Dla potomnych: numer przelotki, to 1J6 971 840 A.
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- krzychu2805
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: ndz sty 20, 2013 15:31
- Lokalizacja: Rz-ów
Re: Kącik posiadaczy MK4
Fajnie to wszystko brzmi, ale myślę że więcej niż 200KM nie potrzebowałbym. Póki co chciałbym ogarnąć 150-160KM bez zmiany wtrysków, bo niedawno wymieniłem komplet sprzęgła z dwumasem i na razie musi zostać. Myślę też o swapie na ARL razem ze skrzynią, półosiami itd, ale to trochę kosztuje i nie wiadomo na co się trafi. Mam spory dylemat
Re: Kącik posiadaczy MK4
Po prostu chciałem mieć jakieś odniesienie. A drugą sprawą jest to nieodparte wrażenie, że tam mają jakościowo lepsze opony. Golfa kupiłem na Verdesteinach z Niemiec. Tak się zafascynowałem tymi oponami, że jak się zużyły kupiłem na oponeo takie same. Ale to już nie były te same opony...
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
Zawsze zamiast kupować za granicą możesz kupić w PL ale opony o półkę wyższe.krazorek pisze:Po prostu chciałem mieć jakieś odniesienie. A drugą sprawą jest to nieodparte wrażenie, że tam mają jakościowo lepsze opony. Golfa kupiłem na Verdesteinach z Niemiec. Tak się zafascynowałem tymi oponami, że jak się zużyły kupiłem na oponeo takie same. Ale to już nie były te same opony...
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 707
- Rejestracja: czw mar 09, 2017 16:16
- Lokalizacja: Katowice/Zabrze
- Auto: Volkswagen Golf
Re: Kącik posiadaczy MK4
Hej, ma ktoś na sprzedaż przednią dokładkę 25th?
Zapraszam na mój kanał Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCNuJ25 ... cWH_n8QIjQ
- marcinnxtdi
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: ndz sty 11, 2009 13:16
- Lokalizacja: Czeladź
Re: Kącik posiadaczy MK4
Panowie czym odczytać pin / dodać nowy kluczyk . Zgubiłem jedyny kluczyk do auta i muszę teraz dorobić nowy ktoś pomoże ? Głównie chodzi o immo żeby auto odpalić .
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
vag vommanderem
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jak masz zwykłego KKL na USB to vag eeprom programmer 1.19
Miałem w przyszły weekend wrócić do normalnych łączników stabi...ale że będę podróżował z kompletem ludzi to i tak muszę podnieść zawieszenie - także zostają łączniki z 4m a później może zacznę kombinować z oponami
edit:
miałem dziś w pracy chwilę czasu to podniosłem zawieszenie z przodu o 10 zwojów (zawsze się staram jakoś na okrągło żeby później łatwo wrócić do poprzedniego ustawienia)...i w końcu w aucie błoga cisza. Przed chwilą się przejechałem i jak dziecko...wjeżdżałem w każdą dziurę Komfort zwiększył się strasznie w porównaniu do seryjnych łączników...wcześniej nie miałem jak na spokojnie sprawdzić bo przez dobijanie musiałem patrzeć czy jakiś liść nie leży na drodze.
Polecam taką zmianę...jednak chyba trzeba odpuścić spasy w tym przypadku. Ja będę zmieniał opony z przodu z 205/40/18 na 215/40/18 i wtedy będę patrzył co da się zrobić z zawieszeniem aby wyglądało i jednocześnie nie opona nie waliła o plastikowe nadkole...niby większą oponą bardziej wypcham dziurę i zawias może być wyżej ale też opona będzie bliżej nadkola Czas pokaże.
w weekend wymiana przegubu i jak nie będzie padać to spróbuję powalczyć z wymianą koła zamachowego...
Miałem w przyszły weekend wrócić do normalnych łączników stabi...ale że będę podróżował z kompletem ludzi to i tak muszę podnieść zawieszenie - także zostają łączniki z 4m a później może zacznę kombinować z oponami
edit:
miałem dziś w pracy chwilę czasu to podniosłem zawieszenie z przodu o 10 zwojów (zawsze się staram jakoś na okrągło żeby później łatwo wrócić do poprzedniego ustawienia)...i w końcu w aucie błoga cisza. Przed chwilą się przejechałem i jak dziecko...wjeżdżałem w każdą dziurę Komfort zwiększył się strasznie w porównaniu do seryjnych łączników...wcześniej nie miałem jak na spokojnie sprawdzić bo przez dobijanie musiałem patrzeć czy jakiś liść nie leży na drodze.
Polecam taką zmianę...jednak chyba trzeba odpuścić spasy w tym przypadku. Ja będę zmieniał opony z przodu z 205/40/18 na 215/40/18 i wtedy będę patrzył co da się zrobić z zawieszeniem aby wyglądało i jednocześnie nie opona nie waliła o plastikowe nadkole...niby większą oponą bardziej wypcham dziurę i zawias może być wyżej ale też opona będzie bliżej nadkola Czas pokaże.
w weekend wymiana przegubu i jak nie będzie padać to spróbuję powalczyć z wymianą koła zamachowego...
Re: Kącik posiadaczy MK4
Jakiej firmy regulator napięcia polecacie? Coś oprócz Boscha jest warte uwagi?
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm
-
- Forum Master
- Posty: 1026
- Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Re: Kącik posiadaczy MK4
A beru robi? Też mają dobry stuff
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Qto, jeszcze odnośnie Twojego problemu ze stabem i zawieszeniem. Ja mam to u siebie rozwiązane tak przy wahaczu S3:
Uploaded with fotem.pl
Jeżdżę już tak ze 3 lata minimum. Łączniki wytrzymują te co widzisz ( jeden był wymieniany bo ucho w nim strzeliło). Przyjrzyj się jaka jest różnica kąta odchylenia stabilizatora w porównaniu do tego co jest u Ciebie na długich łącznikach. Fakt faktem, u mnie gleby nie ma jako takiej (choć zawieszenie jest niższe niż seria bo mój to GT i po założeniu gwintu zawieszenie zostało ustawione na fabryczną wysokość).
Uploaded with fotem.pl
Jeżdżę już tak ze 3 lata minimum. Łączniki wytrzymują te co widzisz ( jeden był wymieniany bo ucho w nim strzeliło). Przyjrzyj się jaka jest różnica kąta odchylenia stabilizatora w porównaniu do tego co jest u Ciebie na długich łącznikach. Fakt faktem, u mnie gleby nie ma jako takiej (choć zawieszenie jest niższe niż seria bo mój to GT i po założeniu gwintu zawieszenie zostało ustawione na fabryczną wysokość).
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Sebek...ale Ty masz inny stabilizator niż u mnie. Ja mam cały stabi z S3 bo przy glebie nie da się inaczej
-
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: pn paź 19, 2015 15:24
- Lokalizacja: Bytów
- Auto: Golf mk4
- Silnik: ALH
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ma ktoś numer oem uchwytu pieca webasto dla golfa 4? Z tego co wiem czwórki doposażane były w ogrzewanie postojowe po zakupie...
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Wiem, ale chodzi mi wysokość mocowania stabilizatora fabrycznego do wahacza S3 (przy seryjnym będzie w zasadzie ta sama wysokość bo punkt mocowania prawie w tym samym miejscu na wahaczu wychodzi). Sprawdź sobie to co ostatnio pisałem. Chodzi mi o pozycję mocowania na stabilizatorze jakbyś był na fabrycznej wysokości i zmierz sobie jak masz na glebie. Będziesz wiedział o ile łącznik powinien być krótszy. Wydaje mi się, że to powinno rozwiązać twój ostatni problem z tą ocierającą śrubą. Problem wg mnie bierze się z tego, że bez względu na to czy kładziesz auto na glebie, czy nie, mocowanie na amorku masz w tym samym miejscu, jednak buda przesuwa się góra-dół względem tego mocowania przez co śruba stabilizatora znajduje się dużo wyżej względem karoserii w pozycji wyjściowej jak jesteś na glebie. Już nie mówiąc o tym, że na starcie masz stabilizator w pozycji, jakby przód nurkował przy hamowaniu a to dopiero w twoim przypadku pozycja wyjściowa.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości