[mk2] swap z 256 na 280mm

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
laosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pn mar 16, 2015 20:02
Lokalizacja: Opolskie/OOL
Auto: Volkswagen Jetta a2 16V
Silnik: ABF

[mk2] swap z 256 na 280mm

Post autor: laosz » pn lip 02, 2018 21:22

Cześć. Aktualnie w jettcei mam hamulce 256 wentyl na zacisku girling 54, mam plan na swap 280mm
Wiem, że zacisk zostaje ten sam, zmiana jarzam, tarcz i klocków. Pytanie rodzi się przy pompie i serwie,
bo pompe ma 20mm i małe serwo. Czy po zmianie na większe tarcze i pozostaniu na zacisku 54 pompa i serwo wytrzyma czy wymagana jest zmiana na 22?
Teoretycznie zacisk ten sam, objętość układu ta sam ale jednak będzie większa powierzchnia do hamowania i prosiłbym o odpowiedź czy obecna pompa i serwo ogarną temat czy szukać większego setu.
Z góry dziękuję i pozdraVWiam ;)


My car: VW Jetta 16V 1990' viewtopic.php?f=87&t=616741

Awatar użytkownika
hrabia0121
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: czw lip 27, 2017 03:05
Auto: Golf MKII & Polo R6

[mk2] Re: swap z 256 na 280mm

Post autor: hrabia0121 » wt lip 03, 2018 21:27

Powierzchnia ścierna jest taka sama, różnica jest taka ze jest ona bardziej oddalona od środka osi? O.o
Czyli... Tarcze 280 od 256 różnią się tym ze fizyka jest po naszej stronie :D
Pompa i serwo powinny się zachowywać tak samo jak wcześniej.
Mimo wszystko polecam w przyszłości dać większą pompę i serwo :P



Awatar użytkownika
laosz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: pn mar 16, 2015 20:02
Lokalizacja: Opolskie/OOL
Auto: Volkswagen Jetta a2 16V
Silnik: ABF

[mk2] Re: swap z 256 na 280mm

Post autor: laosz » wt lip 03, 2018 21:30

Dzięki za info, pozdrawiam ;)


My car: VW Jetta 16V 1990' viewtopic.php?f=87&t=616741

ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości