[Mk3] Soft turbo do VR6??!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
nie znam dokładnych danych, zakupil mi ja zaprzyjazniony zaklad tuningowy, dalem im znac, ze jak trafi sie okazja to maja brac,
jest to garrett o potencjale do podajze 400KM, i mam jeszcze na nia gwarancje
jest to garrett o potencjale do podajze 400KM, i mam jeszcze na nia gwarancje
Ostatnio zmieniony pn mar 14, 2005 22:35 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 2 razy.
tu sie z toba zgadzam ale silnik jest tip top, przy robieniu dotychczasowych modyfikacji wszystko zostalo zrobione, silnik jest żyletka, tylko turbine zakladacBorys pisze:\melon pisze:no i dobrze samochod wazniejszy:D ... a tak na powiaznie to moze wkoncu ktos cos zrobi zmiast gadac
na pocztatek to najlepiej zrobic remont silnika przed zainstalowwaniem turbo
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
w twoim przypadku tak, ale wiekszosc VR6 jest poprostu niedoinwestowana, rozrząd, ślizgi głowica to wszytstkotrzeba robic, a niestety cena rozrządu to jakies 10x wiecej niz w 8vrafalvr6 pisze:tu sie z toba zgadzam ale silnik jest tip top, przy robieniu dotychczasowych modyfikacji wszystko zostalo zrobione, silnik jest żyletka, tylko turbine zakladacBorys pisze:\melon pisze:no i dobrze samochod wazniejszy:D ... a tak na powiaznie to moze wkoncu ktos cos zrobi zmiast gadac
na pocztatek to najlepiej zrobic remont silnika przed zainstalowwaniem turbo
www.vrservice.pl
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
O tych niedoinwestowanych VR6 to duzo sie mowi ze zawodne auta, ze siada to czy tamto, a jak zapytasz wlasciciela o zabiegi z tematu: "dbam o auto i silnik" to uslyszysz odpowiedz "NIE" (doswiadczenie znajomych mechanikow).Borys pisze:w twoim przypadku tak, ale wiekszosc VR6 jest poprostu niedoinwestowana, rozrząd, ślizgi głowica to wszytstkotrzeba robic, a niestety cena rozrządu to jakies 10x wiecej niz w 8v
Ja narazie czekam na MK3VR6T by rafalvr6 - bo baza/silnik z tego co piszesz to gotowy jest na doladowanie no i mysle ze warto jest moec takiego ZADBANEGO POTWORA W GARAZU.
PS. Jestem ciekaw co i kiedy Thomson Ci odpisze i kogo wybierzesz do zrobienia tej przerobki
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Apsik pisze:O tych niedoinwestowanych VR6 to duzo sie mowi ze zawodne auta, ze siada to czy tamto, a jak zapytasz wlasciciela o zabiegi z tematu: "dbam o auto i silnik" to uslyszysz odpowiedz "NIE" (doswiadczenie znajomych mechanikow).Borys pisze:w twoim przypadku tak, ale wiekszosc VR6 jest poprostu niedoinwestowana, rozrząd, ślizgi głowica to wszytstkotrzeba robic, a niestety cena rozrządu to jakies 10x wiecej niz w 8v
Ja narazie czekam na MK3VR6T by rafalvr6 - bo baza/silnik z tego co piszesz to gotowy jest na doladowanie no i mysle ze warto jest moec takiego ZADBANEGO POTWORA W GARAZU.
PS. Jestem ciekaw co i kiedy Thomson Ci odpisze i kogo wybierzesz do zrobienia tej przerobki
Ja nie wybieram tunera do instaklacji turbo , trzymam sie jednego tunera VTECH Kraków, sa blisko i jestem z nich bardzo zadowolony, profesjonalisci.
Jestem na Ty z jednym z wspołwlascicieli i wszystko jest juz zaplanowane, on kompletuje mi czesci ja tylko za nie place, ale z racji rabatow jakie ma firma nie moge narzekac
Ostatnio zmieniony pt lut 25, 2005 16:14 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 1 raz.
panowie spokojnie , jeszcze kupa czasu, wszystko z powodow finansowych, jak by nie patrzyl auto wjedzie na robote dopiero pod koniec tego roku, bede was na biezaco informował, mnie juz teraz skrecashade_ pisze:Jak zamontujesz to chetnie bym zobaczyl to w akcji specjalnie przyjade do Krakowa aby autko zobaczyc
Panowie jest TEMAT, na lokalnym forum koledzy smieja sie ze mnie ze jak bede mial tylko kobylek, to autko nie bedzie jezdzic itp, zreszto sami poczytajcie:
Tomek, pseudo:Hemi, pisze:
Rafal, szczerze mowiac to 288-318 KM i 368 Nm to o wiele za duzo na przedni naped, trakcja bedzie koszmarem a prowadzenie auta na zakretach walka z kierownica. Jezdzilem juz FWD ktory mial 245KM (troszke ciezszym niz Twoj golf) i juz tracilo sie przyjemnosc z jazdy.....
Paweł, pseudo:DvR, pisze:
Rafal podzielam zdanie Tomka, na zakretach auto bedzie strasznie podsterowne, a starty nie beda tak efektywne jak przy napedzie na tylnia os moze lepiej zmienic autko na cos bardziej na 400 bo golf srednio sie nadaje
...............
jezdzilem GTa i wiem jak sie to auto zachowuje, wiem tez jak sie nim startuje. Stad tez stwierdzam ze ciezko bedzie Ci jezdzic autem duzo lzejszym o wiekszej mocy
Co wy na to, trzeba to przedyskutowac, tym bardziej ze zywo mnie to interesuje
Moze zrobic ztego nowy TEMAT??
Tomek, pseudo:Hemi, pisze:
Rafal, szczerze mowiac to 288-318 KM i 368 Nm to o wiele za duzo na przedni naped, trakcja bedzie koszmarem a prowadzenie auta na zakretach walka z kierownica. Jezdzilem juz FWD ktory mial 245KM (troszke ciezszym niz Twoj golf) i juz tracilo sie przyjemnosc z jazdy.....
Paweł, pseudo:DvR, pisze:
Rafal podzielam zdanie Tomka, na zakretach auto bedzie strasznie podsterowne, a starty nie beda tak efektywne jak przy napedzie na tylnia os moze lepiej zmienic autko na cos bardziej na 400 bo golf srednio sie nadaje
...............
jezdzilem GTa i wiem jak sie to auto zachowuje, wiem tez jak sie nim startuje. Stad tez stwierdzam ze ciezko bedzie Ci jezdzic autem duzo lzejszym o wiekszej mocy
Co wy na to, trzeba to przedyskutowac, tym bardziej ze zywo mnie to interesuje
Moze zrobic ztego nowy TEMAT??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości