[mk4] Pomiar ciśnienia w klimatyzacji VAGiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk4] Pomiar ciśnienia w klimatyzacji VAGiem
Cześć.
możecie mi podpowiedzieć taką rzecz. Chciałbym sprawdzić jakie ciśnienie po stronie HP pokazuje czujnik ciśnienia klimatyzacji.Podłączyłem się VAGiem i za bardzo nie wiem w którym miejscu mogę to zrobić.
Mam klimatyzację manualną więc 08 nie zadziała.
Podobno w zakładce 01-silnik w grupie 137 jest wartość, lecz jak wchodzę w nr 137 nic nie ma. Tak jak by ten parametr grupy nie był dostępny.
Mam silnik BCA
możecie mi podpowiedzieć taką rzecz. Chciałbym sprawdzić jakie ciśnienie po stronie HP pokazuje czujnik ciśnienia klimatyzacji.Podłączyłem się VAGiem i za bardzo nie wiem w którym miejscu mogę to zrobić.
Mam klimatyzację manualną więc 08 nie zadziała.
Podobno w zakładce 01-silnik w grupie 137 jest wartość, lecz jak wchodzę w nr 137 nic nie ma. Tak jak by ten parametr grupy nie był dostępny.
Mam silnik BCA
[mk4] Re: Pomiar ciśnienia w klimatyzacji VAGiem
A niby jaki czujnik na układzie klimy miałby ci podać takie wartości? Po co klimiarza podpinają w takim razie manometry?
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
[mk4] Re: Pomiar ciśnienia w klimatyzacji VAGiem
A czujnik oznaczony G65? W takim razie jest on dwustanowy -> ciśnienie normalne/ za wysokie? Tak?
A w klimatroniku który czujnik podaje wartość ciśnienia ? wg schematu jest tam ten sam czujnik
A w klimatroniku który czujnik podaje wartość ciśnienia ? wg schematu jest tam ten sam czujnik
[mk4] Re: Pomiar ciśnienia w klimatyzacji VAGiem
W układzie brak jest czujnika mierzscego ilościowo a jedynie czujniki nadciśnienia o podciśnienia . Obydwa w stanie NC.
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
[mk4] Re: Pomiar ciśnienia w klimatyzacji VAGiem
To jest presostat czyli włącznik trojfunkcyjny. Daje tylko znać dla elektryki czy jest w układzie czynnik czyli że jest pewne minimalne ciśnienie oraz czy nie jest czasem za duże ciśnienie. W obu przypadkach rozłącza kompresor. Ciśnienie dokładnie jakie jest w różnych punktach układu rurek nie jest potrzebne dla elektroniki.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
[mk4] Re: Pomiar ciśnienia w klimatyzacji VAGiem
dobra dzięki. Sugerowałem się inną marką i tym że ten czujnik ma 3 wyprowadzenia.
A powiedzcie mi jak to jest w klimatroniku czy pomimo ze czujnik jest tak samo oznaczony to jest zupełnie inny.
ten przykładowy film pokazuje o co mi chodzi, tu jest odczyt ciśnienia tak jak ja myslałem że jest w klimie manualnej.
A powiedzcie mi jak to jest w klimatroniku czy pomimo ze czujnik jest tak samo oznaczony to jest zupełnie inny.
ten przykładowy film pokazuje o co mi chodzi, tu jest odczyt ciśnienia tak jak ja myslałem że jest w klimie manualnej.
[mk4] Re: Pomiar ciśnienia w klimatyzacji VAGiem
Tu nie chodzi oto czy manualna czy klimatronik. Ty pytasz o sprawę jak się ma w golfie 4 to ci odpowiedziałem. Ty co przedstawiłes to tak jak w passacie b6 touranie golfie 5 itp. tam nie ma sprzęgła na kompresorze. Tam masz elektrycznie sterowany zawór wydajnościowy w kompresorze. Dlatego masz procentowe jego wysterowanie oraz prąd w amperach. Inny układ. Ale mimo wszystko ciśnienia sprawdza się fizycznie na nanometrach.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
[mk4] Re: [mk4] Re: Pomiar ciśnienia w klimatyzacji VAGiem
Chyba manometrach
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalkawesol pisze:Tu nie chodzi oto czy manualna czy klimatronik. Ty pytasz o sprawę jak się ma w golfie 4 to ci odpowiedziałem. Ty co przedstawiłes to tak jak w passacie b6 touranie golfie 5 itp. tam nie ma sprzęgła na kompresorze. Tam masz elektrycznie sterowany zawór wydajnościowy w kompresorze. Dlatego masz procentowe jego wysterowanie oraz prąd w amperach. Inny układ. Ale mimo wszystko ciśnienia sprawdza się fizycznie na nanometrach.
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
[mk4] Re: Pomiar ciśnienia w klimatyzacji VAGiem
czy to czepianie się błędu "czeskiego" ma jakiś cel, czy tylko taka uszczypliwość do kolegi który to pisał?
[mk4] Re: [mk4] Re: Pomiar ciśnienia w klimatyzacji VAGiem
Ma cel.slawek78 pisze:czy to czepianie się błędu "czeskiego" ma jakiś cel, czy tylko taka uszczypliwość do kolegi który to pisał?
Forum pomaga
Forum radzi
Forum .........
Jeżeli się pomaga to powinno być się dokładnym. Chyba ze kolega nie odróżnia jednostki od wskaźnika.
Za jakiś czas przyjdzie ktoś kto nie kojarzy tematu, przeczyta i się naraz na pośmiewisko.
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
[mk4] Re: Pomiar ciśnienia w klimatyzacji VAGiem
Nawet powiem że jak na ten androidowy słownik to błąd jest nawet prawie do przyjęcia. Czasem jak nie przeczytam to masakra jest. Nie wiem czy jest takie coś jak nanometr.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
[mk4] Re: Pomiar ciśnienia w klimatyzacji VAGiem
Tak trzeba być dokładnym i to bardzo bo to takie polskie, ale właśnie to jest forum piszą ludzie którzy czasami coś przeoczą i nie zawsze jest sens czepiania się takich rzeczy, bo ważniejsze jest aby odpowiedzieć przy najmniej dla mnie.
W takim razie dla ścisłości: Skoro mój czujnik jest zwykłym tzw. presostatem (nie czepiać się bo jakoś tak się nazywa zwykły przełącznik od ciśnienia) to dlaczego trzy wyprowadzenia?
W takim razie dla ścisłości: Skoro mój czujnik jest zwykłym tzw. presostatem (nie czepiać się bo jakoś tak się nazywa zwykły przełącznik od ciśnienia) to dlaczego trzy wyprowadzenia?
[mk4] Re: Pomiar ciśnienia w klimatyzacji VAGiem
Są z trzema i są z czterema kablami presostaty.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości