MK4- dwie śrubki daja 20KM???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK4- dwie śrubki daja 20KM???
Witam:)
byłem dzis u mechanika wymieniać klocki w MK4 i owy mechnik, powiedzial ze z silnika 1,9TDI 90KM monża zrobic w 1min 20KM więcej wystarczy przerecić srubki w przepływomierzu przy wtyczce !? popatrzyłem na niego dziwnie a On mi na to ze juz kilka osób tak zrobiło i rzeczywiscie jest 20KM więcej oraz podobno jeszcze mniej pali... ( kompletnie mnie zatkało)
Co wy na to Koledzy?? słyszeliscie o takim tunigu?? ??
Pozdroo
byłem dzis u mechanika wymieniać klocki w MK4 i owy mechnik, powiedzial ze z silnika 1,9TDI 90KM monża zrobic w 1min 20KM więcej wystarczy przerecić srubki w przepływomierzu przy wtyczce !? popatrzyłem na niego dziwnie a On mi na to ze juz kilka osób tak zrobiło i rzeczywiscie jest 20KM więcej oraz podobno jeszcze mniej pali... ( kompletnie mnie zatkało)
Co wy na to Koledzy?? słyszeliscie o takim tunigu?? ??
Pozdroo
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
A myslałem, że enegria mechaniczna w silniku pochodzi ze spalania paliwa Codziennie człowiek dowiaduje się czegoś nowego A może chodziło mu o jakąś śrubkę w gaźniku malucha? BTW, nie przejmuj się tym gadaniem, nie słuchaj gościa. Jeśli chcesz mieć więcej mocy, to nie ma nic za darmo, jedź do fachowca, coś porobi w oprogramowaniu i będziesz miał te 20 KM naprawdę.netolider pisze:popatrzyłem na niego dziwnie a On mi na to ze juz kilka osób tak zrobiło i rzeczywiscie jest 20KM więcej oraz podobno jeszcze mniej pali... ( kompletnie mnie zatkało)
A co do mechanika, niech opatentuje swój wynalazek, to będzie dobre na kryzys paliwowy i pokonanie monopolu państw OPEC i stjuninkuje miliony silników TDi w 3 dni
Pozdrawiam.
[ Dodano: 16 Paź 2006 16:32 ]
P.S
SPRAWDŹ TE KLOCKI, CZY JAKIEGOŚ SWOJEGO PATENTU PRZY MONTAŻU NIE ZASTOSOWAŁ
Panowie panowie.....beka ale z ziarenkiem prawdy...
Juz wyjasniam co swojego czasu od calkiem łepskiego czlowieka uslyszalem:
Przeplywki Boscha stosowane w m.inn. w MK4 to badziewie co bardzo szybko traci swoje wlasciwosci. Dzialaja ale ze tak powiem na 90%. Jezeli wezmiemy pod uwage ze jest tam konstrukcja tunelowa (powietrze troche jak by po labiryncie chodzi) to przekrecenie przeplywki pod lekki ukos spowoduje patent znany z np ze skrzydla samolotowego. Powietrze wewnatrz przeplywki bedzie poruszalo sie szybciej w stosunku do powietrza idacego poza przeplywka. Wartosci na Vag beda ciutek wieksze. Osobiscie nie praktykowalem ale znam dwie osoby co maja tak podratowane przeplywki i jak narazie sobie chwala ....
Ja tam wole inne metody poprawienia przeplywu ale mysle ze w przypadku gdy przy 3500 obr przeplywka pokazywala ponizej 900mg taki patent spowoduje ze auto do konca bedzie mialo pelna dawke i wrazenia beda jak po lekkim chipsie
Juz wyjasniam co swojego czasu od calkiem łepskiego czlowieka uslyszalem:
Przeplywki Boscha stosowane w m.inn. w MK4 to badziewie co bardzo szybko traci swoje wlasciwosci. Dzialaja ale ze tak powiem na 90%. Jezeli wezmiemy pod uwage ze jest tam konstrukcja tunelowa (powietrze troche jak by po labiryncie chodzi) to przekrecenie przeplywki pod lekki ukos spowoduje patent znany z np ze skrzydla samolotowego. Powietrze wewnatrz przeplywki bedzie poruszalo sie szybciej w stosunku do powietrza idacego poza przeplywka. Wartosci na Vag beda ciutek wieksze. Osobiscie nie praktykowalem ale znam dwie osoby co maja tak podratowane przeplywki i jak narazie sobie chwala ....
