[MK2 PN] Podstawa gaźnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2 PN] Podstawa gaźnika
Jakie oznaczenie ma podstawa gaźnika w silniku PN. Byłem w sklepie z częściami i gość mi pokazuje 4 podobne podstawy (rżniące się nieznacznie wymiarami).
Mówi żebym sprawdził jaki ma numer katalogowy ta podstawa, więc prosze was o pomoc.
Mówi żebym sprawdził jaki ma numer katalogowy ta podstawa, więc prosze was o pomoc.
Ostatnio zmieniony pt paź 13, 2006 11:01 przez Gangst3R, łącznie zmieniany 1 raz.
Miałem z ta podstawa te same probelmy. Kolo w sklepie sprzedał mi inna i jak wymieniałem to okazało sie ze to nie ta. Najlepiej wymontowac ja i pojechac do sklepu a tam porównac. Lub przy zakupie pytac o podstawe do gaźnika bo sprzedawcy lubia wciskac te pod wtrysk jak słysza ze gaźnik jest sterowany komputerem. Ja pojechałem ze stara do sklepu
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
dokładnie.. wymontuj i jedź z nią do sklepu. Chyba, że ktoś wymieniał i ma starą podstawe to niech napisze.
Żeby wymontować podstawę gaźnika musisz odkręcić cały gaźnik(4 śruby chyba 10). Potem po zdemontowaniu gaźnika ściągasz tą górną część gaźnika tą pokrywę. Ona u mnie trzymała się na sylikonie(nie wiem jak jest jak nie masz gazu, ja miałem montowany gaz więc może oni tam dali sylikon). Wiadomo wcześniej zdemontuj dolot powietrza ten plastikowy. Trzyma się ona na takim pręcie który wysuwasz z prawej strony w prawą stronę , z lewej w lewą(będziesz wiedział o co chodzi). Po zdjęciu tej pokrywy z gaźnika zobaczysz dysze, przepustnice itp. Będą tam (o ile dobrze pamiętam) 2 długie śroby(prawdopodobnie też 10) trzymające uczszczelkę gaźnika(podstawę).
Nie powiem, że jedna śruba z tyłu gaźnika jest trudno dostępna, mały klucz się przyda i dużo cierpliwości bo naprawdę jest tam mało miejsca do manewru kluczem, ale jest to wykonalne
Powodzenia
Żeby wymontować podstawę gaźnika musisz odkręcić cały gaźnik(4 śruby chyba 10). Potem po zdemontowaniu gaźnika ściągasz tą górną część gaźnika tą pokrywę. Ona u mnie trzymała się na sylikonie(nie wiem jak jest jak nie masz gazu, ja miałem montowany gaz więc może oni tam dali sylikon). Wiadomo wcześniej zdemontuj dolot powietrza ten plastikowy. Trzyma się ona na takim pręcie który wysuwasz z prawej strony w prawą stronę , z lewej w lewą(będziesz wiedział o co chodzi). Po zdjęciu tej pokrywy z gaźnika zobaczysz dysze, przepustnice itp. Będą tam (o ile dobrze pamiętam) 2 długie śroby(prawdopodobnie też 10) trzymające uczszczelkę gaźnika(podstawę).
Nie powiem, że jedna śruba z tyłu gaźnika jest trudno dostępna, mały klucz się przyda i dużo cierpliwości bo naprawdę jest tam mało miejsca do manewru kluczem, ale jest to wykonalne
Powodzenia
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: czw cze 01, 2006 19:09
- Lokalizacja: wielkopolska
Zgadza się oznaczenie to samo wczoraj wymieniałem tą uszczelkę, tylko u mnie zamiast france pisze SWAG Germany. Za nową zapłaciłem 71zł (oryginalna) a zamiennik byl po 64zł więc tylko kilka złociszy mniej.kruk 53090 pisze:mam silnik PN ina podstawie był napis 050129761C FRANCE
Na opakowaniu jest strona producenta http://www.swag.de/. W sklepie mowili, że jest to oryginalna podstawa, a czy tak jest to nie wiem.
Teraz wg dyrektywy UE słowo "oryginał" ma wiksze znaczenie i nie obejmuje tylko czesci podukowanych przez porducentów samochodów. Np filtr oleju VW był oryinałem a filtr Bosch czy knecht nie teraz oba te produkty sa oryginalne poniewaz spełniaja wszystkie wymagania producenta oraz nie odbiegaj jakosciowo od poduktów prze niego wytwrzanych. Weszło w zycie takze rozpozadzenia dotyczace zamienników, podrobek oraz cześci pierwszego montazu.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
70zł da się jeszcze przeżyć, ale najgorsze jest to, że nie wiele zmienia przy tym nieszczęsnym PN'ie. Kolejną rzeczą będzie nastawnik przepustnicy. Koszt już większy bo 220zł z przesyłką. No ale nic jak to ma pomóc to czemu nie.
P.S. Na allegro jakiś gość sprzedaje cały silnik za 450zł i tak się zaczynam powoli zastanawiać czy warto dalej pchać kase w niego.
P.S. Na allegro jakiś gość sprzedaje cały silnik za 450zł i tak się zaczynam powoli zastanawiać czy warto dalej pchać kase w niego.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
Zastanow sie na przeróbka tego haźnika na zwykły tu jest taki temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0 warto całosc dokładnie przeczytac i sie nad tym zastanowic
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 147 gości