Witam. Jak w temacie. Od dłuższego czasu przy dodawaniu i ujmowaniu gazu odczuwałem tyknięcie
Po wymianie skrzyni na ggu (dłuższe przełożenia ) jest bardziej odczuwalne.
Wczoraj przy wymianie oleju sprawdzałem - ok 1cm luzu skrętnego.
Pytanie - używane półosie - tylko od mk4 90km czy coś mocniejszego podejdzie?
A może nowe przeguby a półosie stare?
Autko docelowo 200 - 220km i nie chcę aby się rozsypało za jakiś czas.
Dzięki za odp.
Pozdrawiam.
[mk4] Luzy na przegubach wewnętrznych - porada
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk4] Re: Luzy na przegubach wewnętrznych - porada
Ale luz skrętny masz na przegubach czy już w samej skrzyni biegów na przekładni głównej?
[mk4] Re: Luzy na przegubach wewnętrznych - porada
Sprawdzane - luz na przegubach.
Co polecacie?
Co polecacie?
MK4 TDI ALH 235/447
[mk4] Re: Luzy na przegubach wewnętrznych - porada
Wymiana na nowe lub używane w dobrym stanie. Najlepiej wraz z półosiami.
[mk4] Re: Luzy na przegubach wewnętrznych - porada
Tylko właśnie. Uzywane polosie bez luzów kompletne , czy np same przeguby ale nowe...?
I muszą być z wersji 90km czy jakieś lepsze podejdą?
I muszą być z wersji 90km czy jakieś lepsze podejdą?
MK4 TDI ALH 235/447
[mk4] Re: Luzy na przegubach wewnętrznych - porada
Trzeba by sprawdzić w etce czy one są oddzielnie czy jako całość z półosiami. Wydaje mi się że wystarczy same przeguby.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości