Golf II 1,3 pełny wtrysk zapala sie lampka od oleju.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golf II 1,3 pełny wtrysk zapala sie lampka od oleju.
Wymienilem dwa czujniki,olej i filtr a to co jakiś czas sie załancza i swieci,miga czy jest jeszcze jakis inny czujnik co robic?
[ Dodano: 13 Paź 2006 17:09 ]
mAM JESZCZE JEDEN PROBLEM JAK SILNIK JEST CIEPLY TRUDNO GO ODPALIC
[ Dodano: 13 Paź 2006 17:09 ]
mAM JESZCZE JEDEN PROBLEM JAK SILNIK JEST CIEPLY TRUDNO GO ODPALIC
Więc tym bardziej pomiar ciśnienia jest konieczny - nie ma nic gorszego niż bład przy remoncie. Jeśli coś jest nie tak z ciśnieniem załatwiz silnik - tylko pomiar ciśnienia Ci powie czy to faktycznie to czy elektryka.RadekM77 pisze:silniki był remontowany na wiosnę.panewki itd.
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
wczoraj jechałem do tesciowej zapaloło sie co jakis czas.U tesciowej poruszalem samym kabelkiem tzn.tymi dwoma{zmienilem ich polozenie} i w drodze powrotnej nie zapaliło sie ani razu. jak sprawdza sie cisnienie oleju? Gdzie
[ Dodano: 15 Paź 2006 09:07 ]
kiedys jak odpilem kabelek od czrnego czujnika tez palilo sie i piszczało caly czas.dopiero jak podłączyłem przestało.
[ Dodano: 15 Paź 2006 09:07 ]
kiedys jak odpilem kabelek od czrnego czujnika tez palilo sie i piszczało caly czas.dopiero jak podłączyłem przestało.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Moje zdanie jest takie żeby w przypadku błyskania kontrolki Natychmiast sprawdzić ciśnienie oleju. A nie liczyć na to że to tylko awaria czujnika albo licznika. Każdy warsztat prawie ma manometr. A w końcu najmłodsze dwójki mają już 15 lat.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: Golf II 1,3 pełny wtrysk zapala sie lampka od oleju.
a jakim olejem zalales i jakiej marki filtr do oleju??RadekM77 pisze:Wymienilem dwa czujniki,olej i filtr a to co jakiś czas sie załancza i swieci,miga czy jest jeszcze jakis inny czujnik co robic?
[ Dodano: 13 Paź 2006 17:09 ]
mAM JESZCZE JEDEN PROBLEM JAK SILNIK JEST CIEPLY TRUDNO GO ODPALIC
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
a powiedz mi jeszcze czy jak wejdziesz nim na wyższe obroty to przestaje mrygać??
Jest półsrodek, ale powiedz mi jedno. Co innego zrobić, jeżeli ciśnienie jest odpowiednie, bo miałem mierzone a kontrolka się świeciła. A czujniki oleju były tych samych kolorów tylko o innym ciśnieniu.tauka, i było też wtedy napisane że to jest półśrodek typu odpięcie kabelka albo samego sygnału
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
mi rowniez migało, zmieniałem czujniki, mierzyłem cisnienie, dopiero po zmianie licznika(wersja z obrotkiem:)) juz mi nic nie miga! podczas jazdy!Paweł Marek pisze:Moje zdanie jest takie żeby w przypadku błyskania kontrolki Natychmiast sprawdzić ciśnienie oleju. A nie liczyć na to że to tylko awaria czujnika albo licznika. Każdy warsztat prawie ma manometr. A w końcu najmłodsze dwójki mają już 15 lat.
CZY PO ODLĄCZENIU KABLI OD CZUJNIKOW MA SIE SWIECIC I BRZECZEC. U MNIE BRZECZY CALY CZAS
[ Dodano: 16 Paź 2006 13:39 ]
FILTR FILTRONA A OLEJ CASTROLL 15-40
[ Dodano: 16 Paź 2006 13:41 ]
a powiedz mi jeszcze czy jak wejdziesz nim na wyższe obroty to przestaje mrygać??
TAK JAK GO PRZYGAZUJE TO PRZESTAJE MRYGAC
[ Dodano: 16 Paź 2006 13:39 ]
FILTR FILTRONA A OLEJ CASTROLL 15-40
[ Dodano: 16 Paź 2006 13:41 ]
a powiedz mi jeszcze czy jak wejdziesz nim na wyższe obroty to przestaje mrygać??
TAK JAK GO PRZYGAZUJE TO PRZESTAJE MRYGAC
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 257 gości