[mk4] Znikający płyn chłodniczy SR

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

[mk4] Re: Znikający płyn chłodniczy SR

Post autor: marcin7x5 » wt sie 14, 2018 21:32

Przy dolnym krućcu w chłodnicy masz kranik spustowy. Warto to robić na rozgrzanym silniku bo wtedy otwarty jest termostat i zleci więcej płynu z układu tylko trzeba uważać aby się nie poparzyć.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

[mk4] Re: Znikający płyn chłodniczy SR

Post autor: waski1 » śr sie 15, 2018 11:29

Obrazek
Obrazek



Dones
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt gru 30, 2014 12:58

[mk4] Re: Znikający płyn chłodniczy SR

Post autor: Dones » śr sie 15, 2018 19:33

Wracając do tematu. Miejsce z którego ciekło znalazłem przy króćcu wody tam gdzie przystaje do bloku. Ktoś kiedyś musiał włożyć już uszkodzony. Wyciek był już tam dawno ponieważ na obudowie króćca widać różowy nalot, a płyn z borygo na petrygo zmieniłem 2 lata temu. Co do czujnika g28 nie ruszam go na razie. Postanowiłem jeszcze wymienić uszczelkę pod pokrywą klawiatury. Na razie czekam na części. Po zmontowaniu zobaczymy co z silnikiem.

https://www56.zippyshare.com/v/rlf5BKp9/file.html
https://www56.zippyshare.com/v/QtOipIbd/file.html



ceem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw lut 01, 2018 18:26
Auto: VW Bora 1.6SR
Silnik: AKL
Kontakt:

[mk4] Re: Znikający płyn chłodniczy SR

Post autor: ceem » sob sie 25, 2018 11:27

U mnie zaś jest tak, że po dłuższym odcinku jazdy znika cały płyn ze zbiorniczka wyrównawczego i gdy go odkręcę spuszczając ciśnienie wraca do swojego poprzedniego stanu po czym po paru godzinach płynu już nie ma w zbiorniczku i muszę dolewać.



Dones
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt gru 30, 2014 12:58

[mk4] Re: Znikający płyn chłodniczy SR

Post autor: Dones » ndz sie 26, 2018 14:06

Wyciek wyeliminowany. Silnik się nie poci, ale jeden problem został. Samochód nie gaśnie już, ale po nagrzaniu potrafi sam wkręcać się na obroty do 4 tys. Za każdym razem tak samo. Nie ma opcji żeby linka się zacinała w pancerzu czy gdziekolwiek, ponieważ stojąc na światłach samochód od 1 tys sam podbija mi obroty do 4. W międzyczasie podpinałem komputer no i znalazłem błąd 17978. Czy możliwe że to przez to samochód mi gasł? I czy ktoś spotkał się z tym samym problemem podbijania obrotów?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości