Golf IV 1.8t AUQ
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Golf IV 1.8t AUQ
Witam od dłuższego czasu poszukuje takiego konkretnie modelu z tym silnikiem (6 biegowa skrzynia potrzebna). Chciałbym się dowiedzieć czy to jest osiągalne do kupienia czy dać sobie spokój, gdyż widzę tylko same 150 konne, a na mobile.de ceny dość wysokie a jeśli są to 25jahre po 5 tys euro. Pozdrawiam
Re: Golf IV 1.8t AUQ
Poszukaj może Octavię RS bo to ten sam silnik, natomiast w golfach był rzadkością i stąd te ceny. Ale chcesz taką wersje z uwagi na rzadkość właśnie? Bo w sumie AUM ma te same graty tylko ze 150 koni fabrycznie ale spokojnie zrobisz softem tyle samo co w AUQ.
Można mapy przerzucać między AUM a AUQ
a 6 biegowa skrzynia chyba nie jest wcale taką zaletą, poza tym masz ją też w 1,9 tdi mocniejszych czy 2,8
Z resztą skrzynie i półosie można przekładać więc nie wiem czy warto płacić taką kasiorę żeby mieć 6 biegów w 1,8T fabrycznym 180 konnym.
Można mapy przerzucać między AUM a AUQ
a 6 biegowa skrzynia chyba nie jest wcale taką zaletą, poza tym masz ją też w 1,9 tdi mocniejszych czy 2,8
Z resztą skrzynie i półosie można przekładać więc nie wiem czy warto płacić taką kasiorę żeby mieć 6 biegów w 1,8T fabrycznym 180 konnym.
Re: Golf IV 1.8t AUQ
Zależało mi na takiej wersji, upatrzylem sobie, a Octavia odpada bo chciałbym trzy furtki mieć ale w sumie jeśli mam to szukać w nieskończoność to może warto zrobić przekładkę jaki mniej więcej koszt przekładki takiej skrzyni? I map?
Re: Golf IV 1.8t AUQ
Wybrałeś wersję rzadką i myślisz że takie coś dostaniesz za ile? Po drugie przekładki też za darmo nie są...
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10589
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Golf IV 1.8t AUQ
na mobile.de z reguły wszystko jest droższe niż na naszych portalach chyba że przeznaczone na złom, no te są u nas droższe
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Golf IV 1.8t AUQ
Leona 1M top sport masz z tym silnikiem.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Re: Golf IV 1.8t AUQ
Autor chce w 3 furtkach, do tego np Octavia z tym silnikiem czyli RS miały 5 biegów, nie wiem jak Leon nie pamiętam.
jeśli chodzi o koszty to zależy czy nowe części czy używane ale na pewno do wymiany:
-dwumas
-sprzeglo
- lapa
-wybierak
- flansze
- no i skrzynia
Jest jeszcze opcja poszukania 2,8 Vr6 4x4 - tam były skrzynie 6 biegowe w G IV i sporo egzemplarzy 3drz ale nie ma turbo.
jeśli chodzi o koszty to zależy czy nowe części czy używane ale na pewno do wymiany:
-dwumas
-sprzeglo
- lapa
-wybierak
- flansze
- no i skrzynia
Jest jeszcze opcja poszukania 2,8 Vr6 4x4 - tam były skrzynie 6 biegowe w G IV i sporo egzemplarzy 3drz ale nie ma turbo.
Re: Golf IV 1.8t AUQ
Bo taki jest, pali jak 4,2 V8, rozrząd drogi, napędy drogie i serwis w cholere drogi, jedzie jak 1,8T z wirusem a po latach to czasami nawet nie, bo rzadko który trzyma serię itd
Ale autor ma wymagania jakie ma, dla mnie bezsensu ale jego wybór.
Ale autor ma wymagania jakie ma, dla mnie bezsensu ale jego wybór.
