Cześć. Aktualnie w jettcei mam hamulce 256 wentyl na zacisku girling 54, mam plan na swap 280mm
Wiem, że zacisk zostaje ten sam, zmiana jarzam, tarcz i klocków. Pytanie rodzi się przy pompie i serwie,
bo pompe ma 20mm i małe serwo. Czy po zmianie na większe tarcze i pozostaniu na zacisku 54 pompa i serwo wytrzyma czy wymagana jest zmiana na 22?
Teoretycznie zacisk ten sam, objętość układu ta sam ale jednak będzie większa powierzchnia do hamowania i prosiłbym o odpowiedź czy obecna pompa i serwo ogarną temat czy szukać większego setu.
Z góry dziękuję i pozdraVWiam
[mk2] swap z 256 na 280mm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- hrabia0121
- Mały gagatek
- Posty: 110
- Rejestracja: czw lip 27, 2017 03:05
- Auto: Golf MKII & Polo R6
[mk2] Re: swap z 256 na 280mm
Powierzchnia ścierna jest taka sama, różnica jest taka ze jest ona bardziej oddalona od środka osi? O.o
Czyli... Tarcze 280 od 256 różnią się tym ze fizyka jest po naszej stronie
Pompa i serwo powinny się zachowywać tak samo jak wcześniej.
Mimo wszystko polecam w przyszłości dać większą pompę i serwo
Czyli... Tarcze 280 od 256 różnią się tym ze fizyka jest po naszej stronie
Pompa i serwo powinny się zachowywać tak samo jak wcześniej.
Mimo wszystko polecam w przyszłości dać większą pompę i serwo
- laosz
- Mały gagatek
- Posty: 51
- Rejestracja: pn mar 16, 2015 20:02
- Lokalizacja: Opolskie/OOL
- Auto: Volkswagen Jetta a2 16V
- Silnik: ABF
[mk2] Re: swap z 256 na 280mm
Dzięki za info, pozdrawiam
My car: VW Jetta 16V 1990' viewtopic.php?f=87&t=616741
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości