[MK2] piszczenie z przedniego kola

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
x86635
TOMEK
Posty: 283
Rejestracja: sob sie 27, 2005 19:00
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: x86635 » ndz paź 15, 2006 22:47

ale jak klocki sie koncza to chyba slychac przy hamowaniu taki odglos jak metal o metal trze a nie piszczenie raz na jakis czas??



greg

Post autor: greg » ndz paź 15, 2006 23:44

Dreak'e pisze:ale jak klocki sie koncza to chyba slychac przy hamowaniu taki odglos jak metal o metal trze a nie piszczenie raz na jakis czas??
dokładnie - jeśli słyszysz piszczenie podczas jazdy (nie hamowanie tylko ruszasz lekko kierownica raz w prawo raz w lewo) to leci łożysko kołą , jak podczas hamowania to moze nie odbija ci zacisk?



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pn paź 16, 2006 09:09

To_mas pisze:
MrUkAs pisze:Moze w moim przypadku sie klocki koncza?
Jak sie konczą to chyba nie piszczą tylko słychaćtaki odgłos jak metal trze o metal :PP
nie odrazu z dnia na dzień napewno nie :jezor:
czasami popiskiwanie daje najpierw troszkę, a później już ostro metal o metal
chyba że ktoś wcześniej tego nie słyszy bo mu słoń na ucho nadepnął :jezor:
możliwe że i zacisk trzyma przez jakąś chwilę i dopiero później odpuszcza
i wtedy popisikiwania się też kończą



walek_79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lis 01, 2005 11:21
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: walek_79 » pn paź 16, 2006 09:54

golf30 pisze:Ja mam to przy skręcie i podobm=nie jak wyżej po naciśnięciu na hamulec przestawało
Dreak'e pisze:tak mi sie wydaje ze przy hamowaniu przestaje
Ja bym postawił na wżery na tłoczkach. Prawdopodobnie jesteście po wymianie klocków i tłok z wżerami sie cofnął głębiej w cylinder i się po prostu blokuje. Jak puścisz hamulec to nie odbija do końca i klocek delikatnie trze po tarczy. (podejrzewam, że jak jest zimna tarcza to nic nie piszczy) Najprostszy sposób wcisnąć trochę oleju pod gumową osłone tłoczka, ale proponuje przeczyścić wżery papierem wodnym na mokro i nasmarować specjalnym żelem. Przy wymianie tarcz lub klocków trzeba sprawdzić stan chromowej powirzchni tłoczka.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 272 gości