Ale w ogóle nie możesz wbić wstecznego? Może linki od zmiany biegów Ci się poluzowały. Efektem jest właśnie np niemożność wbicia wstecznego i trudności z jedynką, a czasem wbija się 3 zamiast 1. Szczegóły tu: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +regulacjamelon77 pisze:Witam dzis mialem taka sytuacje podczas ruszania z garazu nie wszedl mi wsteczny i auto z garazu wypchalem:(
Nie wiem co to moze byc mysle ze sprzeglo juz mi sie skonczylo w tym momencie bo czulem ostatnio ze powoli zanika....
Objawy:
-Nie ma wstecznego
-biegi wchodzi kazdy 1-5 ale przy ruszeniu z 1 daje gazu silnik gasnie tak jakby sprzeglo przeciagalo
I teraz pytanie do forumowych mechaniorów?
Co moze byc?
MKIII Czy sprzegło mam do wymiany?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Re: MKIII Czy sprzegło mam do wymiany?
Konto usunięte.
to wydaje mi sie że raczej masz problem z linkami trzeba je dokładnie ustawićmelon77 pisze:Panowie sluchajcie sprzeglo mi nie ciagnelo wczesniej ale fakt faktem ze nie moge jezdzic
Cos jest nie tak bo wstecznego nie wbije wogole!!!
a z jedynki nie moge ruczyc daje na 3tys puszczam sprzeglo i on gasnie a ten caly sprzet od sprzegla co jest pod maska nie rusza sie przy wciskaniu nie wiem co jest pozdr
na zdjęciu zaznaczyłem na zielono i to jest chyba to
możliwe też że uszkodzenie jest po stronie wysprzęglika
(chyba masz hydrauliczne wspomaganiue sprzewła ? ) - za króki bolec wysprżeglający
przy wrzucaniu biegów mogą występowac zgrzyty, dopiero przy wsyokich orotach jakoś
niechcący wrzucasz i gaśnie bo to normalne że zgasnie jak bez sprzegła wrzucisz jedynke
No u mnie wsteczny nie wchodzi wogole a ten wybierak co na fotkach
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +regulacja
to sie nie rusza po wciskaniu sprzegla ....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +regulacja
to sie nie rusza po wciskaniu sprzegla ....
hehemelon77 pisze:No u mnie wsteczny nie wchodzi wogole a ten wybierak co na fotkach
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... +regulacja
to sie nie rusza po wciskaniu sprzegla ....
kurcze a może masz uszkodzoną linkę ?
odkręć jedna z nich, zdejmij z zaczepu i zobacz czy nie wyjdzie Ci z pancerza, jak szarpniesz, mozliwe ze pękła
ja nie wyjdzie to zobacz to samo z drugą ....
[ Dodano: Pon Paź 16, 2006 09:02 ]
Arczi wydaje mi się że albo roznitowała Ci się tarcza sprzęgłaArczi pisze:Ja mam taki problem że czasem nie chce mi wskoczyc 3. Jednak mam dziwny objaw jak wcisne sprzegło tak 1/4 1/3 to mam takie wibracje na pedale sprzegła, jednak auto przyspiesza normalnie i sprzegło nie slizga.
albo juz dochodzi jeej czas i trzeba wymienić, tak miałem w innym autku u siebie
skończyło się właśnie wymianą, ale jak masz jakiegoś mechaniora od skrzyń i sprzegieł
to jedź niech się określi po swojemu
- Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
na razie jak biegi Ci wszystkie biegi wchodzą i nic nie zgrzytaCzapCzap pisze:ja myslalem ze ten typ tak ma , i tez sie zaklopotalem
i jak nie bedziesz katował maszyny i nie będziesz niczego holował
to starczy Ci na długo , jeździj nie martw się za wczasu !
a masz na linkę pedał sprzęgła czy hydraulicznie wspomagane ?
A co to za lacznik i za co odpowiada?M@rcus pisze:Objawem kończącego się sprzęgła jest tzw"ślizganie" czyli wygląda to mniej więcej tak iż podczas jazdy wciskając pedał gazu silnik wchodzi na obroty a prędkość nie wzrasta, CzapCzap, w MK3 sprzęgło jest samoregulujące, czyli nie ma żadnej regulacji na lince itp. a że bierze u samej góry to faktycznie w niedalekiej przyszłośći będzie Cię czekała wymiana,
melon77, dziwna sprawa, mi to raczej wygląda bardziej na skrzynie bądz łącznik niż na sprzęgło.
Pozdrawiam
echh, ja załadowałem 4 osoby, bagaże i dawaj w góry, no i ..... wrzucam teraz dwójkę gaz do spodu i silnik swoje a samochód swoje (sprzęgło bierze bardzo wysoko). Sprzęgło do wymiany. Teraz pytanie co jeszcze: jakiś docisk, linkę też się wymienia ??melon77 pisze:Napewno niekogo nie holuj, nie jezdzij zbyt ostro, nie przeładowuj auta to jeszcze pojeździ. Mimo to, wymiana się zbliża.
Jaki jest koszt sprzęgła (w miarę dobrej marki) do 1Z oraz ewentualnych dodatkowych rzeczy ??
Ile biorą za wymianę ?? (sam nie mam warunków).
Z góry dz za odpowiedź.
Pozdrawiam
yoobi
OSPF chodzi własnymi ścieżkami. :-)
- CzapCzap
- Gadatliwa bestia
- Posty: 830
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 23:53
- Lokalizacja: Athlone
- Kontakt:
Zdaje sie, ze na linke. Katowac nie katuje ale czesto ostro ruszam , kurde zebym tylko sie nie rozkraczyl na skrzyzowaniu.RobertP pisze:na razie jak biegi Ci wszystkie biegi wchodzą i nic nie zgrzytaCzapCzap pisze:ja myslalem ze ten typ tak ma , i tez sie zaklopotalem
i jak nie bedziesz katował maszyny i nie będziesz niczego holował
to starczy Ci na długo , jeździj nie martw się za wczasu !
a masz na linkę pedał sprzęgła czy hydraulicznie wspomagane ?
raczej sie nie rozkraczy jak bedziesz sopkojnie ruszał ...CzapCzap pisze:Zdaje sie, ze na linke. Katowac nie katuje ale czesto ostro ruszam , kurde zebym tylko sie nie rozkraczyl na skrzyzowaniu.
[ Dodano: Wto Paź 17, 2006 21:52 ]
najlepiej jak już to cały komplecik docisk łożysko i tarcza sprzegłayoobi pisze:Sprzęgło do wymiany. Teraz pytanie co jeszcze: jakiś docisk, linkę też się wymienia ??
koszt hmmm no nie wiem ale z 400-700zł chyba to kosztuje, zaleznie
jakiej firmy sprzęgło oczywiście cena bez robocizny
linki nie musisz wymieniać no chyba że chcesz bo to w sumie niewielki koszt ...
pewnie coś max ok.300zł, trzeba skrzynie wyjąć a jak coś pójdzie nie tak i ze dwa razyyoobi pisze:Ile biorą za wymianę ?? (sam nie mam warunków).
[ Dodano: Wto Paź 17, 2006 22:01 ]
możesz wskazać na tym zrzucie gdzie jestb mniej wiecej ten łacznik o którym piszeszM@rcus pisze:dziwna sprawa, mi to raczej wygląda bardziej na skrzynie bądz łącznik niż na sprzęgło.
- skrzynia i sprzegło silnika AFN jaki ma melon77 http://img220.imageshack.us/my.php?image=clafnpy4.jpg
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 317 gości