Ja tam wole inne metody poprawienia przeplywu ale mysle ze w przypadku gdy przy 3500 obr przeplywka pokazywala ponizej 900mg taki patent spowoduje ze auto do konca bedzie mialo pelna dawke i wrazenia beda jak po lekkim chipsie
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
rob555, ale 20 KM nie zyskasz w ten spodób, co najwyżej kilka.
Po 2- powietrza nie przepływa więcej, więc będzie bogatsza (co nie znaczy optymalna) miesznka w cylinrze, co 'obniży' granicę dymienia, tylko paliwa w cylindrze będzie więcej, a przede wszystkim według speca, jego modyfikacja miała zmniejszyć spalanie, a to już herezje
Zaikszając dawkę, wypadało by zwiększyć ciśnienie doładowania. Rzeczywiście coś z tego będzie (tak, jak u Ciebie).
No chyba, że ten mechanior by wpadł na inne pomysły żeby 156 KM osiągnąć jego sposobami np. oprócz śrubek, obrócić czujnik temperatury w wężu o 90 stopni, zamontować 'do góry nogami' N75, umieścić w formalninie sterownik silnika, czy spolerowac na zewnątrz kolektor dolotowy
Do tego wsadzić same tarcze zegarów- prędkościomierza o drobniejszej skali i do 260 km/h, a obrotomierza z benzyniaka. Eekt murowany 160 KM zerowym kosztem.
Po 2- powietrza nie przepływa więcej, więc będzie bogatsza (co nie znaczy optymalna) miesznka w cylinrze, co 'obniży' granicę dymienia, tylko paliwa w cylindrze będzie więcej, a przede wszystkim według speca, jego modyfikacja miała zmniejszyć spalanie, a to już herezje
Zaikszając dawkę, wypadało by zwiększyć ciśnienie doładowania. Rzeczywiście coś z tego będzie (tak, jak u Ciebie).
No chyba, że ten mechanior by wpadł na inne pomysły żeby 156 KM osiągnąć jego sposobami np. oprócz śrubek, obrócić czujnik temperatury w wężu o 90 stopni, zamontować 'do góry nogami' N75, umieścić w formalninie sterownik silnika, czy spolerowac na zewnątrz kolektor dolotowy
Do tego wsadzić same tarcze zegarów- prędkościomierza o drobniejszej skali i do 260 km/h, a obrotomierza z benzyniaka. Eekt murowany 160 KM zerowym kosztem.
Hehe swiete slowa.Grzesiekk1982 pisze:rob555, ale 20 KM nie zyskasz w ten spodób, co najwyżej kilka. Zaikszając dawkę, wypadało by zwiększyć ciśnienie doładowania. Rzeczywiście coś z tego będzie (tak, jak u Ciebie).
No chyba, że ten mechanior by wpadł na inne pomysły żeby 156 KM osiągnąć jego sposobami np. oprócz śrubek, obrócić czujnik temperatury w wężu o 90 stopni, zamontować 'do góry nogami' N75, umieścić w formalninie sterownik silnika, czy spolerowac na zewnątrz kolektor dolotowy
Do tego wsadzić same tarcze zegarów- prędkościomierza o drobniejszej skali i do 260 km/h, a obrotomierza z benzyniaka. Eekt murowany 160 KM zerowym kosztem.
Chodzilo mi o to ze jak auto ma powiedzmy 102KM zamiast 115KM bo przeplywka u gory dawke ogranicza to taki myk pozwoli na odzyskanie fabrycznej mocy.
Nawet jak bysmy przeplywke ponad maske wsadzili to powyzej pewnej granicy (jest to ustalane w sofcie) wiecej nie da niz fabryka przykazala wiec nie ma obawy by granice dymienia zmniejszac.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 76 gości