- Mulenie auta na niższych obrotach, dopiero po uzyskaniu wyższej prędkości przyspiesza znaczniej. Przy nagłym wciśnięciu pedału - zaczyna się dusić i przyspiesza z wielkim oporem.
Puściłem odmę bokiem i przewierciłem korek oleju wraz z założeniem na niego wężyka; przeczyściłem przepustnicę (oprócz egr) - efekt mniejsze duszenie przy dodawaniu gazu.
Vag wywala błąd 01087 35-00-- i co więcej niektóre wartości grup silnika są dosyć dziwne (przynajmniej dla mnie):
filter duty (bądź load w innej wersji) na poziomie 19% (górna granica według programu na grupie 5),
na grupie 98 w ostatniej rubryce wyrzuca error adaptation;
mixture corection waha się pomiędzy -10% a +0,5%.
[mk4] Mulenie na niskich obrotach [golf 4 1.4]
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 819
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
- Lokalizacja: Skawina, malopolska
[mk4] Re: Mulenie na niskich obrotach [golf 4 1.4]
Korekcje na -10% wyglada ze ciut za bogato.Adaptacje trzaby zrobic i wtedy zobaczyc co sie dzieje.
VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
[mk4] Re: Mulenie na niskich obrotach [golf 4 1.4]
Jak rozumiem, to skoro nie wyszła adaptacja samoczynnie to trzeba poprzez vaga. Czy mógłbyś mi napisać jak dokładnie to zrobić, albo odesłać pod inny temat? Ponieważ tyle jest przeróżnych metod (poluzowanie linki od przepustnicy, odłączenie kostki, czy chociażby wciśnięcie w opcjach vaga przycisku (którego chyba u mnie nie ma)).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości