Gdyby było nieodpowiednie to bym miał problem z temperatura silnika a u mnie jest ok z temperaturą
[mk4] Brak ogrzewania na luzie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
- Lokalizacja: Jarosław
[mk4] Re: [mk4] Re: Brak ogrzewania na luzie
.
-
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
- Lokalizacja: Jarosław
[mk4] Re: Brak ogrzewania na luzie
A w jaki sposób on powoduje brak ciepłego powietrza z nagrzewnicy na wolnych obrotach skoro silnik trzyma 90* ?
.
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
[mk4] Re: Brak ogrzewania na luzie
być może w małym obiegu masz bąbel powietrza, który nie może wyjść. Korek utrzymuje ciśnienie ale w przypadku za dużego (zapowietrzenie, zagotowanie itp) powinien wypuścić powietrze.
podmień z kimś kto ma taki sam korek na dzień lub dwa.
podmień z kimś kto ma taki sam korek na dzień lub dwa.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
-
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
- Lokalizacja: Jarosław
[mk4] Re: Brak ogrzewania na luzie
Jeszcze mi się nigdy silnik nie zagotował
Odkręcałem wiele razy korek podczas pracy silnika więc chyba powinien się sam odpowietrzyć
.
[mk4] Re: Brak ogrzewania na luzie
Macie racje korek kosztuje 9zl po co go wymieniać jak można od razu cały silnik rozgrzebac. Nie raz spotkałem się z tym jak korek nie trzymał to nie bylo ogrzewania na wolnych obrotach.
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
[mk4] Re: Brak ogrzewania na luzie
To sprzedaj ten samochód i kup inny sprawny.
Dostajesz od nas sugestie na które odpowiadasz w domyśle "to napewno nie to".
Skoro wiesz lepiej to nie pytaj więcej i napraw auto sam. A jak sam nie potrafisz to oddaj fachowcom.
Temat moim zdaniem do zamknięcia. Autor tematu prosi o pomoc ale tak naprawdę to jej nie potrzebuje bo wie wszystko lepiej i nie łaska cokolwiek sprawdzić.
Dostajesz od nas sugestie na które odpowiadasz w domyśle "to napewno nie to".
Skoro wiesz lepiej to nie pytaj więcej i napraw auto sam. A jak sam nie potrafisz to oddaj fachowcom.
Temat moim zdaniem do zamknięcia. Autor tematu prosi o pomoc ale tak naprawdę to jej nie potrzebuje bo wie wszystko lepiej i nie łaska cokolwiek sprawdzić.
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
-
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
- Lokalizacja: Jarosław
[mk4] Re: Brak ogrzewania na luzie
To więcej nie odpowiadaj w tym temacie skoro piszesz głupotydany_47 pisze: ↑ndz gru 09, 2018 09:55To sprzedaj ten samochód i kup inny sprawny.
Dostajesz od nas sugestie na które odpowiadasz w domyśle "to napewno nie to".
Skoro wiesz lepiej to nie pytaj więcej i napraw auto sam. A jak sam nie potrafisz to oddaj fachowcom.
Temat moim zdaniem do zamknięcia. Autor tematu prosi o pomoc ale tak naprawdę to jej nie potrzebuje bo wie wszystko lepiej i nie łaska cokolwiek sprawdzić.
Korki wczoraj podmienione od drugiego Golfa sprawnego i to samo jest
.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[mk4] Re: Brak ogrzewania na luzie
Nie kłóćcie się ludziki
Z doświadczenia wiem, że jak brakuje ogrzewania na wolnych obrotach, a nie ma wycieków z układu, to nagrzewnica nadaje się do wymiany lub płukania zewnętrzną pompą, bo jest zamulona.
Z doświadczenia wiem, że jak brakuje ogrzewania na wolnych obrotach, a nie ma wycieków z układu, to nagrzewnica nadaje się do wymiany lub płukania zewnętrzną pompą, bo jest zamulona.
-
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
- Lokalizacja: Jarosław
[mk4] Re: Brak ogrzewania na luzie
A jak by była zasyfiona nagrzewnica to nie powinno z niej wyleciec trochę syfu ?Michał_1977 pisze: ↑ndz gru 09, 2018 21:00Nie kłóćcie się ludziki
Z doświadczenia wiem, że jak brakuje ogrzewania na wolnych obrotach, a nie ma wycieków z układu, to nagrzewnica nadaje się do wymiany lub płukania zewnętrzną pompą, bo jest zamulona.
Bo ja ją przedmuchiwałem (bez pompy zewnętrznej) odkręciłem dwa wężem i czyściutki płyn z niej wyleciał a później powietrze tylko nie wiem czy na pełnym przepływie
.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[mk4] Re: Brak ogrzewania na luzie
Jeśli osadził się kamień, to nie wyleci. Trzeba go najpierw rozpuścić. Ja w kilku przypadkach kupowałem Kamix i tym cholerstwem zalewałem.Maciek2561 pisze: ↑pn gru 10, 2018 09:45A jak by była zasyfiona nagrzewnica to nie powinno z niej wyleciec trochę syfu ?
Bo ja ją przedmuchiwałem (bez pompy zewnętrznej) odkręciłem dwa wężem i czyściutki płyn z niej wyleciał a później powietrze tylko nie wiem czy na pełnym przepływie
Generalnie, jeśli węże do i od nagrzewnicy są gorące, a w środku nie ma ciepła (lub jest, ale słabe), to nagrzewnica jest zakamieniona i trzeba ją odkamienić lub wymienić.
- luckyboy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 926
- Rejestracja: śr kwie 27, 2016 21:28
- Lokalizacja: Toruń
- Silnik: BCA
[mk4] Re: Brak ogrzewania na luzie
Odepnij węże od nagrzewnicy, podłącz wąż i zobacz czy woda przelatuje, albo odepnij tylko odpływ i włącz silnik.
-
- Użytkownik
- Posty: 405
- Rejestracja: sob lis 30, 2013 16:37
- Lokalizacja: Jarosław
[mk4] Re: Brak ogrzewania na luzie
@ Michał_1977
Ta nagrzewnica rozumiem jest trochę wytrzymała i jakieś środki odkamieniające jej nie rozszczelnią ?
(jak leci zimne powietrze to jeden wąż od nagrzewnicy jest zimny drugi gorący)
@ luckyboy
Leci bo przedmuchiwałem ją i płyn wyleciał a później powietrze tylko nie wiem czy pełny przepływ był
Ta nagrzewnica rozumiem jest trochę wytrzymała i jakieś środki odkamieniające jej nie rozszczelnią ?
(jak leci zimne powietrze to jeden wąż od nagrzewnicy jest zimny drugi gorący)
@ luckyboy
Leci bo przedmuchiwałem ją i płyn wyleciał a później powietrze tylko nie wiem czy pełny przepływ był
.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
[mk4] Re: Brak ogrzewania na luzie
Nie pamiętam, czy ten Kamix wchodzi w reakcję z aluminium, ale czy masz coś do stracenia?
No to chyba wszystko jasne, tak?Maciek2561 pisze: ↑pn gru 10, 2018 15:55jak leci zimne powietrze to jeden wąż od nagrzewnicy jest zimny drugi gorący
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
[mk4] Re: Brak ogrzewania na luzie
Jeszcze może być coś takiego ;Michał_1977 pisze: ↑pn gru 10, 2018 12:57Generalnie, jeśli węże do i od nagrzewnicy są gorące, a w środku nie ma ciepła (lub jest, ale słabe)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości