedy sprawdzić historię i np od kiedy gość nim jeździ bo może np 7 miesięcy...
No i przebieg to tam spokojnie +100 tys km
No i przebieg to tam spokojnie +100 tys km
Re: VW Golf V 1.9 TDI 105 km ?
Stan się liczy. Ma odpalać od strzała nawet jak jest bez podgrzewania świec a na dworze jest +1 stopień. Nic nie kopcić. Wtedy wtryski są okej. Turbo ma się nudzić od 1700 obr. Ja mam w swoim dwumas wymieniony na jednomas valeo przez Niemca jeszcze przy przebiegu 220 tys km. Jedynie drobne ślady korozji na progach itp.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: VW Golf V 1.9 TDI 105 km ?
No wiesz nie sądze by producent wypuścił wersję "kameleon" albo "szachownica" Golfa V a tak poważnie, 1 i 3 foto..widać mnogość odcieni na przodzie..zderzak, błotnik, maska + odstający zderzak w stosunku do błotnika, tak to auto raczej z fabryki nie wyjechało.
No ale jak reszta ok, to mogła być jakaś drobna stłuczka i tyle.
No i na tle sporej ilości pól do wypełnienia jakoś sprzedający ominął ważną pozycję "bezwypadkowy"...nie ma tego w ogłoszeniu czy jest czy nie..gdyby był święcie przekonany że auto nie było bite z pewnością by to zaznaczył.
Re: VW Golf V 1.9 TDI 105 km ?
Miałem ten samochód i bardzo miło wspominam ten okres. Psuł się bardzo rzadko (co dla mnie zawsze jest najważniejsze) i miał odpowiedniego kopa jak się chciało przyspieszyć.
-
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: śr wrz 19, 2007 15:06
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Auto: Seat Leon 1P
- Silnik: BKD
Re: VW Golf V 1.9 TDI 105 km ?
Ja bym przede wszystkim nie dał takiej kasy za 12 letniego golfa...
Ropa jest teraz droższa od benzyny, od dłuższego czasu trwa nagonka na diesle i nie sądzę, że tam stoi kolejka klientów do niego.
Ropa jest teraz droższa od benzyny, od dłuższego czasu trwa nagonka na diesle i nie sądzę, że tam stoi kolejka klientów do niego.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Re: VW Golf V 1.9 TDI 105 km ?
Tak, tylko w mkV jesli chodzi o silniki benzynowe szału z wyborem nie ma. 1.4 za słaby, 1.6 niby okej ale mocowo też nic szczególnego, do tego zauważyłem, że sprzedawcy często wykorzystując jego prostą konstrukcję, ceny wołają nieraz są z kosmosu, TSI wiadomo silniki podwyższonego ryzyka, tak samo jak 2.0 TDI
Mój ojciec w Paseratti ma BLS DPF przebieg 300 tys km i także zdrowy, wszystko ok odpłukać
Mój ojciec w Paseratti ma BLS DPF przebieg 300 tys km i także zdrowy, wszystko ok odpłukać
Ostatnio zmieniony ndz sty 27, 2019 11:23 przez kwadrat, łącznie zmieniany 2 razy.
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Re: VW Golf V 1.9 TDI 105 km ?
Czemu 2.0 to też ryzyko?
1.6 są mpi a także fsi.
1.6 są mpi a także fsi.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: VW Golf V 1.9 TDI 105 km ?
2,0 TDI może nie wszystkie ale typowe problemy czyli pękające głowice, awarie napędu pompy oleju, pompki piezo od Siemensa też drogie w naprawie itd..lepszy jest 2,0 TDI Common Rail albo 1,9 tdi z czipem.
2,0 FSI jest ok ale już droższy w utrzymaniu niż 1,6, gdzie jedynym problemem to cewka? świece? itd..
Golf V ogólnie stał się królikiem doświadczalnym, poza 1,4 i 1,6 oraz R32 benzynowce to wszystko kombinacje i nowe jednostki. Brakuje np 1,8 20V czy 2,0 mpi np 130 konnego itd..
Tak jak np Focus 2 albo Astra H gdzie wszystko na mpi i normalne pojemności i moce a nie jakieś FSI i downsizing
2,0 FSI jest ok ale już droższy w utrzymaniu niż 1,6, gdzie jedynym problemem to cewka? świece? itd..
Golf V ogólnie stał się królikiem doświadczalnym, poza 1,4 i 1,6 oraz R32 benzynowce to wszystko kombinacje i nowe jednostki. Brakuje np 1,8 20V czy 2,0 mpi np 130 konnego itd..
Tak jak np Focus 2 albo Astra H gdzie wszystko na mpi i normalne pojemności i moce a nie jakieś FSI i downsizing
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10581
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: VW Golf V 1.9 TDI 105 km ?
pytanie dla kogo za słaby, bo znam osoby jeżdżące 1.4 i jakoś z powodzeniem im wystyarcza, nie każdy musi mieć 400Nm pod stopą. Nie mierzcie wszystkich swoją miarą
2.0 TDI 8V BMM w ciemno mozna brać, lepszy od BLS-a
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Re: VW Golf V 1.9 TDI 105 km ?
Oczywiscie że się da, jednak spora częsc osób będzie twierdziła, że jest za słaby, bo np. w porównaniu do TDI gdzie jest moment to taka benzyna 1.4 w dosyc ciężkim aucie wypada raczej mizernie.
Możesz trochę rozwinąć wypowiedź o tym BMM? Nie mam w nim typowych problemów znanych z 2.0 TDI PD?
Możesz trochę rozwinąć wypowiedź o tym BMM? Nie mam w nim typowych problemów znanych z 2.0 TDI PD?
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości