[TDI VP] Błąd 00575 i cykający N18 na wł zapłonie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sebool12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
Lokalizacja: Szczerców
Kontakt:

[TDI VP] Błąd 00575 i cykający N18 na wł zapłonie

Post autor: sebool12 » sob lip 21, 2018 17:13

Cześć,

Od jakiegoś czasu borykam się, ze sporadycznym notlaufem przy 120km/h na piątym biegu
Błąd jaki wywala komputer to 00575 intake manifold pressure 08-10 - control limit surpassed - intermittent. Do tego zauważyłem, że zaworek n18 zaczął cykać na włączonym zapłonie - nie zawsze, ale często.
Co może być przyczyną? Sam zaworek? Można go jakoś sprawdzić? A może to wina małej nieszczelności ?

Czekam na pomysły :-)


Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy :bajer:
:los2:

Awatar użytkownika
sebool12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
Lokalizacja: Szczerców
Kontakt:

[TDI VP] Re: Błąd 00575 i cykający N18 na wł zapłonie

Post autor: sebool12 » ndz lip 29, 2018 23:54

Serio, nikt?


Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy :bajer:
:los2:

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

[TDI VP] Re: Błąd 00575 i cykający N18 na wł zapłonie

Post autor: Garrison » pn lip 30, 2018 08:45

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575 - jak na razie sprawdzić razem z tym.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

[TDI VP] Re: Błąd 00575 i cykający N18 na wł zapłonie

Post autor: munior » pn lip 30, 2018 19:31

sebool12 pisze:
ndz lip 29, 2018 23:54
Serio, nikt?
Nikt nie odpisuje bo ileż można w kółko pisać o tak banalnym problemie jak przeładowanie :chytry: powód w autach z turbo na WG zawsze ten sam ...n75 ,albo nieszczelne wezyki do niego


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
sebool12
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
Lokalizacja: Szczerców
Kontakt:

[TDI VP] Re: Błąd 00575 i cykający N18 na wł zapłonie

Post autor: sebool12 » pn lip 30, 2018 22:48

Jak sprawdzić nieszczelność układu w 1z? Jest jakaś procedura?
Wężyki sprawdziłem, złącza gumowe też i wyglądają ok
Nie chcę też w ciemno wydawać 150-200zl tylko po to aby dowiedzieć się, że kupiłem nie ten zawworek co trzeba


Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy :bajer:
:los2:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 45 gości