Cześć,
Od jakiegoś czasu borykam się, ze sporadycznym notlaufem przy 120km/h na piątym biegu
Błąd jaki wywala komputer to 00575 intake manifold pressure 08-10 - control limit surpassed - intermittent. Do tego zauważyłem, że zaworek n18 zaczął cykać na włączonym zapłonie - nie zawsze, ale często.
Co może być przyczyną? Sam zaworek? Można go jakoś sprawdzić? A może to wina małej nieszczelności ?
Czekam na pomysły
[TDI VP] Błąd 00575 i cykający N18 na wł zapłonie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- sebool12
- Gadatliwa bestia
- Posty: 694
- Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
- Lokalizacja: Szczerców
- Kontakt:
[TDI VP] Błąd 00575 i cykający N18 na wł zapłonie
Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy
- sebool12
- Gadatliwa bestia
- Posty: 694
- Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
- Lokalizacja: Szczerców
- Kontakt:
[TDI VP] Re: Błąd 00575 i cykający N18 na wł zapłonie
Serio, nikt?
Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
[TDI VP] Re: Błąd 00575 i cykający N18 na wł zapłonie
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575 - jak na razie sprawdzić razem z tym.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[TDI VP] Re: Błąd 00575 i cykający N18 na wł zapłonie
Nikt nie odpisuje bo ileż można w kółko pisać o tak banalnym problemie jak przeładowanie powód w autach z turbo na WG zawsze ten sam ...n75 ,albo nieszczelne wezyki do niego
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- sebool12
- Gadatliwa bestia
- Posty: 694
- Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
- Lokalizacja: Szczerców
- Kontakt:
[TDI VP] Re: Błąd 00575 i cykający N18 na wł zapłonie
Jak sprawdzić nieszczelność układu w 1z? Jest jakaś procedura?
Wężyki sprawdziłem, złącza gumowe też i wyglądają ok
Nie chcę też w ciemno wydawać 150-200zl tylko po to aby dowiedzieć się, że kupiłem nie ten zawworek co trzeba
Wężyki sprawdziłem, złącza gumowe też i wyglądają ok
Nie chcę też w ciemno wydawać 150-200zl tylko po to aby dowiedzieć się, że kupiłem nie ten zawworek co trzeba
Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 12 gości