Re: Golf IV 1.8t AUQ
I tu się nie zgodzę silnik pięknie jeździ w golfie IV ma fajne brzmienie, przyspiesza super jak na wolnossaka i jak ktoś dba to i auto 18 letnie trzyma serię... Co z tego, że moje 2.0 dzięki turbinie i programowi jest szybsze? Jeżeli ktoś tego nie rozumie, nie lubi, nie czuje to patrzy na to co Ty.....
Re: Golf IV 1.8t AUQ
Żeby ktoś mógł o takie auto dbać przez 18 lat najpierw by je musiał kupić w salonie, po latach trzeba naprawiać głowice, rozrządy, napęd, skrzynie a jest 6 biegowa itd.
To u mnie już w 20V turbo nie jest tanio tak jak w 1,6 czy 1,9 tdi alh a co tu mówić o takim potężnym motorze w aucie klasy kompakt, pomijam już fakt znalezienia dobrego serwisu który miał styczność z takim silnikiem i gdzie można coś naprawić poza ASO. (to ja mam problem z podciśnieniami, z dobrą diagnostyką 1,8T których tysiące, a nie 2,8 gdzie 2 w w województwie)
Brzmi to fajnie ale te auta dużo ważą przez 4x4 + straty mocy, do tego rzadko który po latach pokaże więcej niż te 190 koni. To sam tyczy się innych wielkich 6 cylindrowych silników wolnossących np w BMW E46 itd to jest norma.
To u mnie już w 20V turbo nie jest tanio tak jak w 1,6 czy 1,9 tdi alh a co tu mówić o takim potężnym motorze w aucie klasy kompakt, pomijam już fakt znalezienia dobrego serwisu który miał styczność z takim silnikiem i gdzie można coś naprawić poza ASO. (to ja mam problem z podciśnieniami, z dobrą diagnostyką 1,8T których tysiące, a nie 2,8 gdzie 2 w w województwie)
Brzmi to fajnie ale te auta dużo ważą przez 4x4 + straty mocy, do tego rzadko który po latach pokaże więcej niż te 190 koni. To sam tyczy się innych wielkich 6 cylindrowych silników wolnossących np w BMW E46 itd to jest norma.
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Golf IV 1.8t AUQ
Leon top sport ma 6 biegów i jeździ to bardzo fajnie. mój brat ma zachipowanego na 200KM i super mi się tym lata. Spalanie "w normie"
Oprócz tego że szukasz w 3D to nie widzę lepszego auta niż Leon. Osobiście nawet wolałbym leona niż GIV. ma fajniejszą sylwetkę. Płyta podłogowa się nie różni.
Oprócz tego że szukasz w 3D to nie widzę lepszego auta niż Leon. Osobiście nawet wolałbym leona niż GIV. ma fajniejszą sylwetkę. Płyta podłogowa się nie różni.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Re: Golf IV 1.8t AUQ
No tak bo Leony dzielą deskę rozdzielczą z Audi A3 8L a Golfy np z Octavią 1, jakoś tak, lepsze spasowanie i ładniejszy dizajn. Tylko że przez ten jego zadziorniejszy i mniej kanciasty wygląd jest droższy.
Kosztuje sporo i taki Top Sport to nie będzie tania inwestycja, ale fakt..warto.
A tak apropo brat ma ze 180 zachipowanego na 200 ? "tylko"- myślałem że z 220 da radę wykrzesać z takiego AUQ
Jak nie musi być 1,8T to jeszcze 1,9 tdi 130/150 tez miały 6 biegów..ale to idziemy w inny charakter.
Kosztuje sporo i taki Top Sport to nie będzie tania inwestycja, ale fakt..warto.
A tak apropo brat ma ze 180 zachipowanego na 200 ? "tylko"- myślałem że z 220 da radę wykrzesać z takiego AUQ
Jak nie musi być 1,8T to jeszcze 1,9 tdi 130/150 tez miały 6 biegów..ale to idziemy w inny charakter.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10589
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Golf IV 1.8t AUQ
raczej nie, niby jakieś tam podobieństwo jest ale są inne w przeciwieństwie do Leon - A3, gdzie są identyczne
